שתף קטע נבחר

פורשה עולה למסלול עם 911GT3 קאפ S

אם יש לכם מסלול מירוצים ליד הבית ו-1.3 מיליון שקל פנויים, למה שלא תרכשו את מכונית המירוץ החדשה של פורשה - 911GT3 קאפ S

נעים מאוד: פורשה 911GT3 קאפ S. זוהי מכונית המסלול החדשה של יצרנית מכוניות הספורט הגדולה והריווחית מכולן, והיא נולדה כדי להתחרות בליגת ה-GT3 של ה-FIA. מי שמעוניין להתחרות איתה על המסלול, כדאי שיכין 250,000 יורו (1.3 מיליון שקל) לפני מסים, עלויות רישום והשתתפות במירוץ ואחזקה. בקיצור - בישראל מדובר בפנטזיה שעדיין רחוקה מאוד מהגשמה. אבל חשבנו שבכל זאת תרצו לדעת עליה כמה פרטים.


פורשה 911GT3 קאפ S. שלנו רק בחלומות

 

למשל, שהקאפ S (גביע - Cup) מבוססת על מכונית הכביש GT3 RS, ומציעה שינויים לעיצוב לטובת שיפור האווירודינמיות. בין היתר היא מצוידת בפגוש קדמי עם ספויילר צנוע, ומאחור בכנף שיכולה לסייע להנחית מטוס 747. בארבע הפינות יש לה חישוקי "18, ברוחב "10.5 מלפנים ו-"12 מאחור, וגם בלמים משודרגים.


כנף אחורית בגובה של בניין

 

כדי שתגיעו ראשונים לקו הסיום, ציידו אותה בפורשה במנוע בוקסר שישה צילינדרים בנפח 3.6 ליטר, המספק 440 כ"ס ב-8,000 סל"ד, שהם 20 כ"ס יותר ממכונית המירוץ הקודמת שהוצגה, ה"קאפ". יש לה גם יותר מומנט - עם 43.8 קג"מ ב-7,250 סל"ד במקום 42.8 בגרסה ה"חלשה".


מטף כיבוי במקום חלונות חשמל

 

את הכוח מעבירה לגלגלים האחוריים תיבת שישה הילוכים סיקוונסיאלית, דרך דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה. בפורשה לא מפרסמים את נתוני הביצועים, אך עם משקל עצמי נמוך של 1,170 ק"ג (פחות ממשפחתית קומפקטית ממוצעת), ניתן ומותר לפתח ציפיות.

 

במדינות מתוקנות, בהן ספורט מוטורי אינו עבירה שדינה התערבות משטרתית מתוקשרת, ושמסלולי המירוץ מצויים בהן בשפע, תוצע ה-911GT3 קאפ S החל מחודש אפריל הקרוב. אצלנו, בדמוקרטיה המתקדמת של המזרח התיכון, נאלץ להסתפק בתמונות שמופיעות בכתבה, ולפנטז.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פורשה 911GT3 קאפ S
כנף אחורית "צנועה"
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים