ג'נרל מוטורס ממשיכה להיפרד מנכסים בהם החזיקה עד פשיטת הרגל. אחרי העברת אופל למגנה, פרידה מסאאב, מכירת האמר וסגירת פונטיאק, ענקית הרכב פושטת הרגל נאלצת להודיע גם על מכירת מותג סאטורן (Saturn). מדובר בחדשות טובות למותג, שיצא לדרך בשנת 1990 כתשובה להתחזקות היריבות היפניות, משום שפירוש הדבר כי במקום להיסגר, סאטורן תעבור לבעלות חדשה. סיקור מיוחד: פשיטת הרגל של ג'נרל מוטורס הבעלים החדש הוא רוג'ר פנסקה, יזם אמריקני מצליח שמחזיק בשלל עסקים בתחום הרכב, בהם סוכנויות מכירה, בזיכיון הבלעדי לשיווק סמארט באמריקה ובקבוצת מירוצים הנושאת את שמו, והמתחרה בין היתר בלה-מאן האמריקני ובנסקאר. עובדים במפעל סאטורן בקנזאס סיטי. מכירת המותג לפנסקה תשמור על מקום עבודתם של 13,000 עובדים ו-350 סוכני סאטורן (צילום: רויטרס) לפי הפרטים שפורסמו, ג'נרל מוטורס ופנסקה חתמו על מזכר הבנות, וצפויים להעביר את הבעלות על סאטורן בסוף הרבעון השלישי של השנה. אז יקבל פנסקה את הזכויות למותג ונכסים נוספים. ג'נרל מוטורס תשמש כיצרנית כלי הרכב תחת חוזה, מה שאומר כי בעתיד יוכל פנסקה לבחור בגוף עסקי אחר שיבצע עבורו את הייצור. תחת הבעלות החדשה, סאטורן תייצר בשלב ראשון שלושה כלי רכב: אורה (Aura) - רכב משפחתי גדול המבוסס על אופל וקטרה ויו (Vue) - רכב פנאי בגודל בינוני המבוסס על שברולט קפטיבה ואאוטלוק (Outlook), רכב פנאי גדול. סאטורן ויו. אחת מארבע מכוניות שימשיכו להימכר בשלב זה לא ברור אם סאטורן תמשיך לשווק גם את מכונית הספורט סקאי (Sky) או את המשפחתית הקומפקטית אסטרה (Astra), המבוססת על אופל אסטרה הנוכחית. שני הדגמים הללו מבוססים על דגמים שייצורם יופסק בקרוב - הסקאי מבוססת על הסולסטיס של פונטיאק, מותג שייסגר עד סוף השנה, ואילו האסטרה של אופל תוחלף בקרוב בדגם חדש, הפעם תחת הבעלים החדש, מגנה שטייר.