שתף קטע נבחר

מנועים-ביצועים-נוחות-פוזה

קבלו את האופנוע שאתם לא יודעים עד כמה אתם רוצים, אם אופנוע מושלם שיש בו את הכל זה מה שעושה לכם את זה

מנוע: סדרת ה־LC8 מייצגת את כל מה שטוב במנועי וי־טווין ספורטיביים מודרניים. בכל אחד מהדגמים שבהם מופיע המנוע הזה הוא מככב בתור שריר כמעט אינסופי, שתמיד יכול לתת לך קצת יותר ממה שחשבת שיש לו. אמנם בגירסת ה־SMT הוא מוציא כולה 115 כ"ס, אבל בפועל זה מרגיש הרבה יותר. הכוח זמין כל הזמן, האוויר לא נגמר בסל"ד גבוה, ובעברית זה אומר שאפשר להעיף את הקדמי לשמיים גם בהילוך שלישי - *****

 

ביצועים: קונספט ה־Ready to Race מעולם לא בלט יותר באופנוע של KTM, ולו בגלל שה־SMT מעולם לא נועד להתחרות. אבל כן, יש לו שלדה מאוזנת, מתלי WP משובחים, חישוקים קלים של מרצ'סיני ובלמים מעולים של ברמבו. לא חסכו עליו כלום. התוצאה היא אופנוע שיכול לעשות כל מה שבא לך, אבל בצבע. ההיגוי שלו הוא תענוג צרוף של השילוב בין זריזות ליציבות, התחושה על הצד מגניבה,ותגובת המנוע מדליקה אותך בכל פעם מחדש - *****

 

נוחות: לכאורה אחד הסעיפים הפחות רלוונטיים בכל הקשור לאופנועים מבית KTM, אבל אפילו כאן מצליח ה־SMT להתבלט. אחרי שעות על גבי שעות על האוכף אני יכול להעיד שמישהו עשה שיעורי בית מעולים, ויצר קומבינציה מנצחת בין נוקשות ספורטיבית של המושב לבין הנוחות שלו לאורך זמן. הכידון ממוקם בול בגובה הנכון, כל החבילה נטולת ויברציות מיותרות (כן, יש פמפומים נעימים), ואפשר לטחון איתו מאות קילומטרים ביום בלי לחזור הביתה מפורקים. לעומתו מושב המורכב מינימליסטי מדי, ועל מיגון הרוח המעצבן כבר דיברנו - ****

 

פוזה: דווקא אין לו מי יודע כמה, אבל הוא כן מרשים. יש לו נוכחות של לווייתן קטלן: גדול, מרשים, נראה שמנמן וידידותי במבט ראשון - אבל יכול להוריד לך את הראש בביס - ****

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים