שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    אוג'יה מנצח את ראלי אקרופוליס
    הנהג הצעיר של סיטרואן הוכיח כי עמיתו הבכיר בקבוצה, אלוף העולם סבסטיאן לואב, העביר לו בירושה את כל שצריך לדעת כדי לנצח. ראלי אקרופליס 2011 רשום כעת על שמו

    תרגיל לאלופים מתחילים: סבסטיאן אוג'ייה סטייל. נהג קבוצת סיטרואן, סבסטיאן אוג'יה, הראה לבן קבוצתו ואחד הנהגים המעוטרים בעולם הספורט המוטורי, סבסטיאן לואב, איך עושים זאת נכון. אוג'יה האט בכוונה לקראת סיום היום השני של ראלי אקרופליס, יוון, במטרה לגרום ללואב להתמודד ראשון עם כל הקטעים המיוחדים של היום השלישי - חסרון משמעותי במירוצים על דרכי עפר. לואב היה אכן איטי יותר, ואוג'יה ניצח בקלות יחסית. כעת הוא מפגר ב-22 נקודות אחרי לואב, שמוביל את טבלת האליפות עם 146 נקודות.

     

     


    הסיטרואן של אוג'יה, לא עוד הרבה זמן עם הספרה 2? (צילום: AFP)

     

    "אכן האטתי מעט, אך גם לפני כן לא הייתי הכי מהר בקטע. היה המון אבק באוויר, ולכן לא רציתי להסתכן בתאונה שהייתה מחסל את סיכויי", כך הסביר

    אוג'יה את הצעד בו נקט, ואשר לא התקבל בברכה במחנה לואב הוותיק והבכיר. ההאטה המכוונת הורידה אותו למקום השני לקראת היום השלישי והמסכם, בפיגור של 2.2 שניות אחרי לואב - פער זניח כמובן, בהתחשב בתנאים הקשים משמעותית עמם נאלץ להתמודד לואב.

     

    וכאילו כדי להוסיף עוד מלח על פצעי לואב המובס, ניצח אוג'יה בקטע המיוחד האחרון (Power stage) בפער של 9 אלפיות השניה מלואב, וצבר בכך 3 נקודות אליפות חשובות ונוספות במאבק על התואר.

     

    פטר סולברג, נהג קבוצת סיטרואן עצמאית, הוביל את הראלי ביום הראשון, עם לא פחות מארבעה ניצחונות רצופים בקטעים המיוחדים הראשונים של המירוץ. אלוף העולם (סובארו, 2003) לשעבר לא הצליח לשמור על מקומו עד הסיום, ולבסוף סיים רביעי, אחרי צמד נהגי הסיטרואן הרשמית, כמו-גם מיקו הירבונן, נהג קבוצת פורד.


    מיקו הירבונן, השני בטבלת האליפות בדרך למירוץ הביתי. (צילום: AFP)

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים