שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    ב.מ.וו אופטימית: צופה גידול של 50% עד 2020

    יצרנית מכוניות היוקרה הגרמנית צופה כי תגדיל משמעותית את חלקה בשוק הרכב העולמי תוך מספר שנים. עליה של כ-30% עד 2016, וזינוק של יותר מ-50% עד סוף העשור

    ב.מ.וו צופה כי עד סוף העשור יצמחו מכירותיה ביותר מ-50%. כך מדווח מגזין ניהול גרמני. על-פי הדיווח, מנכ"ל ב.מ.וו, נורברט ריטהופר, מעריך כי ב-2016 תמכור היצרנית כ-2 מיליון כלי רכב, לעומת מעט פחות מ-1.5 מיליון ב-2010. בתחילת העשור הבא, כך ממשיך המגזין, מעריכים ביצרנית כי
    המכירות עשויות להגיע ל-2.5 או אף 2.6 מיליון כלי רכב.

     

    כדי לעמוד ביעדי המכירות, מתכננת היצרנית להרחיב את היצע הדגמים שלה. על-פי הערכות, ב.מ.וו תחל לשווק מכוניות מכוניות קטנות אף מסדרה 1 הנוכחית, חלקן כנראה על פלטפורמת הנעה קדמית אותה תחלוק היצרנית האם עם חברת הבת, מיני. ראוי להזכיר כי ב-2013 תחל ב.מ.וו בשיווק מכונית חשמלית עירונית, ה-i3, שצפויה להיות הראשונה בסדרה של מכוניות חשמליות והיברידיות ייעודיות.

     

    חלק נוסף בתוכניות הצמיחה של ב.מ.וו נוגע לשווקים מתפתחים: לפי הדיווח במגזין הגרמני, היצרנית שוקלת לפתוח מפעלים חדשים - במזרח אירופה, מקסיקו או ארה"ב. לדברי בכיר בב.מ.וו, אחד המפעלים צפוי להיות בעל היקף ייצור שנתי של כ-250 אלף כלי רכב. יתכן שמפעלים חדשים נוספים יוקמו בברזיל או בסין.

     

    המשך הצמיחה של ב.מ.וו, כיום יצרנית היוקרה הגדולה בעולם - ובעלת השליטה במיני ורולס-רויס - עשוי לשבש את תוכניותיה של אודי, חטיבת היוקרה קונצרן פולקסווגן, שהצהירה בעבר כי בכוונתה להפוך ליצרנית היוקרה המובילה עד 2015.

     

    דובר של ב.מ.וו סירב להתייחס לדיווח של המגזין הגרמני, ואמר כי מדובר בספקולציה בלבד. הדובר גם הזכיר כי מנכ"ל היצרנית ריטהופר אמר בעבר כי הוא מעריך שהמכירות יעברו את רף ה-2 מיליון כלי רכב ב-2020.

     

    לפני כחודשיים דיווחה ב.מ.וו על תוצאות שיא ברבעון הראשון של 2011. מכירותיה עלו ביותר מ-20% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, מ-315 ל-382 אלף מכוניות ברבעון הראשון השנה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים