שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    לראשונה: קמפיין עולמי למיתוג ישראל כ"ירוקה"
    משרד ראש הממשלה, המשרד להגנת הסביבה ומשרד החוץ הכינו קמפיין טלוויזיה חדש במסגרתו ישודרו מאות תשדירים ברשת CNN ברחבי העולם, המציגים את ישראל כמובילה בינלאומית בתחום טכנולוגיות הסביבה. המהלך הושק במקביל לוועידת האקלים של האו"ם בריו

    ישראל יוצאת לראשונה בקמפיין טלוויזיה בינלאומי - ברשת החדשות CNN - למיתוגה כמדינה פורצת דרך בתחום "הטכנולוגיה הירוקה". הקמפיין הוא יוזמה משותפת של מטה ההסברה במשרד ראש הממשלה, המשרד להגנת הסביבה ומשרד החוץ.

     

    צפו בקמפיין: 

     

    מועד עלייתו של הקמפיין לאוויר אינו מקרי, והוא נעשה במקביל לפתיחת כנס האו"ם ריו+20 בריו דה ז'נרו להגנת כדור הארץ. ועידת ריו היא הגדולה מסוגה בעולם, ומשתתפים בה כ-50 אלף איש.

     

    כתבות נוספות אודות ועידת האקלים ריו+20:

     

     במסגרת הקמפיין ישודרו תשדירי פרסומת ל"ישראל הירוקה" בצמוד למבזקי תחזית מזג האוויר ברשת CNN INTERNATIONAL במהלך השבועיים הקרובים. התשדירים מדגישים את העובדה שישראל היא מדינה מובילה בתחום טכנולוגיות הסביבה ופיתוחים ישראליים נמצאים בשימוש בכל העולם.

     

    בין היתר, ישראל היא המדינה המובילה בעולם בהתפלת מים: 40% ממי השתייה בארץ הם מים מותפלים. כמו כן ישראל מובילה בשימוש חוזר במים - 70% ממי הביוב בישראל ממוחזרים ונעשה בהם שימוש בענפי החקלאות השונים לאחר טיפול מיוחד.

     

    מתוך הקמפיין. שיווק ירוק ככלי מדיני-אסטרטגי ()
    מתוך הקמפיין. שיווק ירוק ככלי מדיני-אסטרטגי

     

    בראש המשלחת הישראלית לוועידה בריו עומד השר להגנת הסביבה גלעד ארדן, ומשתתפים בה נציגי הממשלה, השוק הפרטי והמגזר השלישי. ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום עם השר ארדן והודה לו על הפעולות הרבות שמשרדו עושה לקידום סדר יום סביבתי ומיצוב ישראל כמדינה מובילה בטכנולוגיות ירוקות.

     

    לדברי ראש הממשלה נתניהו, "ישראל מעמידה לרשות העולם את הטכנולוגיות הירוקות פורצות הדרך שפותחו בה. מטרת הקמפיין להציג לעולם את היכולות האדירות של ישראל בתחום הטכנולוגיות הירוקות".

     

    השר ארדן אמר: "לישראל יש את הפתרונות לאתגרים הניצבים כיום בפני העולם, כגון מחסור במים ומזון. הקמפיין מעלה את ישראל לתודעה הבינלאומית כמובילה עולמית בחדשנות ירוקה".

     

    ממשרד החוץ נמסר כי המשרד פועל "לחיזוק מרכיב האג'נדות הגלובליות במדיניות החוץ הישראלית, ומדיניות זו באה לידי ביטוי גם במעורבות העמוקה בוועידות כגון ריו+20".

     

    לפי המשרד, ישראל שואפת לחלוק את הידע, הניסיון, הטכנולוגיה והחדשנות שלה עם העולם המתפתח, ברוח של שכנות טובה וידידות, וגם ככלי מדיני אסטרטגי בהתאם ליעדי מדיניות החוץ.

     

    Read this article in English

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "לראשונה: קמפיין עולמי למיתוג ישראל כ"ירוקה""
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    תמונות מתוך הקמפיין החדש
    מתוך הקמפיין
    השר ארדן. עומד בראש המשלחת לריו+20
    צילום: אביגיל עוזי
    מומלצים