שתף קטע נבחר

ללא שינוי ניכר

יומיים לפני הסוף, והתמונה נראית די קבועה עם מסוקה ומאוני בראש - ואז זה עלול להשתנות



היום עברו המתחרים קטע קצר יחסית של 285 קילומטרים בסנגל, עם קטע קישור קצרצר של 7 ק"מ. הקטע מרובה בצמחיה והוא באופן כללי קטע מהיר ופשוט.

שלסר לא מוותר היום, אבל למרות הכל מוצא עצמו שני, רק 1:37 דקות אחרי מסוקה שמנצח את הקטע וממשיך להוביל. באופנועים הכל כרגיל, מאוני לא מצליח לנצח, אבל ממשיך להוביל כשכל פעם רוכב לא מוכר אחר חוצה ראשון את קו הסיום היומי אבל לא משפיע על הדירוג הכללי.

מכוניות

מסוקה חוזר לעצמו היום ולאחר מאבק מתמשך עם שלסר הוא מצליח לנצח את הקטע בזמן של 2:44:47 שעות, 1:37 דקות לפני שלסר שכבר היה קרוב קרוב לגב שלו. ואולם, הפער שגדל כעת ל-7:28 דקות בין השניים נשאר לא ממש משמעותי ונראה שהקרב לא יוכרע עד ליומו האחרון של המירוץ. עד לפרסום הכתבה לא הגיעו שאר התוצאות בקטגוריה ואולם לא נראה כי למישהו מהמתחרים יש סיכוי כיום לסכן את ניצחונו של מסוקה או שלסר.

אופנועים

היום השמונה-עשר שייך בקטגוריה הזו לדספרס ולמאוני. לדספרס - על הניצחון בזמן כולל של 2:52:16 שעות, למאוני - על המזל שהניצחון שייך לדספרס ולא לארקרונס לדוגמה ועל כך שהעובדה שלמרות שהוא סיים במקום השביעי בלבד, הוא עדיין מוביל את המירוץ. את המקום השני תפס סאלה כשאחריו קוקס, ארקרונס וברוסי שהגיע 8:56 דקות אחרי דספרס. בדירוג הכללי מאוני, כאמור, מוביל עם זמן כולל של 67:07:38 שעות, 22:04 דקות לפני ארקרונס שצמצם היום את הפער בשתי דקות. דה-גברדו עדיין שומר על המקום השלישי כשאסטיב פוג'ול במקום הרביעי ואחריו קוקס.
כרגיל, תוכלו לצפות במירוץ בערוץ היורוספורט על פי שעות השידור המופיעות בקישור "על המסך".

מחר יעברו המתחרים את הסוואנה הסנגלית. מה שהיה הקטע המיוחד הראשון של מירוץ הפאריז-דאקאר לשנת 2000, ייחרש שנית על ידי המתחרים - רק מהכיוון ההפוך. 217 הקילומטרים המובילים מטמבקונדה לדאקאר הם קטע מהיר מאוד הדורש בתחילתו מיומנות נהיגה גבוהה, עד שהוא הופך פשוט יותר לקראת סופו. את הלילה יבלו המתחרים בדאקאר.


לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ככה זה נראה כשלשלסר יש פנצ`ר
ככה זה נראה כשאין לו
בכל מקרה מסוקה עדיין מוביל
קליינשמידט משאירה לשלסר אבק, שניה לפני שהוא עוקף
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים