שתף קטע נבחר

צעד בדרך לעצמאות: DS מקימה חטיבת מירוצים

חטיבת היוקרה של סיטרואן, DS, תופקד מעתה על פיתוח מכוניות המירוץ של היצרנית - ועשויה למצוא כך את דרכה לארה"ב

DS, חטיבת היוקרה הצעירה של פיז'ו-סיטרואן (PSA), הודיעה על הקמת מחלקת ביצועים. המחלקה, שתופקד על פיתוח מכוניות המירוץ של היצרנית ובהמשך גם גרסאות ספורטיביות לדגמי כביש, תיקח על עצמה את האחריות למעורבות בספורט מוטורי של הקונצרן. 

 

 

המחלקה החדשה, שמכונה DS Performance (ביצועים), תחל פעילותה במירוצי הפורמולה E - מכוניות מירוץ חשמליות. היא תעשה זאת בקבוצה משותפת לה ולווירג'ין רייסינג, חטיבת המירוצים של חברת וירג'ין שבבעלות ריצ'רד ברנסון.

 

בראשות DS פרפורמנס יעמוד איב מאטון, מי שעמד בראש קבוצת סיטרואן לאליפות הראלי העולמית (WRC) ואליפות מכוניות התיור העולמית (WTTC). סיטרואן רשמה הישגים מרשימים בענפים אלו בשנים האחרונות, ובפרט עם סבסטיאן לואב באליפות הראלי.

 


 

"DS פרפורמנס תהיה יותר מאשר מעבדת מחקר ופיתוח, זו תהיה במה להצגת המומחיות הטכנולוגית ורוח האוונגרד של DS", מסביר מנכ"ל המותג, איב בונפונט. המותג הופרד מסיטרואן בשנת 2014, במסגרת רה-ארגון ב-PSA. במסגרתו מונתה מנהלת ראשונה לסיטרואן, לינדה ג'קסון, ואילו בונפונט הופקד על מותג DS.

 

מכונית המירוץ של DS, שמכונה DSV-01, השתתפה גם בעונה הקודמת של הפורמולה E, ליגת מירוצים טרייה בה מורשות להשתתף רק מכוניות חשמליות. עונת הפורמולה E הבאה צפויה להיפתח בבייג'ינג, סין, ב-17 באוקטובר.

 

בדרך לארה"ב?

למרות שהכחישו זאת בעבר, נראה כי אחת הסיבות לבחירה ב-DS כמותג המירוצים של PSA, נעוצה ברצון של קברניטי החברה לשוב לארה"ב. שוק הרכב השני בגודלו בעולם, ממנו יצאו פיז'ו וסיטרואן לפני כ-20 שנה, זכה לשנים של שגשוג וטומן בחובו פוטנציאל גדול. במיוחד למותג יוקרה דוגמת DS, שאינו זקוק למספר אולמות מכירה גדול ולנתח מכירות משמעותי בכדי להצדיק את פעילותו.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
DS וירג'ין רייסינג פורמולה E
DS וירג'ין רייסינג פורמולה E
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים