שתף קטע נבחר
זמיר דחב"ש פורש מיורו ת"א; עובר לייעוץ תקשורתי
מוכר את יתרת אחזקותיו - 17% - לסוכנות הפרסום הבינ"ל Euro RSCG. הסוכנות החדשה בבעלותו תקום תחת השם "שלום תל אביב" ותעסוק בייעוץ תקשורתי וניהול משברים
זמיר דחב"ש מוכר את יתרת אחזקותיו (17%) ביורו תל אביב לסוכנות הפרסום הבינ"ל Euro RSCG.

 

דחב"ש פותח סוכנות עצמאית ליחסי ציבור וניהול משברים. הסוכנות תיקרא "שלום תל אביב" ותעסוק בייעוץ תקשורתי, ניהול משברים ויחסי ציבור און ליין. הוא יישאר בתפקידו עד סוף דצמבר ויסייע להילה בז'יז'ינסקי, מנכ"ל משרד הפרסום יורו תל אביב, בהכנת תוכנית העבודה לשנה הבאה.

 

בז'יז'ינסקי, שנכנסה לתפקיד מנכ"לית המשרד בשנת 2006, תמשיך לנהל את המשרד לצד יו"ר הקבוצה, רפי צרפתי, המחזיק אף הוא 17% מהמניות. עובדי המשרד, 85 במספר, צפויים אף הם להישאר בתפקידם.

 

דחב"ש הצטרף לסוכנות הפרסום צרפתי-שטרנשוס לפני 13 שנים, לאחר ששימש במשך כחמש שנים כראש דסק כלכלי בעיתונים הארץ וחדשות. במהלך השנים הפך זמיר לשותף במשרד, ושם המשרד שונה לצרפתי-שטרנשוס-זמיר.

 

בשלב מאוחר יותר מכרו שלושת השותפים 51% לרשת הפרסום הבינלאומית Euro RSCG. בעקבות המכירה שינה המשרד את שמו ליורו תל אביב. בשנים האחרונות שימש דחב"ש כמנכ"ל קבוצת יורו-תל אביב, שכוללת לצד חברת יחסי הציבור גם חברות פרסום, חברת אינטראקטיב וחברת קידום ומדיה שנקראות Euro RSCG 4D. 

 

חברת יחסי הציבור הוקמה ביורו תל אביב לפני כעשר שנים. על לקוחותיה נמנים בנק ישראל, לאומי קארד, איקאה, ליהמן ברדרס, סמסונג סלולר, גוגל ושירותי
בריאות כללית.

 

דחב"ש: "אחרי 13 שנים של עבודה בתחומים שונים של תקשורת שיווקית החלטתי להתמקד בדבר שאני הכי אוהב: ייעוץ תקשורתי וניהול משברים תקשורתיים. ענף יחסי הציבור בישראל השתכלל בשנים האחרונות, והוא הולך ותופס את מקומו הראוי בתמהיל התקשורת השיווקית של ארגונים. החברה החדשה תספק ללקוחותיה, מקומיים ובינלאומיים, מענה אסטרטגי ומהיר, המתאים את עצמו לשינויים ולתמורות המתחוללות בשוק".

 

לדבריו, בכוונתו להקדיש חלק ניכר מזמנו לניהול מאבקים ציבוריים, בדומה למעורבותו בשנים האחרונות בקמפיינים בנושא זכויות עובדי קבלן, חוק הקופאיות, זכויות אזרח ושמירה על שלטון החוק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים