שתף קטע נבחר

צרפתי-שטרנשוס-זמיר משנה השם ליורו ת"א

הנהלת יורו העולמית הורתה, כחלק ממהלך מיתוג כלל עולמי, לשנות את שמות הסוכנויות בכל רחבי העולם וליצור אחידות, כך שכל סוכנות תיקרא על שם העיר שבה היא פועלת

משרד הפרסום צרפתי שטרנשוס זמיר Euro RSCG משנים את שם הסוכנות ל- Euro RSCG Tel Aviv, ובעברית, או ליורו תל אביב.

 

שינוי השם נעשה בשל שתי סיבות: האחת - הנהלת יורו העולמית הורתה, כחלק ממהלך מיתוג כלל עולמי, לשנות את שמות הסוכנויות בכל רחבי העולם וליצור אחידות, כך שכל סוכנות תיקרא על שם העיר שבה היא פועלת.

 

הסיבה השנייה היא רכישת מניותיו של דרור שטרנשוס על ידי Euro RSCG שהגדילה בכך את אחזקותיה בקבוצה הישראלית ל- 67%. ביתרת המניות מחזיקים רפי צרפתי וזמיר דחב"ש בחלקים שווים. צרפתי משמש כיו"ר הקבוצה ודחב"ש משמש כמנכ"ל.

 

קבוצת הפרסום של יורו בישראל כוללת, מלבד משרד הפרסום, שלוש חברות בנות נוספות: חברת יחסי הציבור, שתמשיך להיקרא יורו קומיוניקיישן, ואילו חברות האינטראקטיב וקידום המכירות יפעלו תחת שם משותף, שמושק במקביל כרשת בכל העולם – Euro RSCG 4D. משמעות ה- 4D היא: Direct, Diverse, Digital & Data Base.

 

רפי צרפתי, יו"ר יורו תל אביב, מסר כי שינוי השם מהדק את הזיקה של המשרד הישראלי לרשת העולמית, ומחזק את עוצמת המותג בישראל.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים