נועה קירל נולדה בשנת‭ 2001 ‬וגדלה ברעננה. בגיל שש החלה לשיר. בגיל 11‬ החלה בשיעורי פיתוח קול ובגיל 13‬ כבר עבדה על השיר הראשון שלה, “מדברים", שיצא ב-2015‬. שיחקה בסרט “כמעט מפורסמת" ב-2017‬, בסדרה “שלטון הצללים" של ‭HOT‬ וסביבה נוצרה הסדרה “כפולה". בפברואר 2020 התגייסה לצה"ל ושירתה בלהקה צבאית. בספטמבר של אותה שנה זכתה בתוארי זמרת השנה ואשת השנה במוזיקה הישראלית. בין לבין הוחתמה על חוזה הקלטות ענק בחברת המוזיקה האמריקאית “אטלנטיק רקורדס". באוגוסט האחרון הופיעה בפארק הירקון מול 34 אלף איש, משהו שאף זמרת בגילה לא עשתה בארץ בעבר במופע יחיד. במאי 2023 תייצג את ישראל לראשונה באירוויזיון, שיתקיים בליברפול, אנגליה. החלה להיות הפרזנטורית של חברת yes לפני כשלוש שנים ובקרוב יעלה קמפיין חדש בהובלתה, לצד כוכבי עבר שייצגו את ישראל באירוויזיון. מובילה גם את מסעות הפרסום של חברת האופנה פומה, פלאפון וסמסונג. בעלת ליין האיפור “שואוטיים", מותג מוצרי שיער על שמה ומותג בושם על שמה. ‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬בזוגיות עם השחקן והדוגמן תומר הכהן.
חזרת עכשיו מבוקרשט, מינוס ארבע מעלות, צילומים, שווה את המחיר? "תשמע, זה קמפיין שדורש צילומים אינטנסיביים וברור לי מראש שחלק בחוץ, אז הפעם הגעתי מוכנה עם מדבקות שמתחממות על הגוף וזה הציל לי את החיים וגם עשה לי כוויות, כי זה חם מדי לפעמים אבל בסוף גם אם חם מאוד או קר מאוד, אני תמיד אומרת לעצמי, כשתראי על המסך זה יהיה שווה. וזה נכון, אתה לא זוכר את כל הדברים הקטנים האלה כשיש את התוצאה שאתה רוצה על המסך".
והפרסומת מתכתבת כמובן עם האירוויזיון. "בפרסומת גם השתתפו שרה’לה שרון, דנה אינטרנשיונל, יזהר כהן וקובי מרימי, ואנחנו די צוחקים על דברים שקרו להם באירוויזיונים, למשל הניקוד של שרה’לה, או יזהר שדיבר בשפת הבי"ת ואף אחד לא הבין. אני כן מרגישה, ללא קשר לפרסומת ואולי קצת כן, שלקראת האירוויזיון יש המון ציפיות ממני והכול נורא מלחיץ. בפרסומת הזו היה משהו שהקליל את הסיטואציה סוף-סוף גם עבורי, ולכן התחברתי אליה".
כתבות נוספות למנויי +ynet:
איזה לחצים יש עלייך? לא מכיר. "מה פתאום, אין לחצים בכלל. וברצינות, לגמרי יש המון ציפיות וזה מעמד מלחיץ. אין יום שלא מדברים איתי על זה או שאני לא מתעסקת בהכנות. כשאמן יוצא, נניח מ'הכוכב הבא' והולך לייצג את ישראל, אני בטוחה שלא מהרגע הראשון הוא מתעסק בזה מהבוקר עד הלילה, אבל כאן זה קורה. אנשים שואלים על השיר, אני פוגשת יוצרים ומוזיקאים כמעט כל יום וגם בפרסומת הטכנאי של yes נניח אומר לי, 'כשתחזרי מהניצחון'. אני מרגישה שכבר מצפים ממני לניצחון עוד לפני ששמעו משהו וגם ביומיום אנשים אומרים לי, 'בטוח תזכי, בטוח תהיי מדהימה'. אז מצד אחד כיף לראות שמאמינים בי וסומכים עליי ומחבקים אותי, אבל מצד שני זה מלחיץ ואני צריכה לעמוד בציפיות של כולם וכמובן, מישהו מבטיח שאזכה?"
לא שאני רוצה להלחיץ אבל יש אופציה שבכלל לא תעלי לגמר. "נכון גם זו אופציה. מבחינתי לא כמובן, אבל זה תרחיש אפשרי. בשבוע האחרון קצת נרגעתי עם הלחץ ועם המחשבות איזה שיר יהיה ומה יקרה אם לא אעלה לגמר ואאכזב מדינה שלמה, או אפילו לא אצליח לקחת מקום גבוה, או מה יהיה אם יקרו פשלות? יש נורא ציפייה שאם שולחים אותי לאירוויזיון אז בטוח שאזכה כי יש קריירה מאחורי. אבל זה לא בהכרח עובד ככה".
7 צפייה בגלריה
הקמפיין החדש ל־yes
הקמפיין החדש ל־yes
הקמפיין החדש ל-yes. הקליל את הסיטואציה
(צילום: Alex negulescu)
מה צריך לקרות כדי שהכול יתחבר? "אני אתן את הכי טוב ואעבוד הכי קשה שיכולה כדי שיהיה מושלם. כמובן שפשוט יש הרבה דברים שלא תלויים בי, בערך כל השאר. שופטים, הצבעות קהל, פוליטיקה, אנטישמיות, ויש מספיק אנשים שלא אוהבים את ישראל. לא חושבת שיש נוסחה אחת לנצח, אבל מהצד שלי זה פשוט לתת את הכל לאורך הדרך ולבחור שיר שהכי מתאים לי".
לאו מסי למשל עמד בציפיות. לקחת מהמסע שלו תובנה כלשהי? "הייתי בעדו כי מדהים לראות סיפורי הצלחה כאלה, של גאונות לצד העבודה הקשה שהוא בטח עשה. ראיתי שמישהו כתב על מסי משהו בסגנון, 'לקח רק 17 שנים ו-90 ימים להפוך להצלחה בן-לילה'. זה מזכיר לאנשים שהם ראו את מסי בן-לילה מממש את החלום הכי גדול שלו, אבל זה לא היה משחק אחד או שניים אלא 17 שנים וצריך לזכור שלוקח זמן להגיע להישגים כאלה, מאוד גדולים. זה מתחבר במקרה שלי הספציפי לזה שיש המון ציפיות ולאו-דווקא דברים שקורים בשנייה".
בהתחלה לא היית החלטית אם ללכת על האירוויזיון. "זה לא שחשבתי לא ללכת ושיניתי את דעתי. פשוט לקחתי את הזמן כדי לקבל החלטה. כדי לחשוב על הכול בצורה שהיא רגע אובייקטיבית, כי היה המון רעש וזה הסיח את דעתי, אני לא אשקר. ובסוף באמת הבנתי כמה האירוויזיון זה דבר גדול ולאומי וכמה חשיפה זה יכול לתת לי וכמה זו שליחות מטורפת לייצג את המדינה, וזו חוויה שאני רוצה לחוות".
עכשיו רק נשאר לך לגלות לנו מה עם השיר הנבחר? "התחלנו לעבוד וזה תהליך ארוך, אנחנו לדעתי אפילו לא בחצי הדרך. כרגע יש לנו שני כיוונים עיקריים ויכול להיות שבהמשך יהיו עוד. שניהם שירים קצביים, זה הווייב, לא נראה לי שזו תהיה בלדה. אבל כן יכולה להגיד שבתוך זה הכיוונים המוזיקליים מפתיעים".
7 צפייה בגלריה
נועה קירל
נועה קירל
''הבנתי כמה האירוויזיון זה דבר גדול ולאומי''
(צילום: מוטי קמחי)
דורון מדלי, המומחה, דיבר על מחנה כותבים שהוא מתכוון לעשות. "זה לא ממש מחנה אימונים. כן היו לנו סשנים עם יוצרים ומפיקים וכותבים, כמו מדלי כמובן, ג'ורדי, רון ביטון, איתי שמעוני, ינון יהל, מאי ספדיה וגם יוצרים מחו"ל. זה יכול להיות שיר שהתחלנו לעבוד עליו לפני ואולי פתאום נשמע רלוונטי. כרגע הקלטתי שתי סקיצות לשני השירים שהזכרתי קודם, וכמובן חשוב לי להביא את האני האישי שלי גם לטקסט וגם ללחן ואני שותפה בכל היצירה. מאוד יכול להיות שנמצא שירים מעולים ונחליט להשתמש בהם. בתהליך הזה שותפים איתי אנשים שכבר עובדים איתי שנים וזה כיף ומרגיש לי טבעי מאוד. אני מאוד מאמינה באנשים שאני הולכת איתם דרך".
מה הפחד הכי גדול לקראת האירוויזיון? "יש הרבה פחדים. בעיקר, בגדול לאכזב את הקהל בארץ".
עד כמה הניסיון המאוד מוצלח בפארק הירקון נותן ביטחון גם לשם? "אני הרבה יותר רגועה אחרי הפארק, זו הייתה התמודדות עם פרויקט גדול אבל יש משהו בשעה ו-40 דקות שעוזר למנן את ההתרגשות ולהיכנס לזה תוך כדי תנועה. אם הזכרת את המונדיאל, האירוויזיון זה כמו הפנדלים והפארק הוא המשחק הארוך, כשיש זמן לבנות, לתקן. באירוויזיון יש רק שלוש דקות שבהן אתה מכניס חודשים אינטנסיביים של חזרות. מהרגע שהשיר והקליפ מוכנים אני אתחיל בחזרות, לדעתי איפשהו בינואר".
של מי השורה התחתונה לגבי השיר הנבחר? "אני, יחד עם דורון מדלי והוועדה של תאגיד ‘כאן’, החלטה משותפת".
והסיי האחרון, בכל זאת? "שלי, כן, אבל אני מאוד מקשיבה לדורון ולאנשי ‘כאן’. תשמע, אם זה יצליח זו החלטה שלי, ואם לא אז מקסימום נגיד שדורון מדלי נקלע לסיטואציה".
חושבים רחוק גם על היום שאחרי התחרות? "כן. לגמרי. כי האירוויזיון זו פלטפורמה נורא גדולה ואני רוצה להיות מוכנה ממש אחרי כי זו חשיפה גדולה לקריירה הבינלאומית. למזלי יש לי גב, חברת תקליטים גדולה, את אטלנטיק, שמאוד הייתה בעד האירוויזיון וזה מה שהם עושים, יודעים למנף דברים. הסיטואציה היא שונה מבדרך כלל. זה לא שזכיתי בריאליטי ואני לא מוכרת ואני מגיעה לאירוויזיון ולא יודעת מה לעשות ביום שאחרי. כולנו מוכנים למנף את הרגע הזה. אם זה להוציא שיר בילנאומי ישר אחר כך, ויש בקנה המון".
עד כמה אטעה אם אכתוב שהמופע בפארק היה השיא של נועה קירל ב-2022? "לצד הבחירה בי לאירוויזיון, הפארק כמובן רגע השיא. עוברת בי בעיקר עכשיו מחשבה על זה שזה היה סוג של היסטוריה עבורי, ומוזר לי להגיד את זה על עצמי. זה גם סָתם פיות להמון אנשים שלא האמינו שאני יכולה לעשות מופע גדול בפארק, כי חשבו שלא אצליח להחזיק מופע שלם כי אני אולי צעירה מדי וגם תהו למה לקפוץ ישר לגובה, ישר לפארק הירקון? זה הוכיח לי בעיקר שאני מסוגלת לעמוד במופע כזה, סוג של חותמת מאוד ברורה. אה, ואמרו שלא אמכור כרטיסים".
7 צפייה בגלריה
נועה קירל מופיעה בפארק הירקון
נועה קירל מופיעה בפארק הירקון
''הוכיח לי שאני יכולה לעמוד בסיטואציות מוזיקליות מלחיצות''. בהופעה בפארק הירקון
(צילום: טל שחר)
ואמרו גם שאת לא תעמדי במופע כזה ללא פלייבק. "טענו שלא אצליח לרקוד ולשיר יחד, אבל כל תו היה בלייב וזה הוכיח לי שאני יכולה לעמוד בסיטואציות מוזיקליות מלחיצות כאלה, אפרופו האירוויזיון. זה כיף ששנים יש תוויות שהולכות איתי והנה, בפארק ידעתי שיקרה משהו שבו אענה לכל המבקרים. במסיבת העיתונאים לפני הפארק מישהו שאל אותי אם אני לא לחוצה מלשיר לייב וחשבתי שזו שאלה לא נעימה, כי היא מראש מטילה בי דופי. התכווצתי לרגע. אבל מאז השאלה הזו לא נשאלה יותר. כדי להתאמן למופע שרתי על ההליכון ולקראת האירוויזיון נראה לי שאעשה את זה מלא. יש לי שלוש דקות והדופק יהיה בשמיים ואני הולכת לרקוד באירוויזיון, ברור, זה הקטע שלי".
אגב, השיר יהיה רק באנגלית? "בעיקר, אבל הרוב אנגלית. חשוב לי שתהיה גם עברית, גם כי זה מיוחד לאוזן האירופית ויכול להיות יתרון".
יש כבר דור של זמרות חדשות ממך. הוצאת דואט עם אודיה. זה כי יש לכן סוכן משותף, רוברטו בן שושן, או שהתחברת לבד? "אני עפה על אודיה, היא זמרת מדהימה ויוצרת וכותבת והתחברנו לבד, בלי קשר לרוברט. שמע, אם אני לא מתחברת אני לא מתחברת, זה לא יעזור. כיף לראות עוד נשים במוזיקה הישראלית והיא באמת אמנית מעולה".
מנסים לייצר יריבות עם אנה זק? רק השבוע נכתב שהסוכן שלך מחק אותה בסטורי מרשימת הזמרות הפופולריות בטיקטוק. "זו לא הדרך שלנו ואנחנו רק מפרגנים ולא מוחקים אף אחד. מתרכזים בעצמנו. אם מסתכלים לצדדים יש משהו מאט ופוגע והגישה שלי היא לבוא באהבה ובפרגון לכולם. אני מרגישה כלפיי חוסר פרגון בתעשייה ויודעת שברוב המקרים זה פשוט לא שלי".
ממי? "למשל מצד כל מי שמנסה ליצור לי יריבויות, כמו במקרה עם אנה זק. המטרה היא לייצר עניין שלא קיים ולא רלוונטי ולא אמיתי. יכול להיות שזה מגיע מהצד השני, אבל בטח לא מהצד שלי. אני לגמרי בסדר עם אנה, עשינו פסטיגל יחד, פרויקט של סמסונג. אנה זק היא אחלה, באמת, ומוכשרת ויפה והלוואי שיהיו כמה שיותר נשים במוזיקה הישראלית. למה לא? זה רק מרים. יוצא לנו להיפגש באירועים והכול רגיל".
7 צפייה בגלריה
אנה זק
אנה זק
''המטרה היא לייצר עניין שלא קיים ולא רלוונטי ולא אמיתי''. אנה זק
(צילום: דביר כחלון)
איך עובר לך חנוכה נדיר בלי פסטיגל? "חסרים לי החברים מהפסטיגל, כי זה נהיה כמו משפחה, אבל לא ויתרתי ועשיתי עם ההפקה שלהם את המופע בפארק. זה נכון שזה חדש, להיות פתאום בחנוכה בלי אחרי ארבעה פסטיגלים אבל אני מנצלת את הזמן לעבוד על השירים. אז יש געגועים קצת, אבל גם יש הרבה מה לעשות".
בינתיים לא משעמם גם בגזרת מרגי ונועה קירל. הוא דיבר עלייך לא מזמן בהופעה שלו. "הוא דיבר עליי? מאיפה יודעים? לא יודעת".
הרשי לי להמר שכן. הוא סיפר בהופעה על מערכת היחסים ועל היום שבו הרגיש שהוא לא במקום שבו אמור להיות ואמר שהייתה לו מחשבה: "אולי היא לא באמת אוהבת אותי. אולי הכל הצגה, אולי הכל מזויף". "האמת שאין לי מושג. אולי זו מחשבה שעברה לו בראש והוא החליט לפתח לשיר? זו זכותו וזו היצירה והאמנות שלו והוא יכול להגיד מה שבא לו ולכתוב על מה שבא לו ומאחלת לו רק טוב והרבה בהצלחה".
זה לא פוגע בך? יש פה אלמנט של חשיפה מתוך מערכת היחסים במופע פתוח לקהל. "לא, לא, כי כשאני מאוד בטוחה בעצמי אני מאוד קול. אלה היו באמת שלוש שנים מהחיים שלי ואני יודעת כמה זה היה הכי אמיתי בעולם, מה שהיה בינינו. כל עוד אני בטוחה בזה ויודעת, זה לא רלוונטי. זה באמת לא עשה לי כלום, נשבעת".
לא חשבת לכתוב לו אחרי זה? "לא, אני כבר הלאה ואם הוא לא, זה בסדר. רוצה שיהיה לו רק טוב ובגלל זה הדברים לא פגעו בי".
הוא גם ירד על הלבוש שלך בטקס MTV. שאל מה המסר. "זכותו לא לאהוב, מה אגיד".
בואי נסכים שזה לא הכי מפרגן. "אני מפרגנת ויש לי רק טוב ואהבה כלפיו. אם זה לא הדדי זה בסדר".
7 צפייה בגלריה
נועה קירל בטקס פרסי ה-MTV
נועה קירל בטקס פרסי ה-MTV
זכותו שלל מרגי לא לאהוב. נועה קירל בטקס פרסי ה-MTV
(צילום: AP)
יש לך חברים מהתעשייה? מי המעגל הקרוב שלך? "אני יכולה למנות אותם על כף יד אחת וגם לא, חצי. יש לי חברים מהתעשייה, פשוט הם לא הכי קרובים, אבל כן מצאתי את האנשים שלי, ולקח לי באמת זמן למצוא את מי שמפרגן מהלב ואת מי שלא. אני פשוט מרגישה את זה ואני גם עושה טעויות. אנשים שחשבתי שהם חברים טובים התבררו לי כלא כאלה. אין לי נוסחה איך לזהות את זה, אני פשוט מרגישה באינסטינקטים וגם לוקח לי זמן לחשוף את עצמי לגמרי כי אני תמיד אהיה יותר זהירה וחשדנית. אבל מצד שני, אני לא יכולה להתעסק כל הזמן במי רוצה אותי בגלל אינטרס ומי לא, צריך גם ליהנות מהחיים. מספיק לחץ יש בעבודה. תמיד יהיו כאלה שיתקרבו אליך בגלל מי שאתה אבל זה לא מגיע לסיטואציה שזה מתחבר אליי ממש".
את חיה על טורים גבוהים מאוד. איך מתמודדת, למי מספרת? "אין על הפסיכולוגית שלי כפרה עליה. אני כבר שנה וחצי אצלה ואני מתמידה פעם בשבוע. אני חושבת שזה שיפר אותי ביותר למצוא את הסנטר שלי ולשחרר כשצריך. חרדות אין לי הרבה, אבל זה גם בזכות הסביבה הקרובה שלי. גם ההורים שלי הם סוג של פסיכולוגים וגם הצוות הקרוב שלי, כמו רוני, שהיא הצל שלי, והיא עושה בגדול הכל".
רגעי משבר השנה? "תלוי איך אתה מגדיר משבר. יכולתי להיות אחרי הרבה יותר משברים אחרי כזו שנה וברור שלפעמים יש התפרקויות של בכי, עייפות, אבל זה לא משברים עמוקים כי אני יודעת לצאת מהם מאוד מהר. לא היו לי מקרים של דיכאונות או התקפי חרדה ולאמנים זה קורה המון. אבל אף פעם לא עברתי התקף חרדה, ברוך השם. אני מאוד אוהבת להישען על פרויקט, מה הדבר הבא, אני רגילה מגיל 14 ככה. אז אני זוכרת שכשאמרתי כן לאירוויזיון וכשסיימתי את הפארק פתאום ראיתי שיש עוד מלא זמן ואין לי משהו גדול על הפרק למרות המון דברים בלו"ז. לא היה פרויקט גדול שמרגש אותי, יותר שגרה שוטפת. אז הייתה תקופה כזו של מחשבות שלא ידעתי מה אני עושה בקרוב ונלחצתי. זה מדהים, אני נלחצת מהפוך. בדרך כלל אמנים נלחצים וחרדים מפרויקט גדול, וכשאין על הפרק אז אני מתחילה לחשוב מה לעשות ומגיעה לרוברטו עם מלא רעיונות, בוא נעשה את זה ואת זה ואת זה והוא אומר לי, 'נועה תירגעי, את לא צריכה לעשות כל הזמן דברים'. אנשים אומרים לו לפעמים, רוברט תן לנועה לנוח, והוא אומר, זה לא אני זו היא".
הצלחת לעשות את הסוויץ' בין הקריירה בארץ לבין מה שקורה בחו"ל? כאן כל שיר שאת מוציאה זה בערך אירוע מדיה ובארה"ב את בין המונים שמנסים וברמה מאוד גבוהה. "זה ממש מתקשר למשפט שאמרתי על מסי. אתה לא בן-לילה לוקח את הגביע, זה תהליך וזה לבנות. יכולה לומר שבזכות האירוויזיון אני עובדת על כמה שיתופי פעולה עם אמנים באירופה. די-ג'ייז גדולים, וכל המיקוד הוא כרגע בתחרות אבל זה יקרה אחרי. את הסוויץ' עשיתי מזמן. מודעת לזה שהצלחה בשוק הבינלאומי לא תקרה ביום אחד ולפעמים אפילו לא בכמה שנים. זה תהליך שאני נורא נהנית ממנו, לחקור את הסאונד שלי שם ולנסות ולהוציא שירים טובים, תהליך מאתגר שלא קורה לי כאן ומאוד מפתח אותי ומשפר אותי. להגיע לארצות-הברית כל פעם מחדש זו חוויה מאתגרת ולוקח לי כמה ימים לשנות פאזה ולהבין שאני באה ממקום שבו הכול ידוע לי למקום שבו אין לי שליטה על שום דבר כרגע וזה קשוח מאוד. אתה מגיע ומבטלים לך פגישה או דוחים לך ובארץ זה לא קורה למשל".
מה החופשה הכי גרועה שהייתה לך באחרונה? "נסעתי לפוקט באוקטובר האחרון עם בן זוגי. נפלנו לכמה ימים קשים של גשם, קיבלנו וירוס שהשבית אותנו ליום-יומיים, אבל אני רובוט, לקחתי את עצמי לסדנת בישול, לא נותנת לזה לעצור לי את החופשה, אבל הנה בסוף זו חוויה. תומר עזר לי שם מאוד וטיפל בי, למרות שחלה גם הוא, ויחד עשינו כל מה שאפשר כדי לייעל את הסיטואציה. היינו שם שלושה שבועות וזה לא פשוט ולא רבנו בכלל. אנחנו שנה וחודשיים יחד. נורא כיף לי בזוגיות הזו. יש בה משהו שקט ומרגיע".
חושבת לעזוב את הבית של ההורים ברעננה? "עוד לא. נורא נוח לי ואני גם ככה בטירוף אז כיף לי לחזור ושאמא מכינה לי אוכל. הזכרת לי לבדוק מה היא הכינה. הנה, מטבוחה".
את מעידה על עצמך שאת נראית מיליון דולר, אבל מה בכל זאת את לא אוהבת בהופעה החיצונית שלך? "לפעמים יש לי חוסר ביטחון לגבי המראה שלי. אני מרגישה אולי לא מספיק לפעמים. נקודה. זה קול פנימי שצריך לדעת להתווכח איתו, לחשוב על מה שטוב בי ואז אני מרימה את עצמי. ופרט לזה אני מקבלת המון אהבה וזה נותן לי את התחושה הכי טובה בעולם".
7 צפייה בגלריה
נועה קירל עם בן הזוג תומר הכהן
נועה קירל עם בן הזוג תומר הכהן
''נורא כיף לי בזוגיות הזו''. עם תומר הכהן
(צילום: אינסטגרם)
מה הדבר האחרון שחיפשת בגוגל? "מתכון לפנקייקים, מצאתי אחד מושלם של בחורה בשם מאיה אורון, שמציעה מתכונים בריאים ומאוזנים. אני עושה את זה כל בוקר. וגם תפילת הדרך לטיסה".
מה האלבום החדש שאת מאזינה לו? "האחרון של דרייק. הוא מצליח לחדש את עצמו כל פעם ולהתעלות כשאתה חושב מה הוא עוד יכול לעשות או איפה להבריק. מהישראלי אני אוהבת את הראשון של נונו".
אריאנה גרנדה או בילי אייליש? "אריאנה, יותר מתחברת לסגנון המוזיקלי שלה אבל גם בילי מטורפת, שלא תיעלב".
מה הדבר שהכי משגע אותך כרגע? "שאלות על השיר של האירוויזיון".
מי צריך לבקש ממך סליחה ולמה? "אותם אנשים בתעשייה שלא מפרגנים. יש רשימה ארוכה".
ממי את צריכה לבקש סליחה ולמה? "אם אני לא יכולה להתפנות לסלפי מסיבה כלשהי, אני מרגישה שאני מאכזבת אנשים וזה יושב עליי יותר ממה שאנשים חושבים. הייתה פעם במסעדה כשאמא הגיעה עם הבת שלה וביקשה סלפי. היו המון אנשים וזה היה באמצע חשבון וזה לא התאפשר באותו רגע ונהיה בלגן והוציאו אותנו מהמסעדה. ואז נזכרתי בחניון שלא נפגשנו ועליתי למסעדה שוב לשולחן שלה. היא שמחה שלא שכחתי אותה".
מתי בכית לאחרונה? "עשו לי הקרנה של סרט הדוקו שעומד לצאת ב’כאן’ על ההופעה בפארק ואין לי הרבה הזדמנויות לראות את החיים שלי מהצד, בעצם אין לי בכלל, אז מאוד ריגש אותי".
מתי היית הכי מאושרת? "אחרי הפארק. הרגשתי גם הקלה גדולה שזה מאחורי והצלחתי לעשות את זה וגם זו היית התחושה מספקת שעברתי את הדבר הזה, וגם לראות את הביקורות. אחרי הפארק אנשים אמרו לי את קולטת את הביקורות ואמרתי שעדיין לא הגעתי טלפון ואז כשקראתי את כל הפידבקים המטורפים, זה מאוד ריגש אותי".
איזו עצה היית נותנת לנועה קירל בת ה-16? "תלמדי ליהנות יותר. זו עצה שהייתי נותנת לעצמי עכשיו, בגיל 21. אני תמיד במה הדבר הבא ומה בהישג הבא ונכון יותר ליהנות ופחות לבחון כל דבר שאני עושה, לוותר לפעמים על זכוכיות המגדלת".
7 צפייה בגלריה
נועה קירל
נועה קירל
''כשכותבים דברים לא נכונים זה משגע אותי וזה קורה המון''
(צילום: טל שחר)
מתי היית הכי קרובה למוות? "זה לא היה קרוב למוות, אבל מבחינה בריאותית הרגשתי במקום הכי חלש בפסטיגל הקודם, הייתי עם דלקת בכליה ויש לי אחת בסך הכול והיה די מסוכן. הגעתי למצב שבו הייתי צריכה אשפוז של 24 שעות וכשאמרו לי שאני צריכה להתאשפז אמרתי לרופא, 'בסדר, יש לי הופעה היום בערב אני עושה אותה וחוזרת'. הוא צחק עליי ואמר, 'כנראה אתם לא מבינים, את לא יוצאת מפה'. זה מלחיץ. יש מצד אחד כל כל כך הרבה ילדים שמחכים לי בפסטיגל שאופיע".
ואני חשבתי שנלחצת בגלל מצבך דווקא. "אתה מבין את הבעיה? אף פעם לא כאב לי פיזית ככה ובאיזשהו שלב לא יכולתי כמעט ללכת והופעתי ככה בלי לדעת את זה. חשבתי שנתפסו לי השרירים בפילאטיס ולא הבנתי כמה כואב לי. עכשיו בכל פעם שנתפס לי שריר אני פוחדת שזו דלקת בכליה".
מה ההחמצה הכי גדולה שלך בשנתיים האחרונות? "הייתי בשלב הסופי של האודישנים לסרט ‘בת הים הקטנה' של דיסני ובסוף לא קיבלתי את התפקיד. התבאסתי, ברור, סרט גדול, תפקיד ראשי, אבל הכול לטובה".
מה השמועה הכי מטורפת שהייתה לגבייך? "וואו, איפה מתחילים? נכתב איפשהו שדלף השיר שלי מהאירוויזיון, שמו תמונה שלי עם שיר של זמרת סורית".
אפרופו, דלף באמת השיר הגנוז שלך עם עדן בן-זקן. למה? "דלף כבר לפני חצי שנה ועכשיו שוב משום מה, כנראה מאותו ברז. אין לי מושג איך ולמה".
אולי בגלל השיר החדש של נונו, אנה זק ועדן בעצמה? "יכול להיות. השיר לא יצא כי דברים לא הסתדרו ופשוט צריך לשחרר. אני אוהבת את עדן, חושבת שהיא זמרת מדהימה ומקווה שנשתף פעולה בעתיד. זה לא נגע בשום דבר שקשור אליי. יצא לנו דווקא שיר חמוד בעיניי".
מה תהיה השורה האחרונה בביוגרפיה שלך? "אני פנתרה".
מה הדבר הכי גרוע שכתבו עלייך או אמרו לך? "כתבו מיליון דברים. הדבר הכי גרוע זה שקרים. כשכותבים דברים לא נכונים זה משגע אותי וזה קורה המון. אבל זו עבודה עצמית, להבין שזה חלק מהעניין וחלק מהתחום שבחרתי. באמת מתרכזים בחיובי ובאהבה והתמיכה שאני מקבלת. הרעל ליד זה מתגמד. יש משהו בהתחלה שלי שהייתה מתעתעת שתמיד משאירה בי רצון עז להוכיח כל הזמן. אז אולי כל מה שכתבו בהתחלה השפיע עליי כדי להראות אחרת".
מה הריח האהוב עלייך? "בושם נועה קירל, מה זאת אומרת".
איזו זמרת היית רוצה לגלם בסרט קולנוע? "ג'ניפר לופז. אני מעריצה".
באיזו מילה את משתמשת יותר מדי? "וואו".
איזו סדרה כולם צריכים לראות כרגע? "העונה החדשה של 'פאודה'. הרבה אנשים שאני פוגשת בחו"ל מדברים איתי על הסדרה".
היית רוצה לשחק שם? "למה לא?"
מה הגילטי פלז'ר שלך? "שוקולד על כל צורותיו".
מה היה ממוצע הגלידות שלך אחרי פרידות? "תמיד יש גלידה, לא צריכה פרידה".
באיזה ריאליטי היית מסכימה להשתתף? "כשופטת, באחת מתוכניות המוזיקה".
יש משהו בתכנון? "אולי".