סוף אוגוסט הוא תקופה קשוחה להורים. הקייטנות כבר מאחורינו, אבל שנת הלימודים החדשה עוד לא נפתחה - וצריך להעסיק את הילדים.
עוד כתבות למנויים:
לצאת עם הילדים למסעדה זו אפשרות טובה, רק שלא תמיד האוכל שאנחנו אוהבים ירצה גם את הילדים. בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם את מיטב המסעדות מצפון ועד דרום שהכי מתאימות לילדים. אלו שמגישות תפריט מותאם עם אוכל שרוב הילדים אוהבים, וכאלו שמעניקות לילדים מרחבים פתוחים לרוץ, לשחק ולהתרוצץ.

פאט ויני

מכרמיאל ועד ליהוד פזורים שבעת הסניפים של מסעדת פאט ויני, מעין דיינר איטלקי שילדים וגם מבוגרים אוהבים. הילדים נהנים מהמטבח הפתוח, המאפשר להם לצפות בבצק הפיצות בהכנה ובפסטות המוקפצות במחבתות.
השירות ידידותי ונעים. תפריט הילדים בסיסי אומנם אבל מוצלח וכולל פסטות, פיצה מרגריטה ושניצל וצ'יפס. מלבד חללים גדולים ומרווחים, בסניפים ישנם גם תאי ישיבה נוחים עם ספסלים מרופדים, ממש כמו בדיינר אמריקאי, שמתאימים לישיבה של כל המשפחה.
בסניפי פאט ויני ברחבי הארץ
8 צפייה בגלריה
פיצות פאט ויני
פיצות פאט ויני
הפיצות של פאט ויני
(צילום: אסף קרלה)

בנדיקט

מסעדת ארוחות הבוקר הידועה מציעה ארוחת בוקר לקטנטנים שאי אפשר לטעות בה: טוסט מלחם בריוש רך עם חמאה וגבינת גאודה, שתי ביצים לבחירה באיזה אופן שהקטנים אוהבים, ירקות חתוכים שאפשר להחזיק ביד ולכרסם, גבינת שמנת שאפשר גם לטבול בה ומיץ תפוזים כמובן (39 שקלים). הלהיט הבולט לילדים במקום: נקניקייה איכותית וטובה שאפשר להוסיף לארוחה. הוסיפו לזה את תפריט הפנקייקים, ותקבלו מלכודת דבש לילדים.
בסניפי רשת בנדיקט ברחבי הארץ

קפה גרג

אחד הקשיים בללכת לאכול עם ילדים הוא מקומות המגישים ארוחות שאינן מותאמות עבורם, מה שמצריך מההורים להוציא מרכיבים, להתאים ולשנות. בקפה גרג לעומת זאת יש ליין ארוחות בוקר עם כל מה שילדים אוהבים. בעבור 44 שקל תקבלו צלחת חמודה עם ביצה לבחירה לצד גבינות, בייגל וירקות חתוכים ואפילו קינוח קטן ומשמח, ארוחה מקסיקנית של טוסט טורטייה עם גבינות ורסק, ירקות וביצה קשה, או בוקר אמריקאי של פנקייק עם מייפל ופירות, סירופ שוקולד וקצפת. כל הארוחות מגיעות עם מיץ ושוקו עם קצפת.
בסניפי קפה גרג ברחבי הארץ
8 צפייה בגלריה
ארוחות ילדים בקפה גרג
ארוחות ילדים בקפה גרג
ארוחה עם כל מה שילדים אוהבים. קפה גרג
(צילום: דוד מויטל)

גרקו

"גרקו" ידועה בתפריט היווני האותנטי שהיא מגישה בכל הסניפים שלה, עם המון מנות מתאימות לילדים שנמצאות גם מחוץ לתפריט הילדים הייעודי כמו סופלאקי או גירוס, צ׳יפס או קציצות זוקיני ועוד. בתפריט המיוחד לילדים תמצאו את כל המנות המתבקשות כמו פסטה ברוטב עגבניות או רוזה, סלט יווני, שניצל או נקניקייה לצד צ׳יפס.
בסניף האילתי של הרשת ישנם פינות ישיבה כיפיות עם הילדים, חוף ים צמוד ודוכן של Grab and Go, שם תוכלו לקחת אוכל ולאכול על החוף.
בסניפי גרקו ברחבי הארץ

BBB

ב-30 הסניפים של רשת "BBB" מגישים ארוחות ילדים בתוך משאית קרטון צבעונית (49 שקלים לארוחה). הארוחה כוללת המבורגר, חזה עוף בלחמנייה או שניצלונים עם תוספות של צ׳יפס, פירה, אורז וירקות חתוכים, שתייה קלה לבחירה, כדור גלידה לקינוח והפתעה קטנה ומשמחת. עבור ילדים הסובלים מצליאק ישנם גם לחמניות ללא גלוטן, וצ'יפס מצ׳יפסרים ייעודיים נטולי גלוטן.
בסניפי רשת BBB ברחבי הארץ
8 צפייה בגלריה
ארוחת ילדים ברשת BBB
ארוחת ילדים ברשת BBB
שימו לב לעיצוב היצירתי. BBB
(צילום: חיים יוסף)

קפה גן סיפור

שבעת הסניפים של "קפה גן סיפור" נבנו במטרה להיות יעד קולינרי עבור הורים וילדים. יש כאן ספרייה כדי להנעים את זמנם של הסועדים, ילדים ומבוגרים כאחד, כיורים נמוכים המותאמים לילדים, ובעיקר תפריט ילדים צבעוני עם שמות למנות מעולם ספרות הילדים, עובדות מעניינות שילדים ישמחו לקרוא וללמוד, ועוד פעילויות ומשחקים שמעבירים את הזמן עד שהאוכל מגיע. ברמה הקולינרית ישנו תפריט דגים חלבי עם פסטות, כריכים וסלטים, אצבעות דג, בייגל טוסט, ארוחות בוקר וקינוחים.
בסניפי קפה גן סיפור
8 צפייה בגלריה
קפה גן סיפור
קפה גן סיפור
איזה ילד יסרב לעוגה כזו? קפה גן סיפור
(צילום: יח"צ)

מקדונלד'ס

ארוחת הילדים של הרשת הוותיקה כוללת המבורגר מיני רויאל/מק נאגטס/קריספי צ'יקן/מיני דג/מקלוני תירס בתוספת צ'יפס, שתייה וסקוויז תפוח בננה. ישנן אפשרויות ללא גלוטן לילדים הסובלים מצליאק.
בכל ארוחת ילדים מקבלים מתנה לבחירה: צעצוע אקולוגי ידידותי לסביבה (במקום צעצועי הפלסטיק) או ספר קריאה מסדרות מתחלפות כמו "מר וגברת". בימים אלה מחלקות גם מדבקות ופוסטרים המוקדשים למונדיאל הנשים. ב-15 מסניפי הרשת דוגמת הסניף בצומת גולני, סינמה סיטי נתניה, גן שמואל ועוד ישנן משחקיה לילדים.
בסניפי מקדונלד'ס

Meating Point 102

כבאית ישנה שנמרוד רוגל הפך למסעדת בשר במושב קלחים שבדרום. הכבאית עומדת בפינה שקטה בכניסה למושב, מוקפת מדשאה ועליה ספסלים ופינות ישיבה ואפילו מקום למדורה.
התפריט מתבסס על מנות בשר ממגדלים מקומיים בגישת "מהחווה לשולחן". לצד כריך כץ-דלי עם בשרים מעושנים, כריך אסאדו עם קולסלאו, ילדים יוכלו ליהנות מהמבורגר קטן של 100 גרם ומהתרוצצות באוויר הפתוח. אף שמדובר במסעדת בשרים, ישנן לא מעט מנות מיוחדות לטבעונים.
מושב קלחים, לבירור שעות הפתיחה המעודכנות בוואטסאפ - 054-7330455
8 צפייה בגלריה
מיטינג פוינט
מיטינג פוינט
מיטינג פוינט. גם טבעונים לא יֵצאו רעבים
(צילום: רעות סהר)

רגע, מקום בפארק

אם יש דבר שנחוץ יותר מכל בארוחה עם ילדים, זה מרחב פתוח. רגע, מקום בפארק הממוקם בפארק הסופרים מציע בדיוק את זה. השולחנות והכיסאות פזורים על המדשאה - ואפשר כמובן לפרוש מחצלת אם אתם חושקים באווירת פיקניק. מבחינה קולינרית המקום מציע קפה משובח ומשקאות קרים ומרעננים, מאפים מלוחים ומתוקים, בייגל טוסט, ארוחות בוקר קלילות, סלטים, כריכים וגלידה של סטודיו ג'לטו. בנוסף תוכלו לרכוש שם מוצרי מזווה כמו ריבות, רטבים, ממרחים וזיתים.
גרץ 7 באר שבע, 051-2192040
שעות פתיחה: א'-ה' 23:00-8:00, ו' 16:00-8:00

עברי בפארק

מחלבת עברי פתחה מקום חדש וכשר בפארק אריאל שרון שמתאים גם לילדים. אפשר לשבת במרפסת המוצלת של המסעדה מעל אגם יפהפה, או לקחת את האוכל לאחת מפינות הישיבה שבין המדשאות הירוקות, מול נוף ירוק. התפריט של המחלבה מושלם לילדים, ומבוסס על הגבינות של המחלבה בשילוב פחמימות וטאבון לוהט. ישנם ארוחות בוקר, סוגים רבים של קלצונה מהטאבון, פיצה בוראטה מומלצת, שתייה חמה וקרה, ואפילו תפריט יין קטן להורים.
בווייז: פארק אריאל שרון 4 דרום. כשר
שעות פתיחה: א'-ו' 15:00-8:00

גורדוס

ארוחה בגורדוס יכולה להיות אטרקציה לכל המשפחה. התפריט כאן מושחת במיוחד, ומזמין אתכם למסע זללנות שמתחיל בהמבורגר עם תוספות מופרכות, צ׳יפס מוקרם, פיצה עם תבשיל סלופי ג׳ו או קורנדוג אמריקאי קלאסי, ומסתיים בתפריט קינוחים שירגש כל ילד עם מילקשייקים עצומים, קינוחים מוגזמים כמו פרנץ׳ טוסט ענק, מגדל פנקייקים, עוגת פאדג׳ אוראו עם תוספות, קינוח יוניקורן שהוא גביע של בצק פריך במילוי קרם דיפלומט והרבה תוספות מתוקות ועוד.
שדרות ירושלים 222 חולון, 03-7733366
שעות פתיחה: א'-ד' 0:00-17:00, ה' 1:00-17:00, ו'-ש' 0:00-12:00
8 צפייה בגלריה
בלאק פריידי גורדוס
בלאק פריידי גורדוס
תפריט מושחת. גורדוס
(צילום: יח"צ)

קפית

המוסד הקולינרי הירושלמי הפך עם הזמן לרשת בכל ירושלים והסביבה. כל הסניפים כשרים והתפריט מתאים לילדים. אנחנו ממליצים על הסניף היפה במיוחד בגן הבוטני הנמצא על האגם.
התפריט מציע ארוחת ילדים ב-45 שקלים הכוללת פיצה, פסטה או פנקייק עם מיץ וגלידה, אבל גם התפריט הרגיל מאפשר לא מעט אפשרויות לארוחות חלוקה עם ילדים כמו פוקאצ'ות, פיש אנד צ׳יפס, מנות צמחוניות וטבעוניות. אפשרות נוספת היא ארוחה משפחתית - בעבור 259 שקלים תקבלו ארוחה בת מספר מנות שתספיק לכל המשפחה.
בכל סניפי קפית, כשר

סקאץ׳

בית הקפה החיפני מצויר כולו בשחור-לבן ונותן אשליה של דו-ממד, קצת כמו בקומיקס. במקום רחבה ענקית שאפשר להתרוצץ בה. התפריט כולל מנות איטלקיות ברובן כמו פיצות, פסטות ורביולי, וממש לאחרונה התחילו להגיש בו ארוחות בוקר, ובהן שקשוקה שמגיעה בתוך בצק של פיצה נפוליטנית. יש כאן גם סלטי בריאות, כריכים ומיצים סחוטים, אבל האטרקציה האמיתית היא מגוון ענק של גלידות בכל מיני טעמים, ופל בלגי ענק, קרפ צרפתי ויוגורט עם תוספות.
אצטדיון סמי עופר, פנחס ואברהם רוטנברג 2 חיפה. 04-6100101
שעות פתיחה: א'-ה', ש' 2:00-9:00, ו' 22:00-8:00. בימי משחקים של מכבי חיפה שעות הפתיחה משתנות.
8 צפייה בגלריה
סקאץ'
סקאץ'
סקאץ'. עיצוב כמו בקומיקס
(צילום: מיכה בריקמן)

הרואה בקפה

בחצר הפסטורלית של "הרואה בקפה", בכפר הרא"ה, מגישים עד לשעה 12:00 ארוחות בוקר כמו שקשוקה קלאסית ומאפים או ביצה לבחירה ומאפים. בתפריט המסעדה ישנן גם ארוחות רציניות יותר כמו רביולי מכמה סוגים, טורטליני, פאד תאי וטוסטים. יש גם תפריט ילדים של פסטה ופיצה, אבל אפשר בהחלט לחלוק עם הילדים מנות מהתפריט הרגיל. במקום חצר נעימה ומרווחת הטובלת בין עצי פרי הדר.
שבטי ישראל 1 כפר הרואה, 04-6251451
שעות פתיחה: א'-ה' 23:00-8:30, ו' 13:45-8:00, ש' - מחצי שעה אחרי צאת השבת ועד 23:00

חוות רום

הביסטרו של חוות רום משקיף אל נוף גבעות ירוקות. במקום חלל פנימי גדול, אבל הרבה יותר נעים לשבת בשתי המרפסות, זו הסגורה עם החלונות הגדולים וזו הפתוחה שבה אפשר לשבת באוויר הפתוח הנפלא של הר כמון, ממש מעל כרמיאל. החווה היא מקום מיוחד הכולל חוות עיזים, מחלבה, גן ירק ומשתלה, ומקפיד להעסיק מתמודדי נפש.
המנות במקום מורכבות מפירות וירקות שמגדלים בחווה. ילדים ייהנו ממנות הפסטה, שקשוקה ומהמיצים שסוחטים במקום. לקינוח תוכלו להזמין להם גלידת חלב או יוגורט עיזים, שמוגשים עם ריבת חלב תוצרת בית.
מושב כמון, 04-9020550
שעות פתיחה: א'-ד', ו' 15:00-9:00, ה' 22:00-9:00
8 צפייה בגלריה
חוות רום
חוות רום
ויש גם עיזים. חוות רום
(צילום: אלברט אדוט)