העולם בעיניים חדשות

פרספקטיבה: חמשת הצלמים שמציעים זווית חדשה על העולם

חמישה צלמים שמציגים לנו את העולם שלנו כמו שלא הכרתם, מציעים נקודת מבט שונה ומגלים לנו את היופי הנסתר בשגרתי והמוכר

עודכן:
1 צפייה בגלריה
העולם בעיניים חדשות
העולם בעיניים חדשות
העולם בעיניים חדשות
(Unsplash)

חמשת הצלמים הבאים מסתכלים על פרטי האדריכלות סביבנו, תנועות הגוף של רקדנים או אובייקטים ביתיים, בפרספקטיבה חדשה. היצירות שלהם מזמינות אותנו לפתוח את העיניים, לגלות מחדש את העולם שלנו, להעריך את היופי שבדברים הפשוטים והשגרתיים ולא לקחת שום דבר כמובן מאליו.

Brookedidonato
בצילומיה של ברוק דידונאטו (Brooke DiDonato) סצנות שגרתיות ומוכרות משתבשות, מקבלות טוויסט קטן שמשנה את כל העלילה; עם תפאורה מעט מיושנת ששואבת השראה מבית סבתה, על רקע טפטים מקושקשים וצבעי פסטל, הסצנות מתרחשות במיקומים אמיתיים, אך הדמויות בהן מכניסות מעין אילוזיה. עבודות מלאות הומור עם ניחוח חלומי וסוריאליסטי, שמערבבות את היומיומי עם מעט קסם ופנטזיה.






Helga.stentzel
זו יכולה להיות קערה הפוכה על הרצפה או סוודר תלוי על חבל הכביסה שיציתו את דימיונה לעבודה הבאה. האמנית הלגה שטנצל (Helga Stentzel) רוצה שתתחברו לילד הפנימי שלכם ושתגלו את היופי שמסתתר ממש בתוך הבית שלכם. עבודות מלאות תום ושובבות, מעניקות לחפצים ביתיים פרשנות חדשה.






כתבות קשורות:

Christiantheilephotography
עם אהבה מיוחדת לאדריכלות מודרנית ופיתוח עירוני, צלם האדריכלות והפנים כריסטיאן טאייל (Christian Theile) ממינכן, מתעד בעבודות שלו מבנים מרשימים, קומפוזיציות של צורות וקווים יוצאי דופן ממסעותיו ברחבי גרמניה ואירופה; עם לוקיישנים משגעים, תצלומי גרמי המדרגות שלו אהובים עלינו במיוחד. מבט במעלה המדרגות מספק תמונות מעט אבסטרקטיות, מעין אוסף של קונכיות שונות ומשונות.






Jacob Jonas The Company
קבוצת קריאייטיב מורכבת מיוצרים שונים, ביניהם כוריאוגרפים, הוגים יצירתיים, חוקרי תרבות, שרוצים לשים את הריקוד בקדמת הבמה. במטרה לקדם נרטיבים אנושיים דרך היצירה וההצגה של ריקוד יוצא דופן, הם יוצרים יצירות מקוריות ומסקרנות, עבודות שמצליבות בין ריקוד לאמנות.






Macrofying
הסתכלתם פעם על פרח מקרוב? אבל ממש מקרוב? הצלם הצעיר אולה ביאלפלדט (Ole Bielfeldt) מתעד את עומקם של הדברים וחושף עולמות חדשים בחפצי היומיום. תמונות של חלקיקי פלסטיק או גרגר פלפל שחור, אותם אנחנו פוגשים בשגרה מקבלות זווית שונה לחלוטין ממה שהכרנו, אבל גולת הכותרת היא בצילומי הוידאו המרהיבים ברזולוציה מדהימה, שהולכים וצוללים פנימה אל האובייקטים שמקיפים אותנו.






רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם
פורסם לראשונה: 09:36, 16.06.22
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button