מתוך תערוכת CRAZY

מטיילים בחו"ל? 8 תערוכות ששוות ביקור

תערוכות מחווה, יחיד או קבוצתיות, שואלות שאלות על העתיד או נותנות מבט חדש על העבר; אלו 8 התערוכות שכדאי לכם לראות

לי דניאל
עודכן:
1 צפייה בגלריה
מתוך תערוכת CRAZY
מתוך תערוכת CRAZY
מתוך תערוכת CRAZY
(קרלה רטאוס)

בין החופש הגדול לחגים הקרבים, רבים מאיתנו מתכננים לעלות על מטוס ולתור כמה יעדים שונים בעולם. בין אם עיצוב ואמנות זורמים לכם בדם וביקור במוזיאון שווה הוא בגדר חובה ובין אם אתם רק מחפשים הפסקה ממוזגת ואסקפיזם תרבותי, אלו הן 8 התערוכות המדוברות של השנה. אל תדאגו, יש גם אחת בארץ למי שנשאר כאן מאחור.
200Trunks, 200 Visionaries: The exhibition
השנה חגגו את יום הולדתו ה- 200 של מייסד המותג היוקרתי 'לואי ויטון'. לכבוד החגיגות, 200 מעצבים ואדריכלים מובילים מכל העולם דמיינו מחדש את תיק המטען האייקוני של המותג משנות החמישים ועיצבו לו ורסיה משלהם. התערוכה החלה בבית המשפחה, נדדה לסינגפור ומוצגת בימים אלו בלוס אנג'לס.



כתבות קשורות:

Ask Me If I Believe In The Future, M&KG
התערוכה הנוכחית במוזיאון 'M&KG' בהמבורג בגרמניה, עוסקת בשאלות העתיד; איך אנחנו רוצים לחיות ואיך עיצוב יכול לעצב את עתיד המחר? התערוכה מארחת קבוצת מעצבים ויוצרים בינלאומית לעצב את חזונם על העתיד של כולנו. בין המציגים שמדמיינים איך יראו החיים שלנו, המעצב הישראלי ארז נבי פנה ממחיש עתיד בו בני אדם יכולים לטייל בין כוכבי לכת שונים, בתקווה שככה נדאג גם לכוכב הלכת שלנו.



Never Alone, MoMa
אם אתם מבקרים בתפוח הגדול, כנראה שמוזיאון 'MoMa' כבר מופיע בתוכניות הטיול של חלקכם. התערוכה הקרבה במוזיאון המפורסם עוסקת סביב עיצוב משחקי וידאו ואינטרקציות דיגיטליות אחרות ומאגדת עבודות על נקודת המפגש שלנו, בני אנוש, עם אותן המכונות, המכשירים והאפליקציות.


Africa Fashion, V&A
עוד מוזיאון מהמוכרים בעולם הוא 'Victoria & Albert' שבלונדון. דרך תצלומים, עבודות טקסטיל, מוסיקה ואמנות חזותית, הם חוקרים ומציגים לראווה את האופנה האפריקאית. אופנה מאמצע המאה העשרים שמשפיעה גם כיום על סצנת האופנה העולמית.


KAWS, Moco Barcelona
השלוחה הספרדית של מוזיאון 'Moco לאמנות עכשווית, מציגה תערוכה חדשה של האמן KAWS. KAWS, או בשמו האמיתי בריאן דונלי, מציג עכשיו את היצירות הרבגוניות בברצלונה. ציורים, פסלים ופריטי אספנות שואבים השראה מתרבות הפופ.

Crazy, Chiostro Del Bramante
למי שמתכנן לסייר בסמטאות רומא בקרוב, תכניסו את תערוכת 'CRAZY' לרשימה. כעת, רצה במקום תערוכה קבוצתית שמאגדת עבודותיהם של 21 אמנים בילאומיים וחושפות את הטירוף של האמנות. המיצבים מתערבים במבנה העתיק והמרשים משנת 1500 ומשתלב בין קירותיו עם מיצבים מדליקים כמו צבע נשפך דרך המדרגות.



Colour Rush, Vitra Design Museum
מוזיאון 'ויטרה התחדש לאחרונה במיצב מיוחד של האמנית והמעצבת ההולנדית סבין מרסליס ששטפה את האוסף הקבוע שלו בשלל צבעים. במהלך פשוט אבל מרענן, מיינה מרסליס את ארבע מאות העבודות על פי גוונים ויצרה הקשרים מרתקים וחדשים חוצים עבודות, סגנונות ותקופות שונות.



אלבר אלבז: מפעל החלומות, מוזיאון העיצוב חולון
לבסוף, גם בארצנו הקטנטונת מתכוננים לתערוכה גדולה. מוזיאון העיצוב בחולון מתארגן להשיק תערוכה חדשה שצפויה להיפתח בחודש הבא ומוקדשת למעצב האופנה הישראלי-צרפתי אלבר אלבז. זו עתידה להיות התערוכה הגדולה ביותר שהוצגה אי פעם אודות היצירות של אלבז עם חומרי ארכיון נדירים, מודלים של המעצב ודגמי מחווה ממאת בתי אופנה גדולים בעולם.


רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם


פורסם לראשונה: 09:38, 29.08.22
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button