Baby Lulu

"פורשה" מעלה הילוך ומביאה לתל אביב את פסטיבל האמנות המפורסם שלה

אחרי שביקר בערים מסביב לגלובוס, בחודש הבא 'Porsche Scopes' מגיע לישראל

לי דניאל
עודכן:
1 צפייה בגלריה
Baby Lulu
Baby Lulu
Baby Lulu
(אביעד זיסמן)

בקרוב תל אביב תצטרף לרשימת הערים הגדולות בהן ברלין, טוקיו ואמסטרדם ותארח את פסטיבל 'Porsche Scopes'. מדובר בפסטיבל רב- תחומי שאוגד חלוצים מתחומי העיצוב, אמנות, מוזיקה והטכנולוגיה לחגיגה יצירתית. הפסטיבל צפוי להשתלט על חללי 'בית רומנו' למשך חמישה ימים, בהם יציגו אמנים מקומיים ממגוון תחומים את יצירותיהם; מיצבים אמנותיים, סדנאות, הרצאות, הופעות ושלל הפתעות.

בין האמנים שייקחו חלק בהרכב המקומי תוכלו למצוא את הזמרת והשחקנית ריף כהן, שתחשוף חומרים חדשים במסגרת האירוע. עדן כליף, איש אשכולות, מעצב גרפי, מקעקע ואחראי על לא מעט קליפים מוכרים כמו 'מחוץ לרדאר' של נגה ארז או 'בום בום בום' של ריטה ואייל קצב. לכבוד האירוע איוריו של כליף, ציורים נאיביים בהשראת עולמות ציורי ילדים, יפרסו ויוצגו על גבי מכוניות המותג. גם האמנית שירה ברזילי שמוכרת בשם 'Koketit', תעטר מכונית באיוריה הנשיים.



היוצר אלירן דהן יציג מיצב וידאו סאונד בשם 'ראש לבן' שיציג את הרעש שמפיקות מכונות אנלוגיות ומזמינות את הצופה להיכנס, להתערב ולשחק. בין רשימת המשתתפים נמצאת גם היזמית הישראלית ואושיית האוכל המקומית, דניאל קונטור, יוצרת 'SPREADS', ספר שמדבר על אוכל בתקופת הקורונה, אוסף של 15 סיפורים ותצלומים שמנתח את תרבות האוכל והרגלי האכילה החדשים שנוצרו בעקבות המגיפה.



כתבות קשורות:

המעצבת גל ורדי תציג מיצב בשם 'You Are Here', מעין מבוך מראות שבמרכזו מכונית קלאסית מדגם Porsche 953, שתהפוך גם היא לסוג של מראה בעצמה. על אלו יקרינו קטעי וידאו ארט שיצבעו את החלל בחגיגת צבעים והשתקפויות. האמן ומעצב התאורה עומר שיזף יביא את סגנונו הייחודי מהתיאטרון והמחול העכשווי ויאיר את האירוע במיצב אורות ייחודי. אסף ריב, מעצב ויזם אופנה דיגיטלית חדשני, יצר לכבוד המאורע מיצב דיגיטלי אינטראקטיבי שבוחן התפתחויות בעולם האופנה ואת החוויה הווירטואלית שהפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו.

הרשימה ארוכה ומונה עשרות אמנים צעירים וחדשניים, שותפים בעיצוב עתיד החברה, כשלכולם אותה מטרה; לשנות את נקודת המבט של המחר על ידי יצירת דיאלוג שמעורר אנשים וקורא להם לחדש ולשתף פעולה.

רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם
פורסם לראשונה: 09:16, 23.10.22
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button