Talents

12 הגדולים: אירועי העיצוב של 2023

לשמור ולגזור: התערוכות הכי נחשבות והירידים הפופולריים בעולם העיצוב לשנה הקרובה

לי דניאל
עודכן:
2 צפייה בגלריה
Talents
Talents
Talents
(Pietro Sutera)

השנה החדשה בפתח ולכבודה אנחנו מסדרים לכם את היומנים עם כל אירועי העיצוב הבינלאומיים והגדולים שלא תרצו להפסיד.

CES / 5-8.1 לאס וגאס, ארה"ב
כמדי שנה, זו התערוכה שפותחת את הרשימה שלנו, תערוכת הטכנולוגיה הגדולה מתקיימת בלאס וגאס, מציגה את החידושים האחרונים בתעשייה והמותגים הטכנולוגיים הכי מתקדמים.
www.ces.tech


Maison&Objet / 19-23.1 פריז, צרפת
יריד העיצוב הפריזאי במהדורת החורף הקרובה מבקש לדאוג לעצמנו ולסביבה שלנו. התמה הנבחרת היא 'Take care' ותציג מוצרים וחברות שמגלות אחריות כלפי הצרכנים ומאפשרות לנו להתחבר לאני הפנימי שלנו, לסובבים אותנו ולשמור על הפלנטה שלנו.
https://www.maison-objet.com/en/paris


Ambiente / 3-7.2 פרנקפורט, גרמניה
היריד הגרמני מאגד את כל עולם מוצרי הצריכה במקום אחד ולמעשה מחבר בין שלושה אירועים מובילים שונים; היריד המרכזי 'אמביינטה', יריד 'Chistmasworld' שמביא ניחוחות של חג ויריד 'Creativeworld' המפגיש את כל עולמות התחביבים, אומנות ותעשיית ה'עשה זאת בעצמך'. האירוע הגדול מהווה פלטפורמה ליצירת קשרים, שואף לעורר השראה ולהמחיש את חזון המציגים לעתיד הקרוב. מגזין לג'יט מוזמן ליריד, אז מוזמנים לעקוב אחרי כל החידושים בזמן אמת.
https://ambiente.messefrankfurt.com/frankfurt/en.html

2 צפייה בגלריה
Atelier Swatovski
Atelier Swatovski
Atelier Swatovski
(Jean-Luc Valentin)

Stockholm Design Week / 6-12.2 שטוקהולם, שוודיה
אין מי שלא שמע על העיצוב הסקנדינבי, שמתאפיין בקווים פשוטים, נקיים ופונקציונאלים והפך לטרנדי ופופולרי מאוד. גלריות, תערוכות ומוקדי עניין פרושים במרכז העיר ומחוצה לה, שבוע העיצוב הרשמי של העיר השוודית מביא אליה חובבי עיצוב ואנשי מקצוע.
https://www.stockholmdesignweek.com/?sc_lang=en


Milan Design Week /18-23.4 מילאנו, איטליה
שבוע העיצוב במילאנו הוא ללא ספק אחד מהאירועים החשובים בלוח השנה של עולם העיצוב. הוא מתפרש ברחבי העיר לצד היריד המסחרי והמצליח 'סלונה דה מובילה'. במהדורה ה-61 הם מבטיחים לנו איכות ושפע חידושים עם תערוכת הריהוט הבינלאומית, Workplace 3.0, המהדורה השלישית של S.Project והאירוע המוקדש למעצבים צעירים Salone Satellite. לצד כל אלו, השנה תצטרף לשורותיהם 'Euroluce', תערוכה שמוקדשת כולה לתאורה.
https://www.salonemilano.it/en/articoli/insider/dates-salone-del-mobilemilano-2023


NYCxDESIGN / 18-25.5 ניו יורק, ארה"ב
מעל עשור שפסטיבל NYCxDESIGN, שבוע העיצוב בתפוח הגדול, מעצים ומחזק את קהילת המעצבים בעיר. האירוע מושך אליו מבקרים מרחבי העולם וחוזר השנה להציג את הגיוון והכישרון של סצנת העיצוב הניו יורקית.
https://nycxdesign.com/


London Festival of Architecture / 1-30.6 לונדון, אנגליה
חגיגת ארכיטקטורה הנמשכת חודש שלם ומטרתה לבחון רעיונות בתחום ולגלות כישרונות חדשים. תוכנית מגוונת ועשירה באירועים, ששמים את האדריכלות על שולחן הדיונים.
https://www.londonfestivalofarchitecture.org/


Design Miami / 13-18.6 באזל, שוויץ
התערוכה מחולקת לשני מועדים במהלך השנה; בקיץ זה קורה בבאזל ובחורף במיאמי. עם תערוכות ריהוט, תאורה ואומנות, זו הזדמנות נהדרת לטוות רשת קשרים עסקיים יחד עם תוכנית תרבותית ששמה את העיצוב המודרני העכשווי במוקד.
https://shop.designmiami.com/pages/our-fairs


London Design Festival / 16-24.9 לונדון, אנגליה
אחרי שחגגו שני עשורים בשנה שעברה, הפסטיבל הלונדוני ממשיך לצבוע את העיר ולקדם אותה כבירת העיצוב העולמי. תערוכות ומיצבים בין כל רובעי העיר מושך אליהם קהל של הוגים, יוצרים, קמעונאים ומחנכים שחוגגים יצירתיות על כלל צורותיה.
https://www.londondesignfestival.com/


כתבות קשורות:

Dutch Design Week / 21-29.10 איינדהובן, הולנד
עם השנים, העיצוב ההולנדי ביסס את עצמו כעיצוב ניסיוני, חוקר, כזה שנוגע בנושאים חברתיים, סביבתיים ובוחן את תפקידו של המעצב והפך לאחד מאירועי העיצוב המובילים עם תערוכת הבוגרים של האקדמיה לעיצוב איינדהובן ושלל פעילויות והפתעות פזורות בעיר.
https://ddw.nl/en/home


Design Matters / 27-28.9 קופנהגן, דנמרק
יומיים שמפנים את אור הזרקור על העיצוב הדיגיטלי. אירוע שנוצר על ידי מעצבים עבור מעצבים אחרי עם תשוקה דומה, לעורר השראה, לחלוק רעיונות יצירתיים ולפרוץ גבולות.
https://designmatters.io/


חודש נובמבר / Dubai Design Week / דובאי, איחוד האמירויות
לקראת סוף השנה, מתקיים לו יריד העיצוב המרכזי של איחוד האמירויות הערביות. במשך שישה ימים מתקיימות תערוכות, מיצבים, תחרויות וסדנאות במגוון דיסציפלינות. זוהי השנה התשיעית ליריד והוא ממשיך לקדם את העיר כיעד תיירותי בעולם העיצוב ואט אט ממשיך לבסס את מעמדו בזירה הבינלאומית.
https://www.dubaidesignweek.ae/


אנחנו כמובן נמשיך ונסקור את כל האירועים השווים, אז תשארו מעודכנים ותעקבו אחרינו.
פורסם לראשונה: 23:53, 29.12.22
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button