חוקר את עתיד העיצוב

לג'יט עולמית: 5 יוצרים הולנדים שלא הכרתם

ורסטילי, נועז וחוקר את הסביבה העכשווית ואת העתיד העומד לבוא. העיצוב ההולנדי מעורר מחשבה והשראה

לי דניאל
עודכן:
1 צפייה בגלריה
חוקר את עתיד העיצוב
חוקר את עתיד העיצוב
חוקר את עתיד העיצוב
(Unsplash)

העיצוב ההולנדי חוקר את עתיד התחום בעיצובים חדשניים שמתייחסים לסוגיות חברתיות וסביבתיות. הרבה פעמים מדובר בעיצוב ניסיוני שמצליח לגעת ולהפתיע. עם האקדמיה לעיצוב 'איינדהובן', אחת המובילות בעולם ושבוע עיצוב ששוטף את העיר במבקרים, היוצרים ההולנדים נמצאים במוקד זירת העיצוב הבין-לאומית. הכירו 5 מעצבים בולטים בסצנת העיצוב ההולנדי.

DRIFT studio
לורק גורדיג' (Lonneke Gordijn) וראלף נאוטה (Ralph Nauta) ייסדו בשנת 2007 את סטודיו 'דריפט'. מרחפנים שמחקים את תנועת להקת ציפורים עד לגופי תאורה שנפתחים כמו עלי כותרת פרחוניים, תחת מטריית עיסוקיהם הרחבה הם יוצרים מיצבים, פסלים ומיצגים חווייתיים שמגשרים בין תופעות הטבע הנסתרות לפלאי טכנולוגיה בת ימינו. יצירות אינטראקטיביות וחדשניות שמעלות שאלות על מהות החיים וחוקרות תרחישים עתידיים אפשריים.





Marjan van Aubel
האמנית מרג'ן ואן אובל (Marjan van Aubel) מנגישה את האנרגיה מהשמש אל חיי היום יום שלנו באמצעות פרויקטי עיצוב חדשניים. עם שיתופי פעולה מעניינים עם חברות מעולמות שונים כמו 'Cos', 'Timberland', 'Swarovski', העבודות שלה משלבות בין קיימות לטכנולוגיה, מעוררות שיח סביב המעבר לאנרגיה סולארית ושואפות ליצור עתיד חיובי וטוב יותר.





Raw Color
עיסוקיהם של הצמד המסקרן, כריסטוף ברך (Christoph Brach) ודניירה טר האר (Daniera ter Haar), נעים בין מדיומים שונים; עיצוב גרפי, צילום ועיצוב מוצר. הרזומה שלהם עתיר בשיתופי פעולה עם מותגים מובילים כמו 'אדידס', 'סמסונג', לצד פרויקטים אישיים. הם אשפי צבע ובכל פרויקט ופרויקט הוא משחק תפקיד מרכזי ומהווה אלמנט דומיננטי.





Viktor&Rolf
ויקטור הורסטינג (Viktor Horsting) ורולף סנוארן (Rolf Snoeren) הקימו את בית האופנה האוונגרדי כבר בשנת 1993 וגם היום משמרים את הצלחתו עם קולקציות מעוררות עניין. הם מזוהים עם פריטים אלגנטיים ופרובוקטיביים, ידועים בשכפולים והקצנות של גזרות כמו החליפה המחויטת בעלת מבנה כתפיים רחב במיוחד או מרובת צווארונים.





כתבות קשורות:

Lex Pott
מעצב מוצר עם לא מעט מוצרים בשוק, רבים מהם עבור חברת 'HAY' המפורסמת. הוא נוגע בחומרים שונים משיש, עץ ואפילו שעווה נרות וסבון. המוצרים שלו מציעים פרספקטיבה חדשה על הקיים ודוגלים בפשטות, עיצוב מעט גולמי, אבל עם קריצה. התוצאה, תוצרים חינניים, מלאי צבע ותחכום.





רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם
פורסם לראשונה: 12:00, 20.10.22
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button