3 דגמי גיטרה לא שגרתיים

צליל מיתר: הגיטרות הכי מפתיעות שראיתם

שלושה דגמי גיטרה חדשניים שמערערים על הכלי הקונבנציונאלי ומציעים נקודת מבט חדשה

לי דניאל
פורסם:
1 צפייה בגלריה
3 דגמי גיטרה לא שגרתיים
3 דגמי גיטרה לא שגרתיים
3 דגמי גיטרה לא שגרתיים
(Unsplash)

בין אם זה באופן מקצועי או כתחביב לשעות הפנאי, הגיטרה היא אחד מכלי הנגינה הנפוצים ביותר שמלווה אותנו לאורך ההיסטוריה. עם השנים, הכלי הפופולרי הלך והשתכלל, הטכנולוגיה הביאה איתה חידושים ברמת חומרי הגלם, טכניקות ייצור ואלמנטים שונים שמשדרגים את חוויית הנגינה. הגיטרות הבאות משלבות טכנולוגיה מתקדמת עם עיצובים מודרניים ומביאות משב רוח רענן לכלי המוכר.

Ciari Guitars
עורך הפטנטים וגיטריסט בעצמו, ג'ונתן ספנגלר, זיהה צורך בקרב נגני הגיטרה- כמוזיקאי ספנגלר נדד הרבה, הוא ניצל את הנסיעות לחזרות לקראת ההופעה הקרבה ונשיאת החפץ הגדול הייתה נטל. לא רק מקצוענים לוקחים איתם את הגיטרה ממקום למקום, היא הפכה לאובייקט פופולרי מאוד בקרב מטיילים שלוקחים אותה איתם על הכתף בדרכים. כך, הוא הגיע לפתרון- גיטרה חשמלית קומפקטית. הגיטרה מתקפלת לשניים ונכנסת אפילו לתא המטען במטוס. מיתריה עוקבים אחרי הקיפול באלגנטיות ועם פתיחתה לגודל רגיל, הם נמתחים למצבם ההתחלתי, מוכנים לפריטה.



Verso Instruments
גיטרה עשויה יריעת מתכת מקופלת. מעבר לעיצובה הייחודי, המודל מאפשר משחק עם הפיקאפים של הגיטרה, אותם ניתן להזיז ולשנות את מיקומם על ידי מגנטים ועל ידי כך להשפיע על הצלילים המופקים. למרות המראה ההחדשני, היא מיוצרת בטכניקות מסורתיות שמשלבות טכנולוגיות מודרניות. המעצב הגרמני האחראי לכך הוא רובין סטמוול (Robin Stummvoll), ששאב השראה מהדגמים הראשונים והאגדיים של הגיטרה החשמלית והיום מציע פרספקטיבה מעניינת של הכלי האייקוני עם גרסה מינימליסטית ועשויה במינימום חומר גלם.




כתבות קשורות:

Fender
יצרנית הגיטרות הענקית 'פנדר', מרחיבה בשנים האחרונות את הקולקציות שלה עם סדרת גיטרות היברידיות המשלבות אלמנטים מדגמיה המפורסמים ביותר. עם מבנה ייחודי ואלקטרוניקה חכמה, דגם ה'אקוסטסוניק' נולד בשנת 2019 כמיזוג של שנים מעיצוביה משנות החמישים. כעת, הם השיקו מודל חדש עם קווי מתאר של דגם ה'ג'אזמאסטר' שיועד לנגני ג'אז כמובן. זהו בן כלאיים בין גיטרה אקוסטית לבין רכיבים דיגיטליים שמעצימים את צליליה לקבלת מנעד של טונים.




רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button