העומסים החריגים בשדה התעופה בן-גוריון צפויים ללוות אותנו אל תוך חודשי הקיץ. עולם התעופה עדיין לא התאושש ממגפת הקורונה, והתוצאה היא כאוס שיכול להעיב על החופשה ולעכב אותה במידה ניכרת. לגבי הלוגיסטיקה המורכבת של נתב"ג אין לנו הרבה מה לעשות, אבל שירותי VIP למיניהם משגשגים על רקע המשבר הזה, ויכולים לפתור לכם את כל הבעיות בדרך למטוס. למי שיכול להרשות לעצמו - אנחנו ממליצים.
השירות משווק כטרמינל פרטי בשדה התעופה בן-גוריון. מדובר בשירות VIP בטרקלין חיצוני לאולם היוצאים והנכנסים בשדה. נציג VIP אישי של פתאל יפגוש את הנוסעים בכניסה לטרמינל הפרטי, וידאג לביצוע בדיקות אבטחה, בדיקת תיקים ובקרת דרכונים, צ'ק אין לשליחת המזוודות למטוס וכרטיסי עלייה למטוס. לאחר מכן, נהג פרטי יסיע אתכם אל פתח המטוס. השירות כולל גם בופה ובר משקאות בלאונג' הראשי. מחירים: לנוסע ראשון - 538 דולר, לנוסע שני - 410 דולר, נוסע שלישי - 328 דולר, נוסע רביעי - 328 דולר, נוסע חמישי והלאה - 282 דולר. אם תצטרכו מלווה אישי לכל נוסע, זה יעלה עוד 53 דולר. עבור שבעה נוסעים ומעלה יחול תשלום נוסף של 76 דולר לאדם.
3 צפייה בגלריה
פתאל טרמינל
פתאל טרמינל
מנוחה ומקלחת. חדר פרטי בפתאל טרמינל
(צילום: אסף פינצ'וק)
פתאל טרמינל מציעים גם שירות טרום טיסה הכולל שהייה בחדר פרטי למנוחה (ללא לינה), מקלחת ותפריט יינות ומשקאות. זאת בנוסף לליווי האישי, לבידוק ולהסעה למטוס. מחירים: לנוסע בודד - 632 דולר, נוסע שני - 503 דולר, נוסע שלישי ורביעי - 421 דולר ונוסע חמישי ומעלה ישלמו תוספת של 374 דולר כל אחד. מי שיבחרו בלינת לילה בחדרים הפרטיים ייפרדו מ-328 דולר לאדם בחדר.
שירותי הקונסיירז' של עילית VIP כוללים מעבר מהיר בשדה התעופה החל מרגע ההגעה לשדה ועד להמראה, וגם בנחיתה בחזרה. אל הנוסעים יתלווה דייל אישי שיעביר אתכם בכל התחנות, ללא המתנה בתורים וכולל שליחת כבודה.
כתבות נוספות למנויי +ynet:
לא רוצים לפספס אף כתבה? הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
החברה מציעה שלושה מסלולים: מסלול VIP Super הכולל ליווי אישי לממריאים מישראל; מסלול Elite Superb הכולל גם שירותי ליווי בנחיתה, ומסלול Elite VIP Supreme, הכולל גם אירוח בטרקלין מצדה או ארבל וכן ליווי ברכב עד לפתח המטוס. מחירים: החל מ-189 דולר לאדם, בהתאם למסלול המבוקש.
שירותי ה-VIP שמציעה קבוצת לאופר אמורים לאפשר לנוסעים להגיע לנתב"ג "רק" שעתיים לפני הטיסה. דייל אישי יתלווה לנוסע בודד או עד שישה נוסעים יחד, ובמתחם ייעודי הם יעברו את תהליכי הבידוק והרישום לטיסה. הליווי האישי מגיע עד לכניסה למתחם הדיוטי פרי. מחירים: 688 שקל עד שישה נוסעים. 5% הנחה למזמינים דרך האתר.
החברה מציעה שירות לנוסעים מרגע הגעתם לנקודת המפגש בשדה התעופה. השירות כולל טיפול במזוודות, ליווי לבידוק ביטחוני, בידוק הכבודה וביקורת הדרכונים, ונמשך עד להגעה לאולם מקבלי הפנים או לעלייה למטוס. גם כאן מוצעים שלושה מסלולי שירות: שירות VIP ליווי מהדרכונים, שירות VIP ליווי מהמטוס או שירותי VIP זהב, ובהתאם למסלול תוכלו ליהנות גם מאירוח בטרקלין, הסעה עד לפתח המטוס, שירותי משרד ועוד.
3 צפייה בגלריה
עומס בנתב"ג
עומס בנתב"ג
כמה יעלה לחסוך את התור? עומסים בנתב''ג
(צילום: shutterstock)
נקודת המפגש עם האורחים היא בטרקלין מצדה או ארבל, שם תוכלו ליהנות מכיבוד קל ומשקאות בשעה שצוות הטרקלין דואג לבירוקרטיה. מחירים: החל מ-181.5 דולר לקבוצה של עד שישה נוסעים. למעוניינים בליווי עד המטוס השירות יעלה 209 דולר לכולם.
החברה מציעה שירותי טרום טיסה שכוללים הסעה מבית הלקוח עד לנתב"ג. שעתיים וחצי לפני הטיסה יפגוש אתכם דייל ויעביר אתכם את המסלול בצורה מהירה ואישית – דרך הבידוק הביטחוני, הצ'ק אין וביקורת הדרכונים ועד לדיוטי פרי. אפשר גם לבחור הסעה ברכבים יוקרתיים וברכבי אספנות, במחירים משתנים. מחירים: 195 דולר עד שישה נוסעים לטיסה יוצאת, 215 דולר עד שישה נוסעים לטיסה נכנסת.
לטסים עם חברת אל על מוצע שירות טרום טיסה בחינם. במסגרת השירות תוכלו לבצע הליך שילוח מזוודות ורישום לטיסה בטווח של 24 שעות לפני מועד הטיסה. השירות פעיל רק בחלק מהיעדים בטיסות לצפון אמריקה, למזרח הרחוק, לדרום אפריקה, ללונדון (הית'רו) ולפריז.
3 צפייה בגלריה
חנות בדיוטי פרי
חנות בדיוטי פרי
כבר לא כולם מספיקים להגיע לדיוטי פרי
(צילום: יובל חן)
כדי ליהנות מהשירות תצטרכו להגיע יום לפני הטיסה לטרמינל 1 (בשעות הפעילות: א-ה': 16:00-22:00, בשישי: 08:00-13:00. אין צורך לקבוע תור מראש) עם הדרכונים, המזוודות וכל המסמכים הדרושים. שם תבצעו צ'ק אין, תמסרו את המזוודות ותקבלו את כרטיסי העלייה למטוס. ביום הטיסה מדלגים על התורים בדלפקי הצ'ק אין וניגשים לבידוק מהיר באזור W.
חברת ValleP מספקת שירותי חניה בלחיצת כפתור. בוחרים את יעד הנסיעה, ונציג החברה פוגש אתכם, מחנה את רכבכם ומחזיר אותו בסיום. לאחר ביצוע ההזמנה תישלח ללקוח הודע עם פרטי ההזמנה וקישורים ישירים לניווט באמצעות ווייז לנקודות איסוף הרכב. כלי הרכב חונים בחניוני החברה, שממוקמים בכניסה לנתב"ג במרחק קילומטר מטרמינל 1. המתפנקים יוכלו להוסיף גם שירותי תדלוק ושטיפה בזמן החניה. מחירים: חניה פתוחה – 300 שקל עד חמישה ימים, 50 שקל לכל יום נוסף. חניה מקורה – 450 שקל עד חמישה ימים ו-80 שקל לכל יום נוסף.
עם ההגעה לשדה (טרמינל 1 או טרמינל 3) נציג מטעם החניון ימתין לאיסוף הרכב, ובחזרה המכונית תחכה לכם שוב בשדה. מחירים: חניה רגילה - 50 שקל ליום. תוספת עבור איסוף והחזרת הרכב - 100 שקל. מינימום הזמנה - 250 שקל.