עד לשנים האחרונות עשירי ישראל היו צריכים לעלות על מטוס כדי לחוות חופשה ברמה הכי גבוהה שיש. היום פרוסים מהדרום עד הצפון מלונות ווילות אירוח במחירים ללילה שגבוהים ממשכורת חודשית ממוצעת, ומאפשרים לשוכני האחוזון העליון ליהנות ברמה מטורפת מבלי להחתים דרכון. אז אם חשבתם שמלונות חמישה כוכבים הם הטופ שאפשר להגיע אליו בארץ, הינה כמה מקומות שמגדירים מחדש את המושג יוקרה.
אם תרצו להזמין את הסוויטה היקרה ביותר בישראל, אין טעם להיכנס לאתר של המלון, כי את הסוויטה הזו מזמינים רק ישירות דרך מנהל המלון. כן, במקרה הזה הוא יענה לשיחה בנייד האישי שלו. אין לכם את המספר? אז כנראה שהסוויטה הזו לא מיועדת לכם.
כתבות נוספות למנויי +ynet:
ה־David Penthouse, גולת הכותרת של מלון קמפינסקי תל אביב, היא סוויטת טריפלקס־פנטהאוז שמתפרסת על שלושה מפלסים, בשטח כולל של 380 מ"ר. בקומה הראשונה תיהנו מחדר שינה, מטבח פרטי, חדר עבודה, חדר ארונות, סלון, חדר אוכל לשמונה סועדים, שני חדרי אמבטיה שבאחד בהם יש סאונה יבשה ורטובה, בר אלכוהול עשיר עם אלכוהול ברמה גבוהה, כולל וויסקי Macallan למשל, ופסנתר כנף לבן (כי איך אפשר בלי).
9 צפייה בגלריה
מלון קמפינסקי, תל אביב
מלון קמפינסקי, תל אביב
את הסוויטה הזו לא מזמינים באתר. מלון קמפינסקי
(צילום: סיוון אסקיו)
בקומה השנייה: חדר שינה נוסף וחדר כושר מוקף בחלונות זכוכית עם נוף פנורמי של תל־אביב ויפו.
בקומה השלישית ממוקמת בריכת אינפיניטי באורך שמונה מטרים, ולצידה מגוון מערכות ישיבה, כיסאות שיזוף ומטבח חיצוני.
אבל הסוד של המקום הוא בפרטים הקטנים: החל ממוצרי טואלטיקה במבחר ריחות שתוכלו לבחור באופן אישי, של המותג "מולטון בראון", למשל ניחוח תפוז ברגמוט או ניחות ג'ינג'ר לילי; דרך הסדינים העשויים מכותנה מובחרת בצפיפות של 600 (חוט לאינץ'); ועד שמיכת הפוך שמיוצרת מ־Icelandic Eiderdown (נוצות של אווז אפור שחי באיסלנד) ורק 1,000 יחידות שלה מיוצרות בשנה ונמכרות ב־8,000 דולר ליחידה. הכריות עשויות מ־100% פלומת אווזים תוצרת Muhldorfer הגרמנית. המגבות והחלוקים מיוצרים בבלעדיות בטורקיה בטכנולוגיה מתקדמת שהופכת את הבד לרך במיוחד, קל ועם שטח ספיגה גדול שמאפשר לו להתייבש במהירות.
9 צפייה בגלריה
מלון קמפינסקי, תל אביב
מלון קמפינסקי, תל אביב
יש גם פסנתר כנף
(צילום: סיוון אסקיו)
אגב, ניחוח הריח שבחרתם יופץ גם בחלל הסוויטה להשלמת האווירה. וכמובן תיהנו מבר משקאות אלכוהול פרימיום חופשי בסוויטה.
לרשות אורחי הסוויטה עומד כמובן באטלר אישי שדואג לכל הבקשות, לצד מכונית פאר עם נהג פרטי.
עוד על החיים הטובים בקמפינסקי: תוכלו להזמין לסוויטה כל מה שחפצה נפשכם - מסז'יסט פרטי, באטלר לסיגרים, מדריכי כושר, יוגה ועוד. שירות ייחודי נוסף הוא "אפטר סרוויס" – אחרי החופשה. מה זה אומר? הינה דוגמה: אורח מניו־יורק אהב מאוד סוג יין ישראלי מסוים שהוגש לו בסוויטה, ומנהלי המלון דאגו לשלוח אליו לניו־יורק, אחרי החופשה, ארגז ובו 12 בקבוקים של היין שאהב.
מי ישן במיטה שבה תשנו: האנשים העשירים בעולם.
עלות ללילה: כ־50 אלף שקל.
לא מעט נאמר כבר על אחד המלונות הכי יוקרתיים ויקרים בישראל, או כמו שב־CNN הכתירו אותו: אחד מ־20 המלונות החדשים בעולם שצריך לבקר בהם, "מושלם עבור מטיילי היוקרה הייחודיים". אבל בראש הדגל, בחוד החנית, נמצאת "השמורה הפרטית", הסוויטה שאליה אתם שואפים להגיע.
מדובר במלכת המדבר: 644 מ"ר, שכוללים שלושה חדרי שינה מרווחים, בריכה פרטית גדולה, חדר פרטי לטיפולי ספא, סאונה, חדר כושר ומטבח חיצוני מצויד מתוצרת Boffi. כל מה שדרוש כדי להתנתק מהסביבה החיצונית ולא לצאת מהחדר.
9 צפייה בגלריה
מלון Six Senses, שחרות
מלון Six Senses, שחרות
שמורה פרטית בגודל 644 מ''ר
(צילום: Six Senses)
בסוויטה יכולים להתארח עד שישה אנשים, שייהנו מכיבוד קל (אבל יצטרכו לשלם על המיני בר) ומטלוויזיה חכמה עם חיבור למערכת בידור ולשידורי לוויין. המרפסת והבריכה צופות לנוף פנורמי מרהיב של הרי אדום.
את הסוויטה, כמו את שאר המלון, בנו בשיטת בנייה ייחודית: קירות הפנים חופו בטדלקט - טיח מרוקאי ייחודי, שנהוג כחיפוי מסורתי עמיד למים לארמונות, ומשמש באדריכלות אוריינטלית. דלתות הכניסה והדלתות הפנימיות יוצרו בהתאמה אישית מעץ טיק בן מאות שנים שחולץ מסירות, בתים וגשרים שיצאו משימוש. צלחות נבטים דקורטיביות מחרס, שנוצרו על ידי אמנית הקרמיקה רחל אלימלך אורבך, לצד נולים ושטיחי קיר שנוצרו על ידי אמן הטקסטיל ארז נאווי, מעטרים את הסוויטה. המצעים, כמובן, הם 100% כותנה משובחת. חלק גדול מהכוסות והצלחות הן בעבודת יד, ואורחי הסוויטה זכאים לשירות קונסרייז' פרטי.
9 צפייה בגלריה
מלון Six Senses, שחרות
מלון Six Senses, שחרות
(צילום: Six Senses)
עוד על החיים הטובים ב"שמורה הפרטית": בחדר תקבלו מזרן יוגה עם תיק, חלוק רחצה מכותנה אורגנית, מקלות הליכה וכובעים (לשימוש חופשי במהלך השהות).
מי ישן במיטה שבה תשנו: בר רפאלי, עומר נודלמן, אסי עזר.
עלות ללילה: כ־36 אלף שקל.
סוויטת קינג דיוויד (נכון, שם לא מקורי במיוחד) נמצאת באחד המלונות הכי יפים שנבנו בשנים האחרונות ביפו, שכל עיצוב הפנים שלו שואב השראה מהחיבור בין ההיסטוריה הארוכה של יפו לבין ההשפעות המודרניות של תל־אביב.
הסוויטה כוללת חדר שינה אחד ומיועדת רק לזוג. היא ממוקמת באגף ההיסטורי, משתרעת על שטח של 129 מ"ר, והעיצוב המינימליסטי בצבעים מרגיעים מהווה ניגוד מושלם לעיר התוססת שמתחת. בסוויטה יש מטבח מאובזר לחלוטין וכמובן חדר אמבטיה יפהפה ומרפסת.
9 צפייה בגלריה
מלון The Jaffa, יפו
מלון The Jaffa, יפו
ניחוח הדרים. The Jaffa
(צילום: עמית גירון)
את הסוויטה עיצב אדריכל־העל הבריטי ג'ון פוסון. הוא דאג לשלב בה מותגים מוכרים, כמו ריהוט של הביטאט, מיטה מבית John Pawson, ועד לפרטים הקטנים ביותר כמו מנורות שולחן וספות של מותגים מוכרים מהעולם.
כל מוצרי הטואלטיקה של המלון מיוצרים במיוחד עבורו, כשהניחוח המוביל הוא תמציות הדרים, המתכתב עם תפוזי Jaffa המזוהים עם יפו. המצעים, הפתעה, הם מכותנה מצרית משובחת, איך לא. החדר כולו הוא חדר חכם הנשלט במסכי מגע.
9 צפייה בגלריה
מלון The Jaffa, יפו
מלון The Jaffa, יפו
(צילום: עמית גירון)
עוד על החיים הטובים ב־The Jaffa: המלון מפנק את אורחי הסוויטה בשוקולד ייחודי שעוצב ופותח במיוחד עבור המלון, המבוסס על תפוזים. ניתן גם להזמין טיפולים מבית רונית רפאל בתשלום נוסף.
מי ישן במיטה שבה תשנו: ריצ'רד ברנסון, ניל פטריק האריס, שרה ג'סיקה פארקר, כריס נות'.
עלות ללילה: כ־18,800 אלף שקל.
אם חשבתם להגיע ל־YAMA ברכב הפרטי שלכם, למה שלא תשקלו להגיע במסוק? כי ל־YAMA יש מנחת מסוקים צמוד, שמחכה רק לכם. אבל אם תגיעו בכל זאת ברכב, תתבקשו להוריד אפליקציה שתאפשר לכם לפתוח את מחסומי קיבוץ גינוסר בדרך לווילת החלומות, אחת מהשתיים שבמקום.
עם ההגעה תיכנסו מיד לאווירה אחרת. תאילנד? אינדונזיה? וייטנאם? תחליטו אתם. הווילות נחבאות בין עצי דקל גבוהים ושתיהן מעוצבות ברמה שלא ראינו עדיין בארץ. בכל אחת ארבעה חדרי שינה צמודי חדרי אמבטיה גדולים, עם מבחר מוצרי טואלטיקה מבית המותג היוקרתי בולגרי. כמובן, אין מה לדאוג לזרם המים במקלחת - הוא חזק! מובטח שלא תקומו בבוקר עם כאב גב, כי גם המזרן, הכריות והשמיכה ממותגים.
9 צפייה בגלריה
מלון YAMA, חוף גינוסר
מלון YAMA, חוף גינוסר
דקלים ומים. מלון YAMA
(צילום: יח"צ)
בכל וילה חלל אירוח עצום עם מטבח מודרני שפתוח לסלון, ובמרכזו אי בישול גדול, הצופה לנוף. החצר והבריכה טובלות בזריחות ושקיעות מרהיבות. יש בריכת שחייה מחוממת (בגודל 90 מ"ר) בגוון טורקיז עמוק שניבטת מהחלונות, ג'קוזי מחומם תחת כיפת השמיים, ומזח פרטי שמוביל לאגם. לכל אורך השהות יש ליווי צמוד של שני עובדים המעניקים שירותי ניקיון ואירוח. אם תרצו משהו, פשוט סמסו להם. הם מבטיחים להיות זמינים 24/7.
שטח כל וילה 220 מ"ר, ומותאמת לאירוח של עד שמונה אנשים. כל הבית מאובזר במערכת שמע היקפית, לרבות בשטחי החוץ, ובמערכות חשמל חכם, וכיאה למקום שנבנה לאחרונה, יש שתי עמדות טעינה מהירה לרכבים חשמליים. הבית נגיש לאנשים עם מוגבלויות.
9 צפייה בגלריה
מלון YAMA, חוף גינוסר
מלון YAMA, חוף גינוסר
(צילום: יח"צ)
עוד על החיים הטובים ב־YAMA: ניתן להוסיף, בתשלום, טיפולים בשיטות שונות, וגם סירה שתאסוף אתכם מהמזח הצמוד כדי לעשות סקי מים, אבובים ועוד. אם תחפצו, אפשר להזמין גם שפים פרטיים בעלי שם שעובדים עם המלון לארוחות פרטיות מושקעות.
מי ישן במיטה שבה תשנו: שמועות אומרות שראש ממשלת ישראל לשעבר.
עלות ללילה: החל מ־12,000 שקל (ניתן להזמין רק וילה אחת, ולא את המתחם כולו).
בחודש שעבר דורג מלון דה נורמן כמספר 2 במזרח התיכון ובאפריקה על־ידי המגזין "Travel + Laisure", ולא בכדי. מלון הבוטיק, הממוקם במרכז תל־אביב, הוא פנינה. סוויטת הדופלקס הייחודית שלו משתרעת על 200 מ"ר וכוללת שתי קומות, עם מטבח שף לסעודות פרטיות. בסוויטה שני חדרי שינה עם אפשרות לחיבור סוויטה נוספת, והיא מעוטרת בחפצי אמנות מקוריים ויקרים.
9 צפייה בגלריה
מלון דה נורמן, תל אביב
מלון דה נורמן, תל אביב
פאר תל אביבי. דה נורמן
(צילום: סיוון אסקיו)
הקומה התחתונה משקפת את המיטב של ארכיטקטורת המאה ה־20, בעוד שהקומה העליונה, התוספת החדשה לבניין, תוכננה בהתאם לסגנון המתקדם ביותר של המאה ה־21. חדר המגורים נפתח למרפסת גדולה ומאוד תל־אביבית עם כיסאות שיזוף.
אז אם הסוד הוא כמו שאמרנו בפרטים הקטנים, מה מצאנו שם? בקבוקי קריסטל גדולים עם וויסקי, וודקה וג'ין חופשי בסוויטה, וגם משקאות קלים במיני בר, זרי פרחים ופינוקים תוצרת בית שמוחלפים מדי יום, מבחר ספרי קריאה בחדר, שירות צחצוח נעליים בן לילה, וכמובן כריות היפו־אלרגניות, מגבות אמבטיה ענקיות ורכות, ומוצרי טואלטיקה באריזות מוגדלות ממותג הבית.
עוד על החיים הטובים בדה נורמן: האורחים בסוויטה ייהנו גם משירות פריקה ואריזה של המזוודות, שירות אישי של קונסיירז', שירות ניקוי יבש ומכבסת אקספרס.
מי ישן במיטה שבה תשנו: נטלי פורטמן, גל גדות.
עלות ללילה: 5,500 דולר (כ־22,500 שקל).