שתף קטע נבחר

רנו קדג'אר בישראל - החל מ-140 אלף שקלים

רכב הפנאי של רנו הגיע ארצה היישר לקטגוריית רכבי הפנאי הלוהטת, הנשלטת כיום על-ידי צמד קוריאנים - קיה ספורטאג' ויונדאי טוסון

חברת קרסו, יבואנית מותג הרכב הצרפתי רנו, השיקה היום (ב') את הקדג'אר, רכב פנאי קומפקטי האמור להתמודד ראש בראש עם להיטי המכירות המקומיים קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון. לקדג'אר שהוצג לראשונה בתערוכת ז'נבה 2015, עיצוב חיצוני המזכיר קפצ'ור, אחיו הקטן. אלא שהוא מרשי ממנו תודות לסבכה קדמית גדולה, יחידות תאורה משולבות לד, בתי גלגלים מודגשים ומגיני סף מפלסטיק שחור מסביב למרכב.
הקדג'אר מבוסס על פלטפורמת דגם שמוכר כאן היטב - ניסאן קשקאי. אך עם 445 ס"מ בין הפגושים, 183.5 ס"מ בין המראות ו-160 ס"מ לגובה, הוא גדול ממנו ב-7 ס"מ לאורך, 3 ס"מ לרוחב וס"מ לגובה. בסיס הגלגלים זהה (264.7 ס"מ), אך הוא קצר ביחס למתחרים הבולטים. תא המטען מכיל 472 ליטר (71 ליטר יותר מהקשקאי).

היצע המנועים כולל טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר המפיק 130 כ"ס (החל מ-140 אלף שקלים), וטורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר עם 150 כ"ס (החל מ-145 אלף שקלים). שני המנועים משודכים לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמדים בבנזין ושישה הילוכים בדיזל, ובשני המקרים עובר הכוח לגלגלים הקדמיים. הדיזל איטי מעט בזינוק ל-100 קמ"ש (11.7 שניות לעומת 10.7) אבל מתגאה בנתון צריכת דלק רשמי הטוב בקטגוריה של 26.3 ק"מ לליטר (17.5 ק"מ לליטר בבנזין).

הקדג'ר יוצע בישראל בארבע רמות אבזור. "לייף" הבסיסית נעדרת מסך מגע ומערכות בטיחות מקוריות, ומסתפקת במערכת מובילאיי המזהירה מפני תאונה. גרסת "זן" מוסיפה מערכת מולטימדיה מקורית עם תפריט מלא בעברית ומצלמת רוורס, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם (הדגם הראשון מאז המגאן II שמוותר על מפתח הכרטיס) ומערכות בטיחות מקוריות כמו התראה על סטייה מנתיב, זיהוי רכב בשטח-מת, זיהוי תמרורים ותאורה אדפטיבית (מעבר אוטומטי מאור נמוך לגבוה) תמורת תוספת של 5,000 שקלים בהתאם לגרסת המנוע.

 

מעליה נמצאת גרסת "דיינמיק" שמוסיפה גג זכוכית פנורמי (149 ו-154 אלף שקלים בהתאם לגרסת המנוע), וגרסת אינטנס (153 או 158 אלף שקלים) המוסיפה ריפודים משולבים עור וחישוקים קלים גדולי קוטר - "19 במקום "17 בשאר הגרסאות.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים