שתף קטע נבחר

התגעגענו: כוכב "אלכס חולה אהבה" חוזר למסך בסרט חדש

איתן סנה, היום בן 48 אבל לנצח הנער המאוהב שמתכונן לבר מצווה ב"אלכס חולה אהבה", חוזר לקולנוע אחרי שנעלם כמעט לגמרי מהנוף ב-30 השנים האחרונות. בסרטו החדש של אורן בן-סימון, "מוריס", שבו היוצר גם מככב בדמותו של משורר, מגלם סנה בעל חנות ספרים שחי בגפו. צפו בטריילר

 

 

 

 

 

"אלכס חולה אהבה" נחשב סרט קאלט בדברי הימים של הקולנוע הישראלי, והנער אלצ'קו שבמרכזו זכור כאחת הדמויות האהובות שהוא אי פעם הצמיח. אלא שמאז צאת הקומדיה המרגשת ב-1986, איתן אנשל, שגילם את הנער המאוהב ההוא והיום כבר נקרא איתן סנה, הוריד פרופיל ונעלם לנו מהנוף. כעת, יותר משלושה עשורים אחרי, הוא חוזר למסך בסרט "מוריס" של הבמאי והתסריטאי אורן בן-סימון, שהטריילר הראשון שלו מוצג פה לפניכם.

מתוך הסרט
מזהים? איתן סנה ב"מוריס"(צילום: אמנון האס)

אלכס חולה אהבה (צילום: מתוך יוטיוב)
סנה ב"אלכס חולה אהבה"(צילום: מתוך יוטיוב)

סנה בן ה-48 כבר הופיע בדרמה הקצרה של בן-סימון "מחוז השפיות", ששודרה בעבר ב-ynet. כעת חוזרים השניים לשתף פעולה ב"מוריס", שבו משתתפים גם אנה קריויסקי אנוש, ירון רוקו אשכנזי, סיון כהן סבג, מוטי ברכר וגם בן-סימון עצמו בתפקיד הראשי. העלילה מגוללת סיפור אהבה פיוטי בין מוריס המשורר האורבני (בן-סימון) לבין חברתו המאנית-דפרסיבית (קריויסקי אנוש) המבקשת להירפא ממחלתה בזכות המילים והשירה. איתן סנה מגלם את עדרי, ידידו של מוריס, בעל חנות הספרים שחי בגפו בתוך החלל המוגן שיצר לעצמו בעודו מגשים את קיומו באמצעות קריאה.

מתוך הסרט
אנה קריויסקי אנוש בתפקיד אודליה ב"מוריס"(צילום: אמנון האס)

 

"הסרט מבטא את מאווייה הכנים של נפש האדם בעולם המודרני", אומר בן-סימון, שרואה ביצירתו "מסע רוחני להכרת האני שבנפש, לעבר שלווה והרמוניה, המבוסס על חוויות אמיתיות שחוויתי בחיי, גם דרך ספרים ואנשים אחרים. השירה בסרט מבטאת עולם מתוקן שנברא במילים כדרך הקבלה, ונשענת על פילוסופיית האבסורד של אלברט קאמי".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים