שתף קטע נבחר

תפרון: גידול של 8.7% בהכנסות ל-50 מיליון דולר ברבעון

הרווח הרבעוני צמח ב-14% ל-4.7 מיליון דולר. התוצאות עמדו בציפיות החברה למרות השחיקה ברווח הגולמי בעקבות היחלשות הדולר

חברת הטקסטיל הישראלית תפרון סיימה את הרבעון הרביעי של 2006 עם הכנסות של 50 מיליון דולר, גידול של 8.7% בהשוואה להכנסות ברבעון המקביל אשתקד.

 

בשורה התחתונה הסתכם הרווח הרבעוני ב-4.7 מיליון דולר (9.3% מההכנסות), או 22 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה ל-4.1 מיליון דולר (8.8% מההכנסות), או 23 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון המקביל אשתקד.

 

ההכנסות בשנת 2006 כולה הסתכמו ב-188.1 מיליון דולר, גידול של 9.8% בהשוואה להכנסות בשנת 2005, כאשר עיקר הגידול נבע מצמיחה במכירות מוצרי הספורט ובגדי הים. הרווח הנקיב-2006 הסתכם ב-18.3 מיליון דולר (9.7% מההכנסות), או 88 סנט למניה בדילול מלא, גידול של 111.1% בהשוואה לשנת 2005.

 

יוסף שירן, מנכ"ל תפרון, מסר: "בשנת 2006 הגענו הכנסות שיא מפעילות נמשכת ורווחיות גבוהה, תוך יצירת תזרים מזומנים משמעותי. התחלנו את שנת 2007 בעמדה חזקה המאפשרת לנו למנף את מגמות השוק והזדמנויות צמיחה".

 

שירן הוסיף כי "מכירות קו מוצרי הלבשת הספורט היו נמוכות מציפיותינו המוקדמות לשנת 2006, זאת בשל שינוי בתזמון הזמנות המוצרים מ- Nike. אנו צופים ירידה זמנית במכירות קו מוצרי הלבשת הספורט במחצית הראשונה של 2007 וגידול במכירות בקו זה במחצית השנייה של השנה, בה תציג Nike את הדור הבא שלה להלבשת הספורט".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים