סיפורי מותג נוספים בערוץ Superbrands
(יופי ואופנה ) 

(קמעונאות )
(טיפוח הבית )
פנאי ותרבות
חוויה קולינרית ומקום בילוי: קפה קפה מקיימת את ההבטחה
קבוצת Café Café ממשיכה במגמת ההתרחבות גם השנה, והשיקה את המיזם הקולינרי Fresh the Market – במקביל לרכישת המותגים הסושיה ופרנג'ליקו ופיתוח מותג חדש ששמו LELO. בנוסף, ריעננה את התפריטים והשקיעה משאבים בקמפיינים תקשורתיים רחבי היקף המשמרים את עמדת ההובלה בה היא מחזיקה בענף בתי הקפה והמסעדות בישראלדורית דגן 16:59 , 02.04.20
טיפוח הבית
לעשות כביסה עם קולון, ועל הדרך לשמור על המכונה
מטרתו של קולון היא לסייע לצרכנים להתמודד ביעילות ובנוחות עם משימת הכביסה, ולבדל את עצמו בסביבה התחרותית באמצעות חדשנות המוצרים לצד מחירים משתלמים. ב-2018 השיק המותג בהצלחה את קולון קפסולות ג'ל במהלך שהביא לעלייה בנתח השוק, התנסות נרחבת ומעבר משמעותי של צרכנים אל המותגאיתמר ברנר 22:34 , 02.12.19
הבית מבולגן? עם ניקול אין תירוצים
ניקול, מותג עזרי הבית והניקיון, יצא השנה בהשקה מחודשת, עם נראות חדשה ורעננה לאריזות המוצרים ושפה תקשורתית חדשה תחת המסר "מרגישים את ההבדל ברגע". במקביל אימץ המותג חדשנות כערך ליבה, במטרה לספק לצרכן ערך אמיתי וחוויית שימוש החוסכת זמן ומאמץאיתמר ברנר 16:37 , 17.11.19
הבית מבולגן? עם ניקול אין תירוצים
ניקול, מותג עזרי הבית והניקיון, יצא השנה בהשקה מחודשת, עם נראות חדשה ורעננה לאריזות המוצרים ושפה תקשורתית חדשה תחת המסר "מרגישים את ההבדל ברגע". במקביל אימץ המותג חדשנות כערך ליבה, במטרה לספק לצרכן ערך אמיתי וחוויית שימוש החוסכת זמן ומאמץאיתמר ברנר 16:37 , 17.11.19
תחבורה
ה"אני מאמין" של אינפיניטי: לקוחות חוזרים הם שגרירי המותג הטובים ביותר
בתוך עשור בלבד הצליח אינפיניטי להפוך לאחד השחקנים המרכזיים בשוק רכבי היוקרה בישראל למרות שליטתם ההיסטורית של מותגי הרכב הגרמניים והוותיקים בשוק המצומצם. על מנת להצליח בכך, פעל המותג בשלושה אפיקים: בידול מובהק, דגש על שירות אישי ורלוונטיות לקהל הישראליגיל רונן 16:31 , 11.11.19
יופי ואופנה
ה. שטרן: הכוכב של תכשיטי היוקרה
ה. שטרן, מותג תכשיטי היוקרה עם חותמת הכוכב המוכרת, פועלת בישראל מעל 50 שנים, משיקה שלוש קולקציות חדשות מדי שנה באירועים שמושכים אליהם ידוענים רבים. המותג שומר על מעמדו היוקרתי בקטגוריה באמצעות טיפוח הלקוחות, הגברת הנחשקות וחיזוק חוויית הלקוחדורית דגן 17:02 , 02.04.20
בוורלי הילס, הכלה מאיסטנבול וגלגיליות: קסטרו נותנים בראש
קסטרו יצאה במספר מהלכים שיווקיים בולטים בשנה החולפת וגייסה כוכבים בינלאומיים לקמפיינים - מכוכב "הכלה מאיסטנבול" ועד לכוכבות "בוורלי הילס 90210". בנוסף, קיים המותג תצוגת אופנה מפתיעה ברחוב, והשיק קולקציה מיוחדת לאירוויזיון בישראל וליין גאווהגיל רונן 10:03 , 01.04.20
מזון ומשקאות
דומינו'ס פיצה חוגגת 30 שנים בישראל ומובילה מהפך דיגיטלי
הרשת ממשיכה לפתח את מגוון ערוצי השיווק הווירטואליים והפיזיים שלה. השנה התמקדה דומינו'ס פיצה בהפיכת הסניפים למקומות בילוי ומפגש במיקומים אסטרטגיים, הרחבת קהל היעד ופנייה לבני הנוער באמצעות משפיענים פופולריים, ואיפשרה תשלום גם באפליקציית ביטגיל רונן 17:07 , 02.04.20
הבית שלך
להתקרר בשקט: אלקטרה בחזית הטכנולוגית של המזגנים
השנה המשיכה אלקטרה לבסס עצמה כשחקנית המובילה בענף מיזוג האוויר בישראל, והשיקה שפה תקשורתית חדשה תחת הסלוגן "אלקטרה מנצח" בהובלת הפרזנטור גיא זו-ארץ. במקביל השיקה החברה גם את אלקטרה Mute, התוסף היחיד בעולם הכולל טכנולוגיית השקטה אקטיביתגיל רונן 17:09 , 02.04.20
קמעונאות
להתנתק מהמציאות: הערך המוסף של צומת ספרים
צומת ספרים זה כבר הרבה יותר מרק ספרים: הרשת שמתפרשת על פני 100 סניפים ברחבי הארץ מרחיבה את תמהיל מוצריה ומספקת פתרונות כוללים לתרבות הפנאי של לקוחותיה. השנה פתחה הרשת סניפים חדשים בנתניה, רחובות, אור יהודה וים המלח וצברה למעלה מ-300 אלף חברים במועדון הלקוחותדורית דגן 17:12 , 02.04.20
"רמי לוי שיווק השקמה": מחנות קטנה לאימפריה קמעונאית
השנה המשיכה רשת "רמי לוי שיווק השקמה" לבסס את מעמדה באמצעות הרחבת המותג הפרטי, הגדלת הפעילות ברשת, השקת "רמי לוי בשכונה" ופתיחת מרכז לוגיסטי וטכנולוגי חדיש במרכז הארץ - שמבטיח שהמוצרים יגיעו ללקוח ברמת הטריות הגבוהה ביותרגיל רונן 17:12 , 02.04.20
להריח ולהתאהב: סוד הקסם של Sabon
מחנות קטנה ברחוב שינקין, הלך והתפתח המותג Sabon לרשת המחזיקה בכ-40 סניפים בישראל, ולמעלה מ-200 סניפים ברחבי העולם. כדי להקל על הלקוחות בדרכם למצוא את הניחוח המושלם עבורם, סודרו השנה החנויות מחדש לפי הריח - באופן שמאפשר לבחור מוצרים נוספים ומשלימיםגיל רונן 17:12 , 02.04.20
בריאות ותינוקות
מוסד ותיק ומוביל: להרגיש בטוח עם כלל ביטוח ופיננסים
כלל ביטוח ופיננסים המשיכה להשיק גם בשנה החולפת מוצרים ושירותים מתקדמים ללקוחותיה וסוכניה, תוך שהיא מחזקת את מיצובה. בשנה האחרונה השיקה החברה שפה תקשורתית המשקפת את פניה החדשים של כלל ביטוח ופיננסים - חברה דינמית וחדשנית עם מוניטין של מוסד פיננסי ותיק ומובילאיתמר ברנר 17:13 , 02.04.20
חשמל ואינטרנט
הפתרונות הטכנולוגיים של Dell מאפשרים לעבוד בראש שקט
Dell Technologies מפתחת מוצרי מחשוב אישי ועסקי ומערכות חומרה ותוכנה לניהול תשתיות מידע, באתר פיזי ובענן. בשנים האחרונות פיתחה בין היתר טכנולוגיות שמאפשרות זיהוי וכניסה מהירה ובטוחה למחשב, התראות ואיתור מוקדם של תקלות והתאמת ביצועי המחשב לשימוש בפועלגיל רונן 17:16 , 02.04.20
בפרטנר, הלקוח מחליט מה הוא יראה בטלוויזיה
בשנים האחרונות הובילה חברת פרטנר מהפכות בשוק התקשורת. במוקד העשייה של החברה עומדות כעת מהפכת הטלוויזיה הפתוחה – ש"שברה" את שוק הטלוויזיה הסגור ושינתה את הרגלי הצפייה של הישראלים - ומהפכת תשתית הסיבים המתקדמת. כל זאת תחת ההבטחה: "יש לך פרטנר שנותן לך יותר”דורית דגן 10:22 , 01.04.20
בנקאות ופיננסיים
AIG: חברת ביטוח למען עולם בטוח
חברת הביטוח AIG הגדירה כמטרה לפעול למען עולם בטוח יותר. החברה השיקה את תוכנית AIG Safe Life, המתגמלת לקוחות המנהלים אורח חיים בריא, מקדמת את AIG Safe Drive ומשפרת את איכות הנהיגה. על פי משרד האוצר, החברה משלמת תביעות הכי מהר בישראל כבר 6 שנים ברציפותגיל רונן 17:18 , 02.04.20