yes: ההכנסות עלו ב-2% ל-346 מיליון שקל
חברת הלוויין הפחיתה ב-8% את הפסדיה, שהסתכמו ב-320 מיליון שקל. ההפסד הרבעוני ירד ל-41 מיליון שקל. מספר הלקוחות גדל ל-540 אלף
חברת הטלוויזיה בלוויין yes רשמה בשנת 2006 הכנסות שהסתכמו ב-1.35 מיליארד שקלים, עלייה של 10.6% לעומת שנת 2005. ההכנסות ברבעון הרביעי הסתכמו ב-346 מיליון שקלים, עלייה של 2% לעומת הרבעון המקביל ב-2005.
החברה צברה ב-2006 הפסד נקי של 320 מיליון שקלים, ירידה של 8% בהפסדי החברה לעומת ההפסד בשנת 2005, שהסתכם ב-346 מיליון שקל.
ברבעון הרביעי של השנה רשמה החברה הפסד נקי של 41 מיליון שקלים, כולל הוצאות מימון. מדובר בירידה של 58% לעומת ההפסדים שרשמה חברת הלוויין ברבעון המקביל בשנת 2005. ב-yes מסבירים את ההפסדים כתוצאה של "מגבלות רגולטוריות" ו"סביבה לא תחרותית" בענף התקשורת.
מספר הלקוחות של החברה הגיע בסוף דצמבר 2006 ל-540 אלף, גידול של 3.6% לעומת מספר הלקוחות של החברה בסוף דצמבר 2005.
הוצאות המימון של החברה הסתכמו בשנה שעברה ב-319 מיליון שקלים, עלייה של 13.9% לעומת הוצאות מימון של 280 מיליון שקלים בשנת 2005. הוצאות המימון ברבעון הרביעי הסתכמו ב-52 מיליון שקלים.
במהלך השנה שעברה רשמה החברה הפסד תפעולי של מיליון שקלים. זאת, לעומת הפסד תפעולי של 66 מיליון שקלים בשנת 2005. הרווח הגולמי של yes הסתכם אשתקד ב-216 מיליון שקלים, עלייה של 45% לעומת 2005.
למרות ההפסדים, אומר מנכ"ל yes, רון אילון: "זהו הרבעון הטוב ביותר בתולדות החברה מאז הקמתה. החברה ממשיכה להראות שיפור בכל המדדים למרות המגבלות הרגולטוריות, דבר המוכיח את חוסנה".