שתף קטע נבחר

סלקום: הכנסות של 1.45 מיליארד שקל ברבעון

הכנסות חברת הסלולר מקבוצת אי.די.בי גדלו ברבעון השני ב-5%. הרווח הנקי גדל ב-48% והסתכם ב-212 מיליון שקל. מספר המנויים גדל ל-2.96 מיליון. החברה תחלק דיבידנד בסך של 201 מיליון שקל

הכנסות חברת הסלולר סלקום מקבוצת אי.די.בי שבשליטת נוחי דנקנר, גדלו ברבעון השני ב-5% והסתכמו ב-1.45 מיליארד שקל.

 

הרווח הנקי גדל ב-48% והסתכם ב-212 מיליון שקל. החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד לרבעון של 2.06 שקל למניה, סך של 201 מיליון שקל, כ-95% מהרווח הנקי.

 

מספר המנויים גדל בכ-32 אלף והגיעה ל- 2.96 מיליון. מצבת מנויי הדור השלישי עומדת על 212 אלף מנויים.

 

מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא: "המשך מגמת הצמיחה בכל הפרמטרים אותה אנו מציגים היום, בולטת במיוחד לאור התחרות הגוברת בשוק ושחיקת תעריפי זמן האוויר. זאת, כתוצאה מההורדה הנוספת בדמי הקישוריות והרגולציה החדשה בנוגע למשיבון שנכנסה לתוקף במהלך הרבעון הראשון. תוצאות אלה הושגו הודות להמשך מאמצי שיווק להגדלת שימושים והחדרת מוצרים חדשים במקביל לצמצום עלויות והתייעלות בכל התחומים".

 

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת גדל ב-42.5% לרמה של 332 מיליון שקל. שיעור ה-EBITDA הסתכם ב-539 מיליון שקל, עלה מ-34.6% ל-37% מסך ההכנסות.

 

ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי קטנה ב-0.7%, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד (בנטרול השינוי בשיטת ספירת המנויים), וזאת עקב השחיקה המתמשכת בתעריפי זמן האוויר בלמעלה מ-6% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

 

הגידול בהכנסות נבע מגידול של 7.6% בהכנסות משירותים ל-1.32 מיליארד שקל ברבעון השני של השנה. גידול זה מיוחס בעיקר לעלייה של כ-14% בשימושי זמן אויר יוצא ונכנס, כתוצאה מגידול במצבת המנויים ומעלייה בשימוש הממוצע החודשי למנוי.

 

הגידול נבע גם מעלייה של 51.3% בהכנסות מתוכן ושירותי ערך מוסף (כולל SMS) שהסתכמו ב-118 מיליון שקל, המהווים 8.1% מסך ההכנסות, שנבעה בעיקרה מגידול במצבת מנויי הדור השלישי ומעליה של 5.5% בשימושים בקרב המנויים הקיימים.

 

מניות סלקום נסחרות בבורסות בתל אביב ובנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-10 מיליארד שקל. דסק"ש מחזיקה ב-58.99% ממניות החברה ובנק לאומי ב-5%.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יהונתן צור
עמוס שפירא, מנכ"ל חברת סלקום
צילום: יהונתן צור
מומלצים