שתף קטע נבחר

טיב טעם: גידול של 15% בהכנסות ומעבר לרווח ברבעון

הקבוצה הגדולה בישראל בתחום שיווק מזון לא-כשר סיימה את הרבעון השני של 2007 עם הכנסות של 276 מיליון שקל. הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב-2 מיליון שקל בהשוואה להפסד של 10.5 מיליון שקל ברבעון אשתקד. השיפור בתוצאות נבע מגידול בפעילות ומהמשך התייעלות ושיפור בתנאי הסחר

טיב טעם, הקבוצה הגדולה בישראל בתחום שיווק מזון לא-כשר, סיימה את המחצית הראשונה של 2007 עם הכנסות של 519 מיליון שקל, גידול של 9% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

 

הכנסות הרשת ברבעון השני הסתכמו ב-276 מיליון שקל, גידול של 15% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

 

הרווח הנקי במחצית הראשונה של 2007 הסתכם ב-2.7 מיליון שקל, לעומת הפסד של 20 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב-2 מיליון שקל בהשוואה להפסד של 10.5 מיליון שקל ברבעון אשתקד. 

 

הרווח הגולמי במחצית הראשונה של שנת 2007 הסתכם ב-141 מיליון שקל (27% ממחזור המכירות) - גידול של 20% לעומת vתקופה המקבילה אשתקד (25% ממחזור המכירות). הרווח הגולמי ברבעון השני של שנת 2007 הסתכם ב-75 מיליון שקל, גידול של 25% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

 

השיפור ברווח הגולמי נבע בעיקרו מגידול בפעילות, המשך התייעלות במפעלי טיב טעם הכרמל ושיפור בתנאי הסחר.

  

דובי שניידמן, מנכ"ל קבוצת טיב טעם: "העלייה שלנו על מסלול של צמיחה ורווחיות משקפת נאמנה את הצלחתה של תוכנית המפנה שנגעה בכל תחום ותחום בחברה. אין ספק כי ההתחזקות שלנו בכל הפרמטרים העסקיים לצד אלה השיווקיים, שמה אותנו בפוזיציה טובה יותר במימוש האסטרטגיה הרב שנתית של הרשת, להפוך לאחת מהגדולות בישראל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דובי שניידמן, מנכ"ל טיב טעם
מומלצים