שתף קטע נבחר

בזק תשקיע עוד 20 מיליון שקל במערכות לטיפול בלקוחות

הפרויקט, שיבוצע על ידי מטריקס, יימשך כשנה וחצי ויכלול התקנת מערכות של אורקל במוקדי המכירות, ההזמנות ושירות הלקוחות של בזק

חברת מטריקס חתמה על הסכם לביצוע פרויקט המשך לתוכנית ה-CRM (ניהול קשרי לקוחות) בבזק. היקף הפרויקט מוערך ב-20 מיליון שקל, והוא צפוי להימשך כשנה וחצי. כך מסר אודי אשכנזי, מנהל חטיבת טלקום ו- CRM במטריקס.

 

הפרויקט כולל השלמת יישום מערכת Peoplesoft CRM של חברת אורקל במוקדי המכירות, ההזמנות ושירות הלקוחות של בזק, ללקוחות עסקיים ופרטיים בתחום הטלפוניה והאינטרנט.

 

אלי פרנק, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע של בזק, אמר: "מערכת ה-CRM המיושמת לרוחב הארגון מסייעת לנו לטפל בלקוחות בעלי מאפיינים שונים, הצורכים שירותים או מוצרים שונים במסלולים מגוונים באמצעות נקודת מבט אחת מרכזית".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אודי אשכנזי, מנהל חטיבת טלקום במטריקס
אלי פרנק, סמנכ"ל בבזק
מומלצים