גידול של 19% במכירות שופרסל
המכירות הגיעו להיקף של 2.8 מיליארד שקל עם רווח נקי של 101 מיליון שקל-צמיחה של 84%. גם הרווח התפעולי עלה ב-45% והסתכם ב-159 מיליון שקל
חג הפסח סידר לשופרסל עלייה של 18.8% במכירות בחנויות זהות, כך עולה מדו"ח הרבעון השני שפרסמה החברה היום. חג הפסח נחוג ב-2007 ברבעון הראשון ואילו ב-2008 מכירותיו נכללו ברבעון השני, דבר המקשה על השוואה בין שני הרבעונים המקבילים.
מכירות שופרסל עלו ב-18.8% ברבעון השני והסתכמו ב-2.8 מיליארד שקל. בחצי השנה הראשונה של השנה הסתכמו המכירות ב-5.37 מיליארד שקל.
שיעור הרווח הגולמי של שופרסל במגזר הקמעונאי (ללא נדל"ן) עלה ברבעון השני ל-26.7% לעומת 26.3 ברבעון המקביל אשתקד, את הגידול מסבירה הרשת מתמהיל המכירות ומרכישת מלאים בזמן נכון.
הרווח התפעולי עלה ב-45% ברבעון השני לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכם ב-159 מיליון שקל בניכוי שיערוך ומימוש נדל"ן.
שופרסל ממשיכה להפגין עלייה בשיעור הרווחיות התפעולית. בסיכום הדו"חות השנתיים אמר מנכ"ל החברה אפי רוזנהויז כי "5% שיעור רווח תפעולי זו לא מילה גסה", וברבעון השני של 2008 השיגה החברה שיעור הרווח התפעולי של 5.7% (ללא מימוש נדל"ן) בהשוואה ל-4.7% ברבעון השני של 2007.
הרווח הנקי צמח ב-84% והסתכם ב-101 מיליון שקל. במחצית השנה צמח הרווח הנקי ב-36% והסתכם ב-173 מיליון שקל.