שתף קטע נבחר

האטרקציה של הישראלים בפסח: בילוי באיקאה

145 אלף איש ביקרו בסניפים בראשל"צ ובנתניה בחג, והביאו לגידול של 80% במכירות בהשוואה לשנה שעברה. גם מסעדות הרשת שברו שיא: מעל 16 אלף נקניקיות נמכרו בחג

ההיסטריה סביב המותגים השוודיים נמשכה גם בפסח: 145 אלף ישראלים כללו בתוכנית הבילויים שלהם בחג לא רק טיולים ופיקניקים אלא גם ביקור בסניפי איקאה בראשון לציון ובנתניה, שיא של כל הזמנים. כך עולה מנתונים שהגיעו לידי "ממון".

 

 

עשרות אלפי המבקרים הביאו לגידול של 80% במכירות בהשוואה לשנה שעברה. מדי יום ביקרו בשתי החנויות 26 אלף איש בממוצע, לעומת ממוצע של 15 אלף מבקרים ביום בחנות בנתניה בפסח אשתקד.

 

שיא במספר המבקרים נרשם בראשל"צ ב-31 במרס, יום רביעי בחול המועד: 30 אלף ישראלים פקדו את החנות ביום אחד. גם המסעדות של איקאה שברו שיא: במהלך החג נמכרו 16,230 מנות של נקניקייה בלחמנייה.

 

"התוצאות של חול המועד משקפות את הגידול שצפינו ואת אמון הצרכנים במותג איקאה," אמר שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל. לדבריו, הביקור באיקאה בחול המועד היה למעשה בילוי משפחתי וההורים צירפו אליהם לקניות את הילדים שנהנו מפעילויות שונות.

 

במהלך החג נמכרו בסניפי איקאה 1,650 שולחנות קפה מדגם "לאק" בצבעים שונים, 712 שולחנות עבודה מדגם "מיקה 358", מערכות של שולחן וארבעה כיסאות ו-128 ספות מדגם "אקטורפ". בסך הכל נמכרו במהלך שבוע הפסח 543 אלף פריטים בשתי החנויות.

 

הכתבה התפרסמה הבוקר במוסף "ממון" של "ידיעות אחרונות"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים