שתף קטע נבחר

ניו פארם משיקה קונספט חדש: "יפה ברגע"

יותר ויותר נשים מוצאות את עצמן מתאפרות בדרך לעבודה במכונית, ברכבת ובמעליות, כשמעל הכל הכמיהה הנצחית להיות יפה. עבורן, אבל לא רק, ניו פארם משיקה את קונספט "יפה ברגע" שחשוף בפני הנשים עולם של כלים פשוטים וישימים אמצעותם ניתן להשיג את התוצאות המושלמות במינימום עלות וזמן

רשת ניו פארם יוצאת במהלך רחב היקף תחת הקונספט המוביל "יפה ברגע", שנולד מתוך הבנה שקצב החיים המהיר והדינמי והעומס היומיומי אינו מאפשר לנשים לסגל לעצמן שגרת איפור וטיפוח כפי שהן היו רוצות. "יפה ברגע" נותן מענה לסוגיה זו, כשהוא חושף בפני הנשים עולם של כלים פשוטים וישימים לצד טיפים נגישים שבאמצעותפ ניתן להשיג את התוצאות המושלמות במינימום עלות זמן והשקעה.

 

הרשת משקיעה בקונספט "יפה ברגע" כ-2.5 מיליון שקל במסגרתו משיקה לוגו חדש וייעודי, קטלוג ייעודי, תקיים פעילות ממוקדת ברצפת המכירה ותעצים את פעילותה בדף הפייסבוק של הרשת כמו גם, הרשת תפתח ערוץ youtube ייעודי ובו תעלה סרטונים שצולמו במיוחד לרגל הפעילות וימחישו בצורה חווייתי את הקונספט.

 

 

הרשת ערכה מחקר עומק צרכני ממנו עלה ש-84% מהנשים יודעות שהן צריכות לעשות יותר בשביל עצמן. 32% מהנשים מרגישות שהן עסוקות מדי ואין להן זמן לטפח את עצמן.

 

אל ערוץ youtube שפתחה החברה יועלו 20 סרטוני הדרכה בהם ניתן לראות וללמוד כיצד כל אישה יכולה ליישם את הטיפים במעט השקעה ובזמן מינימלי. בסרטונים מתועדות בנות בשלב של לפני האיפור ואחריו. בכל אחד מהסרטונים הוראות מדויקות כיצד להתאפר ולהפוך ליפה ברגע. בסוף כל סרטון יצויינו המוצרים בהם השתמשו הבנות המתאפרות.

 

הסרטונים יועלו לאתר ניו-פארם ויקודמו בכל מדיה בה פועלת הרשת באופן שוטף. על מנת לקדם את פעילות התוכן הרשת תשתמש ב-QR קוד בחנויות, בעלון הרשת ועוד. כמו כן הרשת מיפתה את חמשת המוצרים, שכל אישה בעידן המודרני, חייבת לאמץ בתיק האיפור שלה שבאמצעותם היא תהיה "יפה ברגע": מוצרי בסיסי - מייק אפ וסומק ומוצרי איפור משלימים: מסקרה, עיפרון עיניים ושפתון לטאץ' סופי.

 

לדברי יפתח סרי, מנכ"ל רשת ניו פארם: "פריסת הסניפים הכוללת 72 סניפים בכל רחבי הארץ, מייצרת מגע יומיומי עם מעל מיליון צרכנים בחודש ומתוכם כ-70% צרכניות. המגע היומיומי מאפשר לנו להכיר לעומק את הלקוחה, להבין את הצרכים שלה וכן מאפשר לנו להעניק ללקוחותינו חווית קנייה טובה יותר ולהעצים את הקונספט החדש".

 

ענת נטיב, סמנכ"לית שיווק ברשת ניו פארם אמרה כי "הרשת מקפידה להעניק לצרכניות ערך מוסף ולהיות קשובה לצרכיהן בכל עת. ממחקרי עומק צרכניים שעשינו בחודשים האחרונים, עולה שנשים בכל גיל ובכל עת רוצות להיות יפות לצד תחושה שאינן מצליחות להשקיע בעצמן כפי שהיו רוצות: בשל חוסר זמן, מיומנות. נושא העלות עלה גם הוא כנושא משמעותי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים