שתף קטע נבחר

סקר: 72% מהישראלים מתבשמים מדי יום

רוב גדול של הישראלים שמים על עצמם בושם מדי יום, וכשליש מהם קונים בשמים בתקופת החגים - אלו חלק מהממצאים בסקר בנושא בישום שנערך לרגל ראש השנה. וגם: קבלו 9 כללים לבחירת בושם לחג

בסקר שנערך על ידי מחקרי הגל החדש עבור לוריאל ישראל, חושף נתונים מעניינים בהרגלי הצריכה של בשמים בקרב הישראלים. יותר ממחצית מהצרכנים בישראל קונים בושם ליקיריהם כמתנה לחג, 75% מהם קונים את הבושם כאשר הוא במבצע. לעומת זאת, כשמדובר בקנייה אישית של בושם, השיקול המנחה בקניית הבושם הוא דווקא הריח ורק רבע מהצרכנים מונעים ממחירי מבצע.

 

ממצאי הסקר מראים כי, תקופת החגים היא סיבה טובה לכשליש מהצרכנים הישראלים לחדש את מלאי הבשמים, ולפנק את יקיריהם בבושם חדש כמתנה לחג.

 

כיצד משפיע המיתון על הרגלי צריכת הבשמים בתקופת החגים?

המיתון נוכח גם בהרגלי צריכת הבשמים לרגל החגים, 75% מהצרכנים הבוחרים לקנות בושם במתנה, ייקנו אותו במבצע.

 

נתון מפתיע, שדווקא אינו מתיישב עם המיתון, מעיד כי הצרכן הישראלי יכול ורוצה להשקיע מכיסו, כשמדובר בקנייה אישית של בושם. 78% מהצרכנים הישראלים שיפנקו את עצמם בבושם חדש לרגל החגים, יהיו נכונים להשקיע בקניית בושם בניחוח האהוב עליהם בגלל ריחו, לעומת 24% בלבד שיקנו אותו בגלל שהוא במבצע. 72% מהישראלים משתמשים בבושם כל יום.

 

שאלת הנאמנות: מי יותר נאמן לבושם שלו, הגבר או האישה?

 

רבע מהצרכנים הישראלים נאמנים לאותו בושם ולכן יקנו רק אותו, לרבות בתקופת החגים. שיעור דומה של 27% אינם נאמנים לבושם שלהם ודווקא בוחרים לקנות בושם חדש בכל פעם. בשאלת הנאמנות של הגבר לעומת האישה, נמצא כי הגבר פחות נאמן לבושם שלו, לעומת האישה, כאשר שליש מהגברים הישראלים יפתיעו את עצמם בבושם חדש לרגל החג לעומת רק רבע מהנשים אשר יקנו את אותו בושם בו הן משתמשות. לעומת זאת, לנשים יש יתרון קל על הגברים בכמות הבשמים הממוצעת שהן מחזיקות, שעומדת על 4 בשמים לעומת 3 בקרב הגברים.

 

כללים לבחירת בושם לחג 

ראש השנה, הפך כבר מזמן ל"חגיגה" של קניות בכלל והשקות בשמים בפרט. איך יודעים מה מתאים לנו מתוך ההיצע המציף את המדפים? כיצד בוחרים? מומחי הבישום של CALL PERFUME עושים לנו סדר.

 

1. חשוב להגיע לנקודת המכירה נקיים ולא מבושמים, על מנת שניתן יהיה להתנסות בניחוחות על הגוף.

 

2. אחרי 5-3 ניחוחות שונים האף שלנו מתבלבל. לכן, כדאי להיות ממוקדים ולהגדיר מראש איזה משפחת ניחוחות מועדפת עלינו.

 

3. משפחות הבישום המרכזיות: פרחוני, פירותי, רענן, ימי, אוריינטלי, עצי וטבק. המשפחה הפופולרית ביותר לנשים היא המשפחה הפרחונית ולגברים - המשפחה העצית.

 

4. מומלץ להתייחס גם לצבע הבושם: ככל שהגוון יותר כהה הבושם יהיה יותר דומיננטי. בשמים בהירים ושקופים הם לרוב קלילים יותר.

 

5. מומלץ להתיז את הבושם לתוך כף היד שלנו, לגלגל טישו למשך 30 שניות ולהריח את כפות הידיים. בשיטה זאת יתגלה לנו תוך דקות ניחוח הבושם האמיתי כפי שיתקבל עלינו לאחר מספר שעות.

 

6. חשוב לכסות תכשיטים ושעונים לפני התזת הבושם, הנוזל עשוי לחמצן אותם.

 

7. בשמים טבעיים המכילים מעל 40% תמציות ניחוח מן הטבע, מתקבלים באופן שונה על כל אדם. לכן, כדאי לנסות כל בושם שאהבנו על אדם אחר, ישירות על גופינו.

 

8. יועצות הבישום ברשתות מכירות כמעט את כל מותגי הבישום. הגדירו להן את הסגנון שאתם מעדיפים ותנו לה להציע לכם ניחוחות חדשים, אתם עשויים להיות מופתעים.

 

9. ברכישת מתנה, כדאי לתאר ליועצת הבישום את אישיותו של מקבל המתנה: מוחצנת, מופנמת, טבעית, סקסית ואפילו להביא תמונה לחנות שתמחיש את הסגנון האישי. המחשה זאת תוודא התאמה טובה יותר של המתנה למקבל. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים