שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    ספיד דייטינג למציאת עבודה? יש דבר כזה
    לא רק למטרות מציאת אהבה: השבוע נערך בתל-אביב אירוע במסגרתו צעירים המחפשים עבודה בעולם הפרסום נפגשו "אחד על אחד" עם מנהלי פרסום בכירים. יצאנו לבדוק מה מחפשים המנהלים בעובדים, האם הירידה בענף משפיעה על היצע המשרות ואילו אפיקים מחכים להם בהיי-טק. צפו בכתבה

    מתברר שמתכונת "הספיד דייטינג" יכולה לעזור לא רק במציאת אהבה - אלא אפילו במציאת עבודה: צעירים שמחפשים עבודה בפרסום ונואשו משליחת קורות חיים בלי מענה, קיבלו השבוע הזדמנות לא שגרתית - להיפגש פנים אל פנים עם מנהלים מחברות הפרסום המובילות בארץ במתכונת של ספיד דייטינג. ביקרנו במקום כדי לגלות מה מחפשות החברות ומה הסיכוי למצוא עבודה באירוע מסוג זה.

     

    עוד על חיפוש עבודה בערוץ הקריירה :

     

    מדובר באירוע הנקרא "פורטפוליו נייט" ומתקיים במקביל בערים שונות בעולם מזה כ-12 שנה. האירוע מאפשר לצעירים שמתחילים את דרכם בעולם הפרסום, להציג את עצמם ואת תיקי העבודות שלהם. הצעירים שהשתתפו באירוע נדרשו אמנם לשלם כ-100 שקלים, אך לחלקם זה השתלם, כשמצאו עבודה במקום או הוזמנו לראיונות המשך.

     

    צפו בכתבה:

    צילום: אסי כהן , עריכה: בן שפייר , כתבת: בילי פרנקל

    צילום: אסי כהן , עריכה: בן שפייר , כתבת: בילי פרנקל

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    את האירוע בעולם מארגן ADC (ארט דיירקטורס קלאב) - ארגון מקצועי מניו-יורק ללא מטרות רווח, המתמקד בתחומי הקריאייטיב והפרסום. זוהי הפעם השנייה שהאירוע נערך בישראל, והשנה הוא אורגן על ידי "הבצפר" - בית הספר ללימודי הפרסום בנמל תל-אביב.

     

    מלבד תל-אביב, השתתפו השנה באירוע 23 ערים נוספות בהן אתונה, בייג'ינג, שנגחאי, פריז, טוקיו, מומביי, בודפשט, יוהנסבורג, קייפטאון, סינגפור, טורונטו, קנזס סיטי, לוס אנג'לס, ניו-יורק, סן פרנסיסקו, שיקגו, דטרויט, מיניאפוליס, בוסטון ואחרות.

     

    בסיום האירוע נבחרה אולגה פילוננקו (28), בוגרת שנקר, כבעלת תיק העבודות המצטיין ביותר. פילוננקו עתידה לטוס יחד עם הזוכים משאר מדינות העולם בחודש אוגוסט הקרוב לניו-יורק, כדי להשתתף בתחרות קריאייטיב של סוכנות הפרסום JWT.

     

    לדברי מארגני האירוע, השתתפו בו כ-30 מנהלים בכירים מחברות פרסום ברחבי הארץ וכ-50 בוגרי לימודי פרסום ממכללות שונות. יצוין כי מנתוני "הבצפר" עולה שכיום מועסקים במשרדי הפרסום בישראל כ-2,500 איש ובתעשיית הפרסום בכלל עובדים כ-5,000 איש.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: אסי כהן
    אירוע הספיד דייטינג בת"א, השבוע
    צילום: אסי כהן
    מומלצים