שתף קטע נבחר

אלו קווים פועלים? באגד תעבורה מתקשים לומר

בשירות הלקוחות של החברה לא ידעו לומר אלו קווים היא מפעילה למרות השביתה, ורק הסכימו לומר לנו: "יש קווים שפועלים פעם בשעה ויש שפועלים פעם ב-4 שעות". עקב כך, פנינו לדוברות החברה, שם מסרו לנו מידע כללי, אך למידע ספציפי הפנו אותנו בחזרה לשירות הלקוחות. אחרי פניית ynet הבעיה נפתרה

אלו קווי אוטובוס של אגד תעבורה פועלים הערב? באגד תעבורה התקשו לומר. נכון, יש שביתה, אבל העובדים והחברה מסרו היום (ב'), שחלק מהקווים מופעלים על-ידי נהגים חיצוניים (שוברי שביתה או "מושאלים"), כך שלחברה יש שליטה על תדירות הקווים שכן מופעלים על-ידה, ויש לה מידע עליהם. אלא שמשום מה, בשירות הלקוחות לא יודעים לתת אפילו מידע כללי בנושא, ובטח שלא יודעים לומר אלו קווים פועלים ובאיזו תדירות.

 

לא נתנו לכם שירות? כיתבו לנו >>

 

 

רווחת הנוסעים? באמת?

נוסעים בקווי אגד תעבורה סיפרו ל-ynet שראו במו עיניהם קווי אוטובוס שהיו פעילים היום. ניסיון לברר את שעות פעילות הקווים העלה חרס, וכאמור גם אנחנו יצאנו בידיים ריקות למחצה אחרי הבירור שערכנו. המסקנה של הנוסעים היתה שעליהם לנסות את מזלם ולצאת לתחנה, ומה שיהיה יהיה.

 

אגב, בשירות הלקוחות ידעו לומר לנו שהפעלת הקווים למרות השביתה היא "לרווחת הנוסעים". עם זאת, לאור התשובות שקיבלנו ואי אספקת המידע ללקוח המתקשר, קיבלנו את התחושה שהפעלת האוטובוסים נעשית רק כדי לעקוף שביתה ולא בהכרח כדי לסייע לנוסעים.

 

הנציג כן יודע, ואז לא יודע

התקשרנו למוקד השירות, שם ענה לנו נציג שאמור לספק מידע על הקווים שאותם החברה מפעילה למרות השביתה. שאלנו לגבי קווים בכללי וספציפית לגבי מחלף שפירים. בתחילה אמר לנו הנציג שהקווים לא עובדים, כי "יש שביתה". כששאלנו אותו אם בכל זאת יש קווים שפועלים היום, אמר שכן, אבל אין לו את לוח הזמנים. "יש אוטובוסים כל כמה שעות", הסכים לומר, אחרי שלחצנו."יש קווים שפועלים פעם בשעה, פעם בשעתיים ויש כאלה שפועלים פעם ב-4 שעות".

 

שביתה באגד תעבורה (צילום: גיל יוחנן) (צילום: גיל יוחנן)
שביתה באגד תעבורה(צילום: גיל יוחנן)
 

לשאלה באלו קווים מדובר, סירב להשיב. לטענתו אין לו מושג. ברור שאם יש שיבושים, החברה לא יכולה לדעת אלו קווים פועלים, אך כאן כאמור מדובר בקווים שהחברה מפעילה. קרי, הם פועלים בהוראתה ולפי שיקול דעתה לגבי תדירות, לכאורה על-ידי נהגים חיצוניים.

 

הנציג לא ידע לספק מידע ואף התרגז ואמר: "את רוצה שנעשה את זה יותר קל? יש שביתה ואין אוטובוסים". כשהקשינו אמר לנו הנציג, שרק לסדרן יש מידע על אלו קווים יוצאים. ביקשנו עקב כך שיפנה לסדרן והוא השיב שהוא יעשה זאת אך שעלינו לנתק ולהתקשר שוב. העדפנו להמתין על הקו, שכן ניסינו את המוקד פעמיים לפני כן והגענו לתא קולי. שעה עברה עד שנותקנו.

 

למידע ספציפי פנו לשירות הלקוחות

לאור חוסר השירות הזה, פנינו לדוברות החברה לקבלת המידע. אחרי תחנונים, נמסר לנו מידע כללי שהיה בהחלט מועיל יותר מהמידע בנוסח: "פעם בשעה או פעם ב-4 שעות" שניתן לנו בשירות הלקוחות. לגבי מידע על קווים ספציפיים, הופנינו ל.. שירות הלקוחות.

 

מדוברת אגד תעבורה נמסר בתגובה כי: "זמן המענה הטלפוני עומד על 3 דקות. לגבי השביתה: באשכול אלעד עובדים במתכונת מלאה למעט קווי ירושלים. בנתניה - 60%. באשקלון - 80%. אשדוד ועוטף ירושלים - יש נסיעות בודדות (רק קו 85 עובד מ.ק) ובקווי שפירים עובדים ב-70%. למידע ספציפי לגבי קווים: *3133, שלוחה 9".

 

אחרי פניית ynet השירות השתפר

אחרי שפנינו לדוברות החברה, ניסינו שוב את שירות הלקוחות וציפתה לנו הפתעה נעימה: השירות במוקד הפך ענייני ונעים. ניהלנו שיחה נוספת עם המוקד וסוף סוף קיבלנו תשובות.

 

נאמר לנו שכל קווי מחלף שפירים עובדים ואפילו נתנו לנו מידע ספציפי על קו מסויים שנאמר לנו שהוא יוצא בשעה מסוימת ואף יכולנו לשאול לגבי שעות אחרות. הנציג הדגיש שכל קו שנשאל לגביו - תהיה לו תשובה לגבי פעילותו ותדירותו. הללויה. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים