שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    חנות אינטרנט לגולף קידס: איך המחירים?
    חברת גולף השיקה חנות מקוונת לרשת בגדי הילדים והתינוקות שלה. לרגל ההשקה, כך נמסר, יהיו המחירים נמוכים ב-10%-20% ממחירי החנויות (שנחשבים לגבוהים). בדקנו. אלי מזרוח, מנכ"ל הקבוצה: "היעד שלנו - 110 מיליון שקל במכירות אונליין תוך 3 שנים"

    כפי שפורסם ב-ynet, חברת גולף השיקה היום אתר אינטרנט מכירתי לרשת בגדי הילדים והתינוקות שלה, גולף קידס (או בשמה החדש: גולף & קידס). המחירים לרגל ההשקה נמוכים ב-10%-20% ממחירי החנויות, שנחשבים לבינוניים עד גבוהים ביחס לשוק. באתר יש כ-600 פריטים וחסרים בו 200 פריטים שנמכרים בחנויות הרשת.

     

     

    האתר הוקם תוך שלושה חודשים וחצי, שכן הוא מתבסס על הפלטפורמה והצוות של עדיקה. כרגע מדובר בהשקה רכה - שכן, כאמור, לא כל הפריטים מוצגים באתר, אך כולם ייכנסו לפלטפורמה האינטרנטית תוך כשבוע. לקבוצת גולף 14 מותגים, ובחברה מתכוונים להשיק אתרי אינטרנט לשני מותגים בכל שנה.

     

    לרגל ההשקה, משלוח בדואר שליחים עד הבית ייעשה בחינם, בקנייה מעל 50 שקל. המשלוח יגיע לבית הלקוח תוך 3 ימים, מ-8:00 עד 18:00. לאחר תקופת ההשקה יעלה המשלוח 5 שקלים. משלוח בדואר ישראל יהיה תמיד בחינם, כך לפי החברה.

     

     

     (צילום מסך) (צילום מסך)
    (צילום מסך)

     

    איך המחירים? יש מבצעים אבל בלעדיהם - לא תמיד זול

    המחירים נראים נוחים, לפחות בחלק מהמקרים. כך למשל, מכנסיים קצרים לבנים עולים 48-23 שקל, וסט מצעים ממותג עולה 131 שקל, בשל מבצעים. גם שמלת שיפון לבנה בשילוב רקמה פרחונית, נמכרת במחיר מבצע: 55 שקל. חולצות לבנות עולות 89-19 שקל, חלקן במבצע.

     

    לעומת זאת, מארז 3 רגליות לתינוקות שאינו במבצע עולה 60 שקל ועם קישוט פפיון - המחיר עולה ל-79 שקל. פיג'מת אוברול לתינוק בהדפס כוכבים מתומחרת ב-69 שקל.  מארז 3 בגדי גוף בהדפס חיות: 68 שקל. לא זול. מחירי האקססוריז לא נמוכים: סיכת ראש כוכב מבריק בודדת, עולה 9 שקלים וקשת פרחים לשיער: 19 שקל. שמלות ג'ינס עולות 149-139 שקל.

     

    בחלק מהפריטים ההפרש בין החנות לאתר: 90 אגורות

    האם המחירים באתר נמוכים ממחירי החנות? בדקנו וזה לא תמיד נכון. למשל, סריג קלאסי לבנים עולה 69 שקל גם בחנות וגם באתר. קרדיגן אפור עם לבבות צהובים המיועד לבנות עולה בחנות 119.90 שקל ואילו באתר הוא מתומחר ב-119 שקל. גם תיק צד פלמינגו - מתומחר בחנות 79.90 שקל ובאתר: 79 שקל. אכן נמוך יותר אך בהפרש זניח.

     

    קרדיגן לבבות. מחיר באתר: 119 שקל (צילום מסך) (צילום מסך)
    קרדיגן לבבות. מחיר באתר: 119 שקל(צילום מסך)

    מחיר אותו קרדיגן בחנות: 119.90 שקל ()
    מחיר אותו קרדיגן בחנות: 119.90 שקל

     

    יש פריטים שנכתב לגביהם שמחירם הוא ייחודי לאתר האינטרנט למשל חולצת טי קלאסית שרוול קצר שעולה 20 שקל באתר והם אכן זולים יותר באתר. עוד מחיר נמוך באתר: שמלת כוכבים מודפסת עולה 35 שקל (במקום 79 שקל), בחנות היא עולה 39.90 שקל.

     

    יש פריטים שלא נמצאים עדיין באתר, כמו קטגוריית נעליים לבנים. יש פריטים שמוצגת תמונה שלהם באתר, כמו תיק פלמינגו, אך כתוב שהמוצר אזל, זאת למרות שהוא נמצא בחנויות ולמרות העובדה שהאתר הושק רק היום.



    תיק פלמינגו. אזל ממלאי האתר שהושק רק היום, אך נמכר בחנויות (צילום מסך) (צילום מסך)
    תיק פלמינגו. אזל ממלאי האתר שהושק רק היום, אך נמכר בחנויות(צילום מסך)
     

      

    מדיניות ההחזרה של האתר

    מדיניות ההחזרה של האתר דומה לזו של רשתות אחרות: את הפריטים ניתן יהיה להחזיר בדואר, או ב-35 חנויות גולף קידס, וב-65 חנויות גולף קידס בתוך גולף אנד קו. כמו כן, אפשר להחזירם בעוד 70 חנויות של גולף. בקבלת החזר כספי, אפשר להזדכות ישירות לחשבון או להחליף מידה בחנות, או צבע אך לא לכל המוצרים יש חלופה בחנויות. למשל, החברה יצרה מארזים במיוחד לאתר. למעשה עד 25% מהפריטים באתר יהיו שונים מהפריטים בחנות.

     

    700 אלף חברי המועדון של קבוצת גולף יכולים להזין את מספר תעודת הזהות שלהם באתר, ולממש נקודות או לצבור אותן. זיכוי כספי מתקבל תוך 14 יום, וזמן ההחלפה בלתי מוגבל.

     

     

     (צילום: עידו ארז) (צילום: עידו ארז)
    (צילום: עידו ארז)

     

    רק 2%-3% מהנכנסים לאתרי האינטרנט גם קונים בהם

    קבוצת גולף כוללת בין היתר את גולף אנד קו, אינטימה, טופשופ ועדיקה. דדי שוורצברג, מבעלי עדיקה, אמר שלאתר עדיקה יש 25 אלף כניסות בממוצע ביום, מתוכן 20 אלף גולשים ייחודיים (ממחשבים או מכשירי מובייל שונים) - ורק 2%-3% מתוכם קונים באתר. מחירי גולף קידס לא נחשבים לנמוכים. אתר החברה יתחרה בקסטרו, באתרי בגדי ילדים מישראל ובעיקר באתרים מחו"ל כמו נקסט, אליאקספרס ואיביי.

     

    מנכ"ל הקבוצה אלי מזרוח אמר במפגש עיתונאים שערך: "מכירות דרך האינטרנט מהוות 15%-20% מהמחזור של אתרי האופנה אונליין. תחום בגדי הילדים מגלגל מחזור של 1.5 מיליארד שקל. היעד שלנו הוא שהמכירות אונליין יהוו 110 מיליון שקל תוך 3 שנים".

     

    לעניין המבצעים אמר: "לא אקים חנות עודפים באינטרנט, אך יהיו מבצעים ייעודיים ללקוחות האתר. הפלטפורמה מאפשרת למשל לקיים מבצע לזמן מוגבל".

     

    המחירים באתר יהיו שונים ממחירי החנות?

    "האתר לעולם לא יהיה יקר יותר מהחנות, ולעיתים יהיה זול יותר. רוב הקולקציה מתבססת על מה שיש בחנויות, וחלק מהמגוון מתייחס לאיך שלקוחות קונות באינטרנט - למשל, התמקדות במארזים".

     

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    צילום: אסנת רום
    מנכ"ל קבוצת גולף אלי מיזרוח
    צילום: אסנת רום
    מומלצים