רנו קדג'אר בישראל - החל מ-140 אלף שקלים
רכב הפנאי של רנו הגיע ארצה היישר לקטגוריית רכבי הפנאי הלוהטת, הנשלטת כיום על-ידי צמד קוריאנים - קיה ספורטאג' ויונדאי טוסון
היצע המנועים כולל טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר המפיק 130 כ"ס (החל מ-140 אלף שקלים), וטורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר עם 150 כ"ס (החל מ-145 אלף שקלים). שני המנועים משודכים לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמדים בבנזין ושישה הילוכים בדיזל, ובשני המקרים עובר הכוח לגלגלים הקדמיים. הדיזל איטי מעט בזינוק ל-100 קמ"ש (11.7 שניות לעומת 10.7) אבל מתגאה בנתון צריכת דלק רשמי הטוב בקטגוריה של 26.3 ק"מ לליטר (17.5 ק"מ לליטר בבנזין).
הקדג'ר יוצע בישראל בארבע רמות אבזור. "לייף" הבסיסית נעדרת מסך מגע ומערכות בטיחות מקוריות, ומסתפקת במערכת מובילאיי המזהירה מפני תאונה. גרסת "זן" מוסיפה מערכת מולטימדיה מקורית עם תפריט מלא בעברית ומצלמת רוורס, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם (הדגם הראשון מאז המגאן II שמוותר על מפתח הכרטיס) ומערכות בטיחות מקוריות כמו התראה על סטייה מנתיב, זיהוי רכב בשטח-מת, זיהוי תמרורים ותאורה אדפטיבית (מעבר אוטומטי מאור נמוך לגבוה) תמורת תוספת של 5,000 שקלים בהתאם לגרסת המנוע.
מעליה נמצאת גרסת "דיינמיק" שמוסיפה גג זכוכית פנורמי (149 ו-154 אלף שקלים בהתאם לגרסת המנוע), וגרסת אינטנס (153 או 158 אלף שקלים) המוסיפה ריפודים משולבים עור וחישוקים קלים גדולי קוטר - "19 במקום "17 בשאר הגרסאות.