שתף קטע נבחר

גידול של 30% במכירות גלידות האגן דאז

לדברי מנהל המכירות של החברה, אילן וייס, הגידול נובע בין היתר מהחדרת טעמים חדשים ומבצעים שעורכת החברה

חברת הגלידות האגן דאז מדווחת על גידול של כ-30% במכירות הגלידות לקיץ.
לדברי אילן וייס, מנהל המכירות של החברה, הגידול במכירות האגן דאז בישראל נובע עקב שינוי במערך ההפצה של החברה, החדרת טעמים חדשים ומבצעי מכירות.
מנתוני האגן דאז עולה כי הישראלי אוהב בעיקר גלידות עם תוספות: עוגיות שוקולד
צי'פס, אגוזים, פרלינים. כמו כן עולה כי הצרכן הישראלי מעדיף גלידות במרקם עשיר מאוד, מתוך תפיסה ש"אם כבר אוכלים גלידה אז לאכול את העשירה ביותר".
גלידת האגן דאז, מסווגת כמוצר שמתאים לקהל מטרה ממוקד. בקטגוריה זו שואפת החברה להגיע לנתח שוק של 5%-8% .
גלידות האגן דאז מיובאות ומשווקות לישראל על ידי פילסברי ישראל.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
האגן דאז. הישראלי מעדיף אותן עשירות
מומלצים