שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    פפסי נותנת חסות למופע של רד הוט צ'ילי פפרס
    תשקיע 250 אלף דולר בפרסום וקידום מכירות לקראת המופע שייערך ב-28 באוגוסט

    פפסי ישראל מנסה שוב להרחיב את נתח השוק שלה בארץ, והפעם באמצעות מתן חסות למופע של רד הוט צ'ילי פפרס ב-28 באוגוסט.
    מסע הפרסום סביב המופע, בעלות של 250 אלף דולר, יכלול קמפיין טלוויזיוני, פרסום ברדיו ומודעות חסות בעיתונים. את הקמפיין מפיק משרד הפרסום גיתם BBDO. ב-18 לחודש יעלה קמפיין תחת הסיסמא: פפסי מיוזיק - ask for more.
    הופעת רד הוט צ'ילי פפרס תהיה במסגרת פסטיבל Big day out. בפסטיבל יופיעו גם להקות מחו"ל כמו החונקים (The Stranglers) ולהקות ואומנים מהארץ כמו יובל בנאי ורמי פורטיס במופע משותף חד פעמי, מוניקה סקס ועוד.
    במקביל, יימשך שיתוף הפעולה האסטרטגי בין פפסי מיוזיק לרדיו ת"א, הפועל לקידום המוסיקה בארץ תחת שם המותג "פפסי מיוזיק 102FM". לקראת המופע ייערכו מבצעים ומשחקי רדיו בהם יוגרלו כרטיסים למופע.
    פפסי העולמית מזוהה עם אירועים מוזיקליים וזמרי צמרת. לאחר הסכמים שהיו לה ב-1997 עם ה"ספייס גירלס", ב-1999 עם ג'נט ג'קסון, להקת "פייב" ולהקת CORRS, וב-2000 עם רובי ויליאמס וריקי מרטין, ממשיכה פפסי את מצעד הכוכבים כשחתמה בשנת 2001 על חוזה פרסום עם הכוכבת האמריקאית בריטני ספירס.

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים