שתף קטע נבחר

חדש בקניונים: מילוי גבות אקספרס וביתני תה

בקרוב בגינדי תל אביב: חנות עיצוב ומילוי גבות "מעכשיו לעכשיו" ב-450-60 שקל. במקביל חברת Te תפתח דוכן לממכר תה פרימיום בקניון הזהב בראשון לציון שיימכר ב-125-25 שקל: יקר יותר מהסופר אך נמוך מחנויות תה

עיצוב ומילוי גבות תוך רבע שעה וביתנים לממכר תה - זה מה שתראו בקרוב בקניונים, שמנסים להתחדש ולהציע לצרכנים יותר מחנויות אופנה. לפי נתוני חברת RIS, העוסקת בניתוח פעילות השוק הקמעונאי בישראל, בחודש ינואר האחרון חלה ירידה של 2.6% בפדיון הארצי של הקניונים ומרכזי הקניות הפתוחים, כאשר עיקר הירידה היא בקניונים (3.8%). עקב כך, מנועי הצמיחה של הקניונים מגיעים מדוכנים, חנויות זמניות (פופ אפ) ושירותים ייחודיים.

 

 >> לסיפורים הכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו 

 

הקרב על המילקי: יולו עם קצפת של תנובה - יותר שוקולדי, יותר יקר

מותג הטיפוח הקוריאני טונימולי מגיע השבוע לישראל

נספרסו תמכור מכונה לקפה במאג - את הקפסולות תקנו רק אצלה

 

אחד ממנועי הצמיחה האלה עשוי להיות טיפוח גבות. סניף ייחודי של רשת "גבות עבות", שכבר מפעילה ארבעה סניפים מחוץ לקניונים, נפתח אתמול (ד') בקניון גינדי TLV תל אביב. בעוד שבסניפיה הוותיקים הרשת מציעה מילוי גבות שמחזיק שנה ב-1,500 שקל, בסניף הזה - שנקרא "גבות אקספרס" (EYEBROWS EXPRESS) - יינתן שירות מהיר: טיפולי גבות אקספרס.

 

מדובר בחנות בשטח של 40 מ"ר, שכמוה צפויות להיפתח גם בחיפה, בבאר שבע, בקניון הזהב בראשון לציון ובקניון מלחה בירושלים. החנות הוקמה בהשקעה של 300 אלף שקל, ולצד טיפולי גבות יימכרו בה גם מוצרים לטיפוח גבות. לשם השוואה, החנויות "הרגילות" של הרשת, שגם מפעילה בית ספר ללימוד עיצוב ומילוי גבות, משתרעות על פני שטח של 80 מ"ר.

גבות אקספרס רק גבות עבות ()
גבות אקספרס - יהיה להיט כמו מניקור אקספרס?

 

עיצוב מהיר באמצעות מכשור חשמלי

"זה סניף ייחודי, אין כזה דבר בקניונים ובחנויות שלנו", אומרת שחר אברמוב, המקימה ומי שהגתה את הקונספט של הרשת, לצד בעלה אריאל. "אנחנו מציעים בו עיצוב גבות בשיטת ה'קוויק': מילוי גבות לחודשיים בלבד, שמתאים לבנות החוששות מהמראה הקבוע; לבנות צעירות; למי שרוצה מילוי גבות לפני אירוע; ולמי שרוצה טיפול בגבות 'על הדרך' - שכולל עיצוב גבות עם פינצטה, חוט ומספריים ומילוי בפיגמנט. העלות: 450 שקל לטיפול של כ-20 דקות, כאשר עיצוב בלבד ללא מילוי עולה 60 שקל לרבע שעה".

 

לדבריה, "אנחנו עושים שימוש במכשור חשמלי מיוחד, שמאפשר חדירה לשכבת העור העליונה, בטכניקה שפיתחתי אשר מחזיקה מעמד לזמן קצר בלבד. יש לנו מבחר של פיגמנטים למילוי ואנחנו מתאימים אותם לגוון העור והשערה - וזה נראה ממש טבעי. זה שונה מהטיפול הרגיל שלנו, לא רק בכך שהוא מחזיק פחות זמן, אלא גם בכך שאין יצירת גבה חדשה באמצעות ציור או שינוי של צורת הגבה. עשינו הרצה כדי לראות אם יש קהל לזה והחנות הייתה מפוצצת".

גבות אקספרס רק גבות עבות ()
בקרוב נראה סניפי עיצוב גבות אקספרס בעוד קניונים
 

 

לקנות תה בביתן בקניון

במקביל, ב-3 במרץ ייפתח בקניון הזהב בראשון לציון ביתן של תה פרימיום, בשטח של 15 מ"ר, שייקרא Te. היזם שמעון שרבף, הבעלים של חברת Te, רוצה להרגיל את הישראלים לשתות תה איכותי בבית, כפי שהם צורכים אספרסו, יין ושמן זית. לשם כך תצטרכו להגיע לקניון ולבחור מתוך תשעה סוגי תה בהתאמה אישית, תה אפואר ממחוז יונן, תה ירוק מג'יגיאנג, תה שחור מאנחוואי ותה לבן מפוג'יין. בקרוב יגיעו גם סוגי תה מיפן ומסרי לנקה.

 

החליטות קיימות בטעמים משתנים, ולטענת שרבף הן גם טבעיות ללא תמציות טעם. המחירים לא נמוכים: 125-25 שקל. במהלך השנה יפתחו גם ביתנים בירושלים, באר שבע ותל אביב - צפויים חמישה ביתנים חדשים עד 2020.

 

שרבף עושה עסקים בסין כבר 20 שנה, אך הוא פועל שם בתחום ההייטק הרפואי ובארץ משקיע בחברות הייטק. התה זה תחביב ישן שלו. לפי שרבף, לחברה יש "שליטה ופיקוח על כל שרשרת ייצור התה, החל מבחירת סוג הגידול, חלקת המטע, הקטיף הידני, יישון והתססת התה, אריזתו ושילוחו".

 

שוק התה בישראל מגלגל כ-460 מיליון שקל בשנה ולפי נילסן - נמצא בצמיחה. בישראל פועלות כבר חנויות לממכר תה, כמו פאלה דה תה, ויש גם ממכר של תה אונליין (שבעולם הוא מפותח יותר בזכות מותגים כמו דייויס טי). המחירים של תה בוטיק בישראל מגיעים גם ליותר מ-200 שקל.

ביתן תה te קניון הזהב ()
ביתן תה te קניון הזהב. יחנך את הישראלים לשתות תה איכותי כפי שקרה בקפה?

   (צילום: משה כהן)
כמה מסוגי התה מגיעים בצורה דחוסה שנראית כמו סוכריה. בתמונה: תה לבן(צילום: משה כהן)

   (צילום: משה כהן)
(צילום: משה כהן)

 

לא דומה לתה בסופר

"אנחנו רוצים להנגיש תה בוטיק", אמר ל-ynet, "הצרכן מגיע ויתאימו לו את התה שמתאים לו. הוא יוכל לגעת בו, לטעום אותו והוא יקנה אותו עבור שימוש ביתי. המחירים תלויים באיכות, בכמות ובתוצרת. התה יימכר בתפזורת, בקופסאות מעץ ומקרטון טבעי או בתיונים שקופים - 20 בקופסא".

 

יותר יקר מהתה בסופר. תצליחו ליצור את הבידול כפי שקרה בקפה?

"אנחנו לא נמצאים בסביבת הסופר. אנחנו מוכרים לצרכן תה עילאי ברמה גבוהה מאוד ובמחיר מתאים לכל כיס. יש בתי תה בישראל שמוסיפים לתיונים טעמים וצבעים כדי לחזק את המראה והטעם. האתגר שלנו הוא להסביר את הדבר הזה לצרכן, ולגרום לו להבדיל בין מה שהוא צורך היום כתה, לבין מה שאנחנו מוכרים. אתה מרגיש את ההבדל. תה גם תורם להורדת לחץ הדם ויכול לתרום להרזיה וליופי".

 

מותר לכם לשווק ככה? כאילו זה תורם לבריאות?

"לא, אנחנו לא משווקים ככה, אבל תעשי גוגל על סוגי התה שאנחנו מוכרים. יש מחקרים".

 

הסלוגן שלכם הוא "מהמטע לספל". זה אומר שיש לכם קשר עם הקוטפים? יש לכם אישור סחר הוגן?

"נפעל להשיג אחד כזה". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים