"חשוב לי ללבוש ולקדם אופנה ישראלית". ירדן הראל

ירדן הראל מול המראה: "כאמא, אני עוד יותר גאה להצטלם בהלבשה תחתונה"

את שנת הקורונה העבירה עם שני תינוקות בבית, לבושה בלנז'רי; היא לא נבהלת מהזרקות וניתוחים, אבל בינתיים מסתפקת ביוגה לפנים – סודות מחדר האמבטיה

פורסם:
צפו בסודות האיפור של ירדן הראל מול המראה
( צילום: טל שחר)

ירדן הראל, איך הכל התחיל?

"התחלתי בכלל כצלמת. בגיל 16 כבר צילמתי בוקים לאירועים. אחוז נכבד מבנות הצפון, כי אני מנהריה במקור, הצטלמו אצלי. היה לי מדור במקומון של נהריה, שבו כתבתי וגם התפרסמו תמונות שצילמתי. במקביל, הייתי בתיכון במגמת תיאטרון. אחרי הצבא התלבטתי מה לעשות ובסוף החלטתי לעבור לתל אביב ולהירשם ללימודי תיאטרון ותקשורת במסלול דו-חוגי באוניברסיטת תל אביב.
"במהלך התואר חיפשתי עבודה, כי היה לי שכר דירה לשלם. ככה התגלגלתי לתחום הדוגמנות ונהייתי כתבת שטח באתר נענע. עניינים התחילו להתגלגל. אם אני נכנסת למשהו, זה עד הסוף. אני נותנת את כל כולי. לא ישבתי וחיכיתי לטלפונים. יזמתי, הצעתי רעיונות ועשיתי המון אודישנים. דאגתי לייצר לעצמי המון עבודה, בין אם מול המצלמה או מאחוריה. גם צילמתי המון בוקים לשחקנים. נקודת ציון משמעותית הייתה כשהתחלתי להנחות בתוכנית 'הצינור' של גיא לרר. זו הייתה נקודת הפריצה הטלוויזיונית שלי. במקביל, התחלתי להנחות גם את 'חדשות הבידור' בהוט ואת 'רוקדים עם כוכבים' ברשת".
9 צפייה בגלריה
ירדן הראל
ירדן הראל
"אם אני נכנסת למשהו, זה עד הסוף"
(צילום: טל שחר)

מה את עושה היום?

"יש לי אתר לייף סטייל משלי, שקיים כבר ארבע שנים. הוא התחיל כאתר של עבודות צילום, אבל מהר מאוד יצקתי תוכן בנושאים של אופנה, אוכל, נסיעות, יופי, עיצוב פנים, אדריכלות ועוד. אני נותנת במה לצלמים, בלוגרים וכותבי טורים. בכל יום אני מתעסקת בו בדרך זו או אחרת, בין אם להצטלם או לערוך. מאוד נהנית מהעבודה גם כשהיא גולשת לשעות הקטנות של הלילה. יש לי גם תוכנית טיולים בשם 'הכי בעולם', שמשודרת ברשת. היינו בעיצומם של הצילומים לעונה השנייה, כשהקורונה הגיעה. אני מקווה שנחזור בקרוב לצלם את החצי השני של העונה, אחרי שהיינו שנה בפאוזה. בנוסף, אני גם מנחה פעם בשבוע ב'פותחים יום' ברשת".
9 צפייה בגלריה
ירדן הראל
ירדן הראל
"לא טוב לעשות את מה שאחרים עושים"
(צילום: טל שחר)

קיבלת את ההשראה לאתר הלייף סטייל מגווינת' פאלטרו?

"התכנים לא ממש דומים. אין ספק שלפני שעליתי לאוויר, גלשתי הרבה באתרים של גווינת' פאלטרו וקיארה פראני, כדי לקבל רעיונות והשראה. אבל זה אף פעם לא אחד לאחד. אני מקבלת גם הרבה השראה מהרשתות החברתיות. אני עוקבת אחרי חשבונות שהם מגזינים דיגיטליים. עמודי אוכל, עיצוב הבית, ואחרי בלוגריות ברחבי העולם, שאת חלקן יצא לי גם לפגוש באירועים גדולים בחו"ל, כמו באירוע של פנדורה בניס ובהשקת הבושם של קלואה במרוקו.
"מעניין איך כל אחד לוקח את הקטע של הרשתות החברתיות לכיוון שלו. הרבה שואלים אותי מה צריך לעשות בשביל חשבון אינסטגרם מוצלח. אני אומרת, שאין נוסחת קסם. צריך להיות יצירתי ולנסות לחדש בכל פעם בכיוון קצת אחר. לא טוב לעשות את מה שאחרים עושים. צריך למצוא את הכיוון שלך. לרשת חברתית יש יתרונות ויש חסרונות. לגבי הפילטרים, צריך לקחת את זה בפרופורציות. הפילטרים קיימים עוד לפני האינסטגרם. עכשיו זה קצת יצא משליטה. כל דבר אפשר לעשות במידה. גם אי אפשר להחזיר טכנולוגיה אחורה. הרשתות החברתיות כל הזמן משתנות. צריך רגע לספוג ואז לאזן. הכל קורה כל כך מהר".

פחות מכירים אותך כצלמת, נכון?

"נכון. לאחרונה צילמתי שער למגזין 'לאשה'. צילמתי את חברתי טל טלמון יחד עם הבייבי שלה אולי. שער מאוד מרגש. זה שער ראשון שלי ל'לאשה'. זו הייתה חוויה מאוד מיוחדת. היה מאתגר לצלם תינוק בן חודש. כל התהליך עד שהמגזין מגיע למדפים מאוד מרגש. צילמתי גם שערים ל'זמנים פלוס', ל'פנאי פלוס' ול'מנטה'".
9 צפייה בגלריה
ירדן הראל ומשפחתה בקמפיין לסימילאק
ירדן הראל ומשפחתה בקמפיין לסימילאק
"אנחנו ביחד מאז שאני הייתי בת 14 וחצי והוא היה בן 16". ירדן הראל ומשפחתה בקמפיין לסימילאק
(צילום: ערן לוי)

חגגת לאחרונה 20 שנות זוגיות עם בעלך. מאיזה גיל אתם ביחד?

"אנחנו ביחד מאז שאני הייתי בת 14 וחצי והוא היה בן 16. לכל זוג יש את הנוסחה שעובדת בשבילו. כל זוג מבין מה נכון לו, ועל מה שנכון צריך לעבוד ולשמר".

איך את חווה את האימהות?

"כיף אדיר. הכי כיף, הכי מופלא וקסום. זה נשמע קלישאתי להגיד שאני מתעוררת עם חיוך, אבל הם באמת האושר הכי גדול של החיים שלי. הם נולדו חודש לפני הקורונה, אז הייתה לנו שנה של המון זמן בבית. זו מתנה. זה זמן איכות עם הילדים, שאחרת לא היה קורה. אם הקורונה כבר הגיעה, אז לפחות הרווחתי זמן איכות משפחתי. מה שהיה קשה בשנה הזו, שלא יכולנו לראות את ההורים. אני מקווה שהכל מאחורינו".

ואיך הרגשת כאמא טרייה, להצטלם לקמפיין הלבשה תחתונה?

"עכשיו כשאני אמא, אני עוד יותר גאה להצטלם לקמפיין כזה של הלבשה תחתונה. שמחתי מאוד שפמינה פנו אליי. גם עומרי בעלי מאוד מבסוט מהקמפיין. בילינו בשנה האחרונה הרבה בבית, אז זה נהדר כשיש בייבי דול מחמיאים. אני חוברת רק למותגים שאני מרגישה שמתאימים לי ואני מתאימה להם. גם חשוב לי ללבוש ולקדם אופנה ישראלית".
9 צפייה בגלריה
ירדן הראל בקמפיין לפמינה
ירדן הראל בקמפיין לפמינה
ירדן הראל בקמפיין לפמינה
(צילום: גיא כושי ויריב פיין)

מה דעתך על טיפולים פולשניים כמו הזרקות וניתוחים פלסטיים?

"אני עוד לא נגעתי בפנים, אבל אני בעד כל מה שגורם לנו להרגיש בנוח. ברגע שארגיש שמשהו מפריע לי, אז למה לא? היום אפשר לתקן".

ספרי על שגרת הטיפוח שלך.

"אין לי קוסמטיקאית, אבל בשנים האחרונות אני הרבה יותר משקיעה בטיפוח. בתור מנומשת, אני מקפידה על קרם הגנה כבר הרבה שנים. מגיל 30 התחלתי להקפיד על סרום, קרם עיניים וקרם פנים. וגם על ניקוי יסודי של הפנים, כי אני מצטלמת הרבה ומאפרים אותי באיפור מסיבי. אני כן אוהבת לגוון במוצרים, גם בטיפוח וגם באיפור. הרבה פעמים אני קונה את מה שהמאפרת שמה לי ביום צילום. יש בי סקרנות לתחום היופי.
"בחודשים האחרונים התחלתי לעשות יוגה לפנים. זה ממריץ את הדם בפנים ועוזר להיכנס לשגרת הטיפוח בטוב. מדובר בתרגילים הכי פשוטים, שלוקח בדיוק שתי דקות לעשות אותם. אפשר לשלב אותם בשגרה גם כשאנחנו בטירוף. אני אוהבת למרוח קודם סרום ולעשות את העיסוי והתרגילים. אחר כך אני מורחת גם קרם פנים, קרם עיניים וקרם הגנה. הכל תלוי בכמות השמש שאני הולכת להיחשף אליה.
"שגרת האיפור היומית שלי לא כוללת המון מוצרים, אבל יש לי כמה שהם חובה. מסקרה – כי הריסים שלי קצרים והיא עושה את כל ההבדל. אני אוהבת מסקרה שגם מאריכה וגם מעבה לאפקט דרמטי. מוצרים לגבות – כי הרסתי אותן בפירסינג ובמריטות – אז הגבות שלי ממש צריכות חיזוק. אני מורחת עליהן גם עיפרון, מוס, מסקרה ומסרקת. כדי לחזק את הגבות, אני מטפחת אותן לפעמים גם בשמן קיק, כי הוא מעודד צמיחה. אני גם משתמשת קבוע במרכך שפתיים, כי יש לי נטייה לשפתיים סדוקות. גם קונסילר וסומק נמצאים ברשימת החובה שלי. מייק-אפ אני לא מורחת כל יום. אם הגוון של העור אחיד, אני מסתפקת רק בקונסילר. אם אני משתמשת במייק-אפ, אז רק עם כיסוי דק ובגימור מאט. אני אוהבת להשאיר את הנמשים שלי בחוץ. פעם בשבוע אני גם מקפידה לעשות מסכה".
9 צפייה בגלריה
ירדן הראל
ירדן הראל
"אי אפשר להחזיר טכנולוגיה אחורה. הרשתות החברתיות כל הזמן משתנות"
(צילום: טל שחר)

מה לגבי הגוף?

"אני זוכרת את שורת הבשמים של אמא שלי. זה משהו שחקוק לי בזיכרון. עכשיו גם לי יש בבית. אני אוהבת בשמים קלילים. ניחוחות פרחוניים או פירותיים. מסתפקת תמיד רק בשתיים-שלוש התזות, כדי שלא יריחו אותי למרחקים. אני מורחת תמיד קרם גוף ופעם בכמה זמן מפנקת את עצמי בפילינג גוף במקלחת".

איך את מטפלת בשיער?

"אני עושה גוונים והחלקה אורגנית אצל שמעון ראש כבר שנים. הוא אלוף האלופים. יש לי שיער מתולתל, אבל באופן טבעי הוא חסר צורה. אני מתה על תלתלים, אבל אצלי זה בלתי ניתן לסידור. ההחלקה פותרת לי את העניינים. זו החלקה שאפשר לעשות עליה הכל, גם בייביליס".
9 צפייה בגלריה
ירדן הראל
ירדן הראל
"בחודשים האחרונים התחלתי לעשות יוגה לפנים. מדובר בתרגילים הכי פשוטים"
(צילום: טל שחר)

ספרי על שגרת התזונה והכושר שלך.

"אנחנו מנהלים בבית אורח חיים בריא. בעלי היה ספורטאי בעברו ויש לו תעודת מאמן מווינגייט, גם בספורט וגם בתזונה. הוא גם מאוד אוהב לבשל. אני קוראת לו עומריקו השף, ואני הסו-שף שלו. אני צמחונית ואנחנו מבשלים בבית אוכל מאוד בריא, אבל אני כן מרשה לעצמי גם דברים פחות בריאים מדי פעם. אני לא קיצונית. הכל בסדר. אני אפילו לא קוראת לזה חטאים. זה לא חטא, זו הנאה. הבסיס שלי זו תזונה עשירה ובריאה, ואני מגוונת בצ'ופרים. כושר אני לא עושה מספיק. השגרה שלי מאוד עמוסה, אז אני משתדלת ללכת ברגל לכל מקום שאני יכולה. מדי פעם אני עושה אימונים אישיים, אבל אני לגמרי יכולה לעשות יותר. אני מקווה להיות בקרוב בשגרת ספורט. מצד שני, אני גם לא מחמירה עם עצמי בנושא".

איזו עצה היית נותנת לעצמך הצעירה יותר?

"לדאוג פחות וליהנות יותר. הדברים יסתדרו".

איפור לתמונות סטילס: רינת ישראלי | עיצוב שיער: אבישי מסטי | הלבשה תחתונה בווידאו ובתמונות, פמינה | אוברול ורוד, מנגו בטרמינל X | שרשרת צמודה, Shila by Yael Dangot | שרשרת זהב, Theydream | חצאית ירוקה, מור בארי | חולצה לבנה, בוטיק הלנה | מטפחת, טרמינל X | שמלת ערב, סבינה מוסייב | טבעת, פנדורה | שרשרת, אוסף פרטי | צולם בסוויטה במלון קראון פלזה תל אביב
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button