ג'יימס צ'ארלס מציג את "ההיריון"

היריון ל-24 שעות: כוכב היופי ג'יימס צ'ארלס מעלה תמונה "הריונית" שמרגיזה את הגולשים

עם צילום בעירום שבו הוא מופיע עם בטן שמדמה היריון של שבוע 36, הביוטר לקח על עצמו "אתגר" להבין את החוויה הנשית לאורך יממה. הביקורת לא איחרה לבוא

פורסם:
זה היה סוף שבוע עמוס עבור הביוטר ג'יימס צ'ארלס, שהצליח לתעתע בעשרות מיליוני העוקבים שלו באינסטגרם. הראשון למשוך את תשומת הלב היה סרטון וידאו שלו קירח לחלוטין שעלה אצלו כסטורי בעמוד האינסטגרם, והצליח להסעיר את האינטרנט ביממה החולפת עד כי אפילו CNN הקדישו לנושא כתבה; הבאים בתור היו תמונה וסרטון וידאו בן רבע שעה שעלה בעמוד היוטיוב שלו, אותם הגדיר צ'ארלס בן ה-21 כניסיון לחוות איך זה מרגיש להיות "בהיריון" למשך 24 שעות. במהלך היממה התנסה ב"אתגרים" כמו נהיגה במכונית או שריכת נעלי סניקרס, ופולסים של התכווצויות בבטן שקיבל ממכשיר חשמלי.
(ג'יימס צ'ארלס באתגר ההיריון)

התצלום שבו הוא מופיע בעירום עם בטן גדולה של שבוע 36 כמחווה לתמונת ההיריון של ביונסה, ממשיך להסעיר גם בשעות אלה את האינטרנט וחוצה אותו לשניים: מי שמצדד באתגר שלקח על עצמו צ'ארלס בניסיון להבין את החוויה של נשים בהיריון, ואחרים, נשים בעיקר, שראו במהלך זה צעד פוגעני שלועג לנשים שלא מצליחות להיכנס להיריון. ניתן גם לטעון כי יש מידה של הומופוביה בתגובות על הבחירה של גבר הומו מאופר ונשי להציג את עצמו בצורה זו. האם הדבר היה עובר באופן טעון פחות אם היה נעשה על ידי קומיקאי בעל חזות "גברית"?
בתחילת הסרטון צפה צ'ארלס את הביקורת נגדו והקדים לומר כי הסרטון לא נוצר בשום צורה כדי ללעוג לנשים ולרגישות שיש סביב נושא ההיריון והסיבוכים שעלולים להיות במהלכו. יתרה מזאת, חלק מההכנסות של הסרטון ייתרמו לעמותות המסייעות לנשים המתמודדות עם סיבוכים בהיריון. למרות הטון החיובי והמחויך לאורך כל הסרטון, הביקורת לא איחרה לבוא. "אני מצטערת, אבל ג'יימס צ'ארלס וצוותו באמת צילמו את החרא הזה ולא ראו בזה שום דבר רע?" צייצה אחת העוקבות בטוויטר, "זה כל כך גס, לא מכבד וחסר רגישות. אני בטוחה שהוא כבר בגיל שבו הוא יודע שבדיחות על היריון אינן בסדר". אחרת הוסיפה: "התמונה הזאת מגעילה ופוגענית לכל הנשים באשר הן".

והיו גם פידבקים חיוביים שלא ראו בדימוי ההריוני של צ'ארלס מהלך פוגעני. "אני אמא ובכלל לא נעלבתי", כתבה צופה ביוטיוב, "זה היה סרטון מצחיק, קליל ופשוט, שהראה דברים מטופשים שעוברים עלינו, הנשים ההרות. ההתכווצויות אינן בדיחה... ואני תוהה האם המכונה הזו באמת חיקתה את התחושה". אחרת הוסיפה וביקשה שיעזבו את צ'ארלס: "הוא מעולם לא התכוון ללעוג לאיש, ואנחנו צריכים להפסיק להיות רגישים כל כך לכל דבר".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button