צבעים של אופטימיות

מחזירים את הצבע לפנים: הפקת איפור מביאה את המראה החלומי לאופנה

אחרי שנה של פיג'מות, טרנינג ומסכות, עולה שוב התשוקה להתקשט, גם אם חלק מהפנים מסתתרות מתחת לשכבות. צילומים מסוגננים להשראה

פורסם:
השנה החולפת עמדה בסימן של ריחוק חברתי, מינימום אירועים חברתיים ופנים מכוסות מאחורי מסכה. לא פלא שחברות האיפור דיווחו על ירידה בהכנסות ממכירת מוצרים, לרבות ליפסטיק. ועדיין, יש מי שלא ויתרו על שגרת איפור, כמו המעצבת דורין פרנקפורט, שסיפרה לעוקביה ברשתות החברתיות כי מדי בוקר היא מושחת את הליפסטיק האדום המזוהה איתה, גם מתחת למסכה. בכל זאת, אפילו בימי מגיפה עולמית מותר לשמור על פאסון.
הפקת האיפור שלפניכם מחזירה את הצבע לפנים. המאפרת הבינלאומית נטע סקלי והסטייליסטית וארט דירקטורית מזל חסון חברו להפקת איפור משותפת, גם אם בחלק מהתמונות נותרו הפנים מוסתרות מבעד למעטה טול.
8 צפייה בגלריה
הפקת איפור
הפקת איפור
(צילום: איילת רבינוביץ'-ארד)

"עניין אותי ליצור משחקי שקיפויות ולבחון כיצד ייראו הפנים המעוטרות בצבעים מבעד למעטה של שקיפות וטקסטורה", מספרת סקלי. "בעזרת טולים יצרנו תחושה של חלום, דבר מה מעורפל, מטושטש וחסר גבולות. אווירה זו נתמכת באיפור בעל איכות 'פרומה' ומרושלת באסתטיקה שלה. כלומר, לא כזו העוסקת בזוהר, אלא בהיפוכו המוחלט והמשוחרר".
"הדגש היה פחות על בגדים ויותר על חומרים", מוסיפה חסון, שלמעט בגד אחד, חצאית של המעצב דילן פריאנטי שהפכה לעליונית, השתמשה בבדי טול, בגיליונות סול וברשת יונים. "העבודה הורכבה על סט הצילומים, כשפיסלתי בחומר על גוף הדוגמנית", היא מספרת, "היה לנו חשוב ליצור משחק של שקיפויות, טקסטורות והצללות, תוך שימת דגש שתמיד תהיה שכבה נוספת".
8 צפייה בגלריה
הפקת איפור
הפקת איפור
(צילום: איילת רבינוביץ'-ארד)

צילום: איילת רבינוביץ'-ארד | קונספט וסטיילינג: מזל חסון | איפור: נטע סקלי | דוגמניות: מליסה קוב לסוכנות רוברטו, נור קוטר לסוכנות MC2 | ע. סטיילינג: לי גורן | תכשיטים: קרן וולף | חצאית צהובה: דילן פריאנטי
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button