ג'סטין והיילי ביבר, בלה חדיד ומפורסמים נוספים בעיצובים של עדי נחום

עדי נחום מעצב לטקס ההשבעה של ג'ו ביידן: "התייחסתי אליו כמו אל רוק סטאר"

אחרי שעיצב לג'סטין ביבר, פנייה מהצוות של נשיא ארצות הברית הנבחר הפכה את המעצב הגרפי הישראלי לחלק מהקמפיין הרשמי. "לא היה מועמד קודם שהשתמש בשפה של אופנת רחוב"

פורסם:
על השרוול השמאלי בסווטשירט עם קפוצ'ון בצבע כחול נייבי מקולקציית המרצ'נדייז הרשמית של ג'ו ביידן, שנוצרה לקראת השבעתו לנשיא הערב (רביעי), רשומות שמות מדינות ארצות הברית תחת הכותרת Heal The Nation. קשה לחשוב על שלוש מילים שמבטאות טוב יותר את הכמיהה להחלמה רפואית ומנטלית שאליה משתוקק בימים אלה העולם כולו.
על העיצוב חתום המעצב הגרפי עדי נחום, בן 26 מתל אביב, שיחד עם המנהל האמנותי ג'ו פרז (שעובד עם אמנים כמו קניה ווסט, ניקי מינאז' ובילי אייליש), עיצב את הקפוצ'ון שנמכר בשבועות האחרונים באתר המרצ'נדייז לקראת השבעת ביידן, תמורת 105 דולר.
4 צפייה בגלריה
הנשיא הנבחר ג'ו ביידן
הנשיא הנבחר ג'ו ביידן
"לא הייתי מעצב חולצה למועמד אמריקאי אחר מביידן. מבחינתי, זאת דרך לתמוך בו"
(צילום: AP)

זו הפעם השנייה שעיצוב גרפי של נחום מלווה את הנשיא האמריקאי הנבחר. במהלך מסע הבחירות הוא עיצב חולצת טי בדוגמת טאי דאי בצבע כחול טורקיז עם כיתוב בצהוב, בסגנון חולצות שיוצרים לסיבובי הופעות של מוזיקאים. על גב החולצה, תחת הכותרת World Stage, הופיעו ערכים מהקמפיין של ביידן שעוצבו כתחנות בסיבוב הופעות, כמו משבר האקלים, תמיכה בפליטים וכדומה. החולצה הפכה ללהיט ברשתות החברתיות, פורסמה בחשבון האינסטגרם הרשמי של ביידן ונלבשה על ידי כוכבות כמו היילי ביבר, שנחום הספיק לעצב את עטיפת הסינגל והמרצ'נדייז הנלווה לשיר Holy של בעלה, הזמר ג'סטין ביבר.

נחום, בוגר המחלקה לתקשורת חזותית בשנקר, סיים את לימודיו לפני כשנתיים ומאז עובד עם אחיו, האמן רועי נחום, בעל סטודיו לאמנות, ארכיטקטורה ועיצוב Mercer Project בניו יורק. בין היתר עיצב את עטיפת האלבום Anti של ריהאנה. עד שהקורונה פרצה לחיינו, הוא נהנה מהשפע של מנהטן ובשנה האחרונה עובד מבסיסו בתל אביב. במהלך עבודתו אצל אחיו יצר קשרים עם אמנים, מעצבים ואנשי קריאייטיב. כך הגיע לעצב את עטיפת הסינגל של השיר Holy של ביבר, ובעתיד, הוא אומר, צפויים לצאת סינגלים נוספים בעיצובו. שהותו בישראל לאורך השנה האחרונה הביאה לפתחו גם מספר עבודות עם מוזיקאים ומותגי אופנה מקומיים, אשר צפויות לצאת בקרוב ועליהן אינו יכול להרחיב את הדיבור.
4 צפייה בגלריה
עדי נחום
עדי נחום
"פניתי לעיצוב של החולצות כמו שאני פונה לעבודה על מרצ'נדייז של מוזיקאי". עדי נחום

ערב ההשבעה של ביידן הוא מספר נרגש על החיבור עם הנשיא ה-46 של ארצות הברית. "דבר הוביל לדבר, ואנשי הקריאייטיב הצעירים של ביידן פנו אליי", אומר נחום, "הם רצו לפנות לקהל צעיר דרך שפה נגישה של אופנת רחוב. פניתי לעיצוב של החולצות כמו שאני פונה לעבודה על מרצ'נדייז של מוזיקאי. היתה מחשבה להתייחס לביידן כמו אל רוק סטאר".
לדבריו, הדגשים על הכיתובים בחולצה ממסע הבחירות והקפוצ'ון להשבעה השבוע הגיעו מאנשיו של ביידן – העיצוב הגרפי כולו שלו. "קיבלתי רשימה של ערכים וטקסטים לשילוב על החולצה, ובחרתי מתוכם את מה שהתאים לקונספט. כמעצב, אני מאוד אוהב לעסוק בטיפוגרפיה, ואפשר לראות את זה כמשהו שמוביל את כתב היד שלי בכל העיצובים שעשיתי עד כה".

נחום מספר כי עבודתו מגיעה מאותם רעיונות עיצוביים המתכתבים עם אופנת רחוב, בין אם הוא יוצר מרצ'נדייז לביידן או לביבר. עם זאת, סגנון זה עומד בניגוד לחזותו המהוגנת והמלוטשת של ביידן בן ה-78, שצפוי ללבוש להשבעה הערב חליפה של ראלף לורן – מעצב שכבר הפך לסמל אמריקאי בעצמו. גם נחום מבין שהפנייה אליו מאנשי ביידן היא לא שגרתית. "עד ביידן, לא היה מועמד לנשיאות שהשתמש בשפה של אופנת רחוב במרצ'נדייז", הוא מסביר, "מאוד ריגש אותי לעצב את החולצה בפעם הראשונה, ועוד יותר בפעם השנייה. זאת הבעת אמון בעבודה שלי".

פנו אליך בעקבות הפרויקט הזה פוליטיקאים ישראלים? בכל זאת, אנחנו בעיצומו של קמפיין בחירות.
"פנו, אבל נענו בשלילה", הוא אומר ושומר על דיסקרטיות. "אני מעדיף לא להיכנס לפוליטיקה בישראל. מאחר שהחולצה היתה עבור מועמד אמריקאי, לא היה לי אכפת. זה רחוק ממני".
האם היית מעצב חולצה לפוליטיקאי בעל אידיאולוגיה מנוגדת לשלך?
"לא הייתי מעצב חולצה למועמד אמריקאי אחר מביידן. מבחינתי, זאת דרך לתמוך בו".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button