העדויות מתארות דפוס של הטרדות ותקיפות במועדונים. אלכסנדר וונג

עדויות נוספות נגד מעצב האופנה אלכסנדר וונג על הטרדות ותקיפות מיניות

לאחר ש-11 מתלוננים אוגדו לתביעה משותפת בארצות הברית המיוצגת על ידי עורכת הדין הנודעת ליסה בלום, נחשף היום מתלונן נוסף. המעצב הכחיש את כל ההאשמות נגדו

פורסם:
חודשיים לאחר שעמוד האינסטגרם "דיאט פראדה" חשף שורה של עדויות המאשימות את מעצב האופנה האמריקאי אלכסנדר וונג בהטרדה ותקיפה מינית, הבוקר מפרסם BBC תלונה נוספת המצטרפת ל-11 תלונות שכבר אוגדו לתביעה משותפת בארצות הברית ומיוצגות על ידי עורכת הדין הנודעת ליסה בלום. המתלונן ה-12 הוא קיטון בולן, סטודנט בן 21 לעיצוב פנים מבית הספר הפרטי פרסונס במנהטן.
הוא היה בן 20 כשבילה עם חבר טוב במועדון Fishbowl במנהטן ב-24 באוגוסט 2019. לדברי בולן, וונג והוא דיברו על הלימודים בפרסונס (וונג הוא בוגר המחלקה לאופנה) והמעצב הזמין את השניים להצטרף לשולחנו, שם הציע להם וודקה והוביל אותם לרחבת הריקודים. בשעות הבוקר המוקדמות, טען מר בולן, מר וונג תקף אותו מינית.
"פתאום הוא (אלכסנדר וונג, א"י) פתח את רוכסן המכנסיים שלי, הכניס את ידו ותפס את איבר המין שלי בפני חבורת אנשים. קפאתי לגמרי", סיפר בולן. "בהמשך הוא אמר: 'אני רוצה לקחת אותך איתי הביתה'. הרגשתי מוזר... והתרחקתי מהמצב כמה שיותר מהר". בולן הוסיף כי בחר להיחשף כדי לתמוך באחרים שסיפרו טענות כנגד וונג וכונו "שקרנים".
וונג הכחיש את ההאשמות נגדו וטען כי הן שקריות. פול טוויד, אחד מעורכי הדין של המעצב, אמר כי הוא ממתין לצילומי האבטחה של המועדון מהלילה המדובר. "הלקוח שלו מאמין שיפריך לחלוטין טענה זו", מסר ל-BBC.
2 צפייה בגלריה
אלכסנדר וונג ובלה חדיד
אלכסנדר וונג ובלה חדיד
טוען כי ההאשמות נגדו שקריות. אלכסנדר וונג ובלה חדיד
(צילום: Getty Images)

ההאשמות נגד וונג החלו להיערם בדצמבר האחרון, לאחר שהדוגמן אוון מוני פרסם בסדרת סרטוני טיק טוק כי בשנת 2017 הוטרד מינית על ידי מעצב אופנה שחפן את מפשעתו במועדון ניו יורקי. עמוד האינסטגרם Shit Model Management הציף את הדברים וכדור השלג התגלגל. בסרטון נוסף חשף מוני את שם המעצב: וונג. רבים אחרים התייצבו לצדו וטענו כי היו עדים לקורבנות נוספים ששתו לשוכרה בעידודו של המעצב או סוממו על ידי וונג. "אנשים צריכים לדעת שמדובר בטורף מיני ענק שמסתובב בתעשייה הזאת", אמר מוני. "ככל שיותר אנשים יציפו סיפורים על המעשים השערורייתיים שלו — כך הם ייפסקו מהר יותר".
הפרסום ב-BBC מצטרף לפרסום נרחב בשבוע שעבר ב"ניו יורק טיימס", שם נכתב כי 10 גברים הגישו תלונה נגד המעצב באמצעות עורכת הדין ליסה בלום, המתמחה בדיני הטרדה מינית. לפני ארבע שנים עלה שמה לכותרות לאחר ש"חצתה" את הקווים וייצגה את מפיק הקולנוע הארווי וויינשטיין, ואז התפטרה לאחר ביקורת ציבורית.
אחד הסיפורים הנוספים שפורסמו היה של מעצב האופנה הצעיר דיוויד קאסאוונט, 30, שפגש את וונג בנסיבות מקצועיות וחבריות. קאסאוונט סיפר כי בינואר 2017, במהלך בילוי במועדון לילה, ניגש אליו וונג והוריד את מכנסיו ותחתוניו. חבר שעמד ליד קאסאוונט אישר את האירוע ל"ניו יורק טיימס".
"הייתי כנראה במצב כל כך פגיע", אמר קאסאוונט, שהודה כי היה שיכור באותו זמן והאמין שכוונתו של וונג היתה "להשפיל" אותו. הוא גם האשים את וונג שניסה להפשיט אותו בהזדמנויות קודמות במועדון. "גם אם זה במסיבה בשעת לילה מאוחרת, אני לא חושב שזו התנהגות רגילה", אמר. עדות זו מצטרפת לעדויות נוספות שפורסמו, כמו זו של ניק וורד, 28, שטען בטוויטר כי וונג תפס את מפשעתו במועדון ברוקלין מיראז בניו יורק בספטמבר 2017.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button