"האמת שנכנסתי להיריון כי הפסקתי לקחת גלולות שהייתי מקבלת מישראל. מאחר שהטיסות נעצרו ואנשים מישראל לא יכלו להגיע אליי, זרמתי עם זה". שני זיגרון

שני זיגרון בהיריון: "לא רואה מצב להפסיק את הקריירה שלי בגלל ילדים"

הדוגמנית הבינלאומית התחתנה השנה בלי משפחתה בגלל הסגר, נדבקה בקורונה בתחילת ההיריון, החלימה, וממש לא מתכוונת לעצור. ואיך הגיעה לחגיגת חנוכה בבית הלבן?

פורסם:
כבר ארבע שנים שהדוגמנית הבינלאומית שני זיגרון אלכסנדר חיה ועובדת בארצות הברית. חודש לאחר שהשתחררה מצה"ל, הוציאה ויזה לארצות הברית ומאז היא שם: שלוש שנים בניו יורק, בשנה האחרונה במיאמי – שם גם נישאה בחודש מאי לבן זוגה בשלוש השנים האחרונות, איש העסקים אלון אלכסנדר. עכשיו מודיעים השניים על היריון ראשון, וכפי שזה קורה בעת החדשה: באמצעות פוסט באינסטגרם ל-35 אלף עוקביה ביום הולדתה ה-25 שחל בתחילת ינואר.
את מין היילוד ביקשו השניים לא לדעת. "אנחנו רוצים שזאת תהיה הפתעה. העיקר שיהיה או שתהיה בריא/ה", משתפת זיגרון בשיחת טלפון מביתה במיאמי. היא כבר בחודש שביעי. לסוכנים שלה בסוכנות "אלינור שחר" בישראל ו"עלית מודלס" בניו יורק לא סיפרה על ההיריון הצפוי עד שהבטן יצאה קצת לקראת חודש רביעי, אז גם חלתה בקורונה.
9 צפייה בגלריה
שני זיגרון
שני זיגרון
"במהלך השנה האחרונה עם קורונה, הבנתי שאני חייבת להמשיך עם החיים שלי ולא לעצור שום דבר"
(צילום: אלבום פרטי)

"נדבקנו בחופשה משפחתית", היא מספרת לראשונה. "לאורך שבוע וחצי היו לי את כל התסמינים: שיעול, חום גבוה, איבוד טעם וריח, כאבי ראש, בחילות. הדבר שהיה לי הכי קשה בזמן שחליתי בקורונה, זה שלא התאמנתי במשך שבועיים. אני מכורה לספורט". ומה לגבי תופעות הלוואי לאחר ההחלמה שמהן סובלים רבים? "לקח לי מספר ימים לחזור לשגרת אימונים, כי הרגשתי עייפות. אבל אי אפשר לדעת אם העייפות שיש לי היא מהקורונה או מההיריון".
היו לכם התלבטויות אם להביא ילדים לעולם בזמן מגיפה?
"במהלך השנה האחרונה עם קורונה, הבנתי שאני חייבת להמשיך עם החיים שלי ולא לעצור שום דבר. האמת שנכנסתי להיריון כי הפסקתי לקחת גלולות שהייתי מקבלת מישראל. מאחר שהטיסות נעצרו ואנשים מישראל לא יכלו להגיע אליי, זרמתי עם זה. גם ידעתי שאני עומדת להתחתן ולעבור מניו יורק למיאמי, ובמקביל העבודה במהלך השנה האחרונה ירדה באופן יחסי. עד לפני הקורונה חייתי על קו ניו יורק-פריז-מילאנו, ועכשיו יש לי יותר זמן לדאוג למשפחה, לבית, לחברים. אני מכירה הרבה דוגמניות שנכנסו השנה להיריון. השאלה הראשונה ששאלתי את הרופא היתה אם יש לי תאומים, כי לבעלי אלון יש אח תאום, אורן, שכולם מתבלבלים ביניהם. אני חושבת שנחמד להתחיל באחד. אני הולכת להביא ילד לעולם וזה הדבר הכי מדהים שיש".
9 צפייה בגלריה
שני זיגרון
שני זיגרון
"צריך לשמור על הגוף, שהוא כלי העבודה שלי". זיגרון לפני ההיריון
(צילום: Greg Lotus)


"אני שוחה בתוך שמן כל יום"

זיגרון, עם מראה שהוביל לא אחת להשוואות לדוגמניות עבר כמו תמי בן עמי ז"ל, גדלה בין הבית של אבא בהוד השרון לבית של אמא ברעננה, ובגיל 13 כבר סומנה על ידי בטי רוקאווי. זה לקח עוד ארבע שנים עד לפריצה הגדולה. ברזומה שלה כיום תצוגות אופנה של ולנטינו, ויויאן ווסטווד וז'אן פול גוטייה, קמפיינים בינלאומיים של ASOS, וויליאם ראסט (המותג של ג'סטין טימברלייק) ולאחרונה קמפיין ענק למותג הקוסמטיקה אסתי לאודר שצפוי להמשיך לשנה נוספת. חודש לאחר שהשתחררה משירות מלא בצה"ל כפקידת לשכה בחיל התקשוב, עזבה לניו יורק. למעט ביקורים ספורים של משפחה וחברים, היא השאירה את הקריירה שלה בישראל "בהמתנה".
"אני מתגעגעת מאוד לאנשים בתעשייה. ישראל היא הבית שלי, השפה, החברים והחברות, אבל בחרתי לחיות בארצות הברית. בחירה לא קלה, שאני שלמה איתה", היא אומרת. "מבחינה מקצועית, לא יכולתי להתחבר לדוגמנות בישראל – כי הכל הפך להיות סביב רשתות חברתיות. לא רציתי שהעבודה שלי תהיה איזה תמונה אני מעלה מחר באינסטגרם ולא עניין אותי כמה עוקבים יש לי, או מי הוריד לי עוקב. בתעשיית הדוגמנות המקצועית בניו יורק אין את הלחץ הזה. מי שרוצה לעקוב אחריי מוזמן – ומי שלא רוצה, זה בסדר. אני לא צריכה לשכנע אנשים לעקוב אחריי עם תמונות של ביקיני, למרות שאני מעלה כאלה לא מעט", היא צוחקת.
עד מתי בעצם דגמנת?
"עבדתי ברצף עד חודש חמישי. אני רגילה לצלם בגדי ים, אז הפסקתי כשהבטן גדלה ממש, אבל אני לא רואה מצב להפסיק לדגמן, גם עכשיו. שני לקוחות גדולים שלי, אורבן אאוטפיטרס ו-H&M, מחזיקים בקווים לבגדי היריון, ויש גם חברות ספורט שרוצות לצלם נשים בהיריון, בין אם לקווים ייעודיים לנשים בהיריון או כדי להציג מגוון רחב של דמויות".
9 צפייה בגלריה
שני זיגרון
שני זיגרון
"לא יכולתי להתחבר לדוגמנות בישראל – כי הכל הפך להיות סביב רשתות חברתיות"
(צילום: Serena Lutton )

במהלך הקריירה הצטלמת ללא מעט מותגי בגדי ים. יש כבר מחשבות איך הגוף יחזור לעצמו לאחר הלידה?
"אני שוחה בתוך שמן כל יום".
תסבירי.
"אני מורחת על עצמי מדי יום כל שמן שקיים. צריך לשמור על הגוף, שהוא כלי העבודה שלי. אני אוכלת כמו שצריך, אם כי מרשה לעצמי יותר, ועושה יוגה ופילאטיס כל יום. הרבה דוגמניות ממשיכות לדגמן עם ילדים ואני מאמינה שמשפחה שמחה עם אמא עובדת ומאושרת, זה חשוב מאוד. אני לא רואה מצב להפסיק את הקריירה שלי בגלל ילדים. יש לי עוד הרבה מטרות שאני רוצה להגשים וילדים אמורים לתת לך את הדרייב לעשות. תראה את גל גדות, לדוגמה, סופרסטאר עם שתי ילדות צעירות".
גל גדות היא המודל שלך? דוגמנית שעברה למשחק ועכשיו היא גם מפיקת סרטים?
"אף פעם לא חשבתי על משחק, למרות שנשלחתי מהסוכנות למספר אודישנים. הרבה יותר מעניין אותי להיכנס לתחום העסקים ועכשיו אני עושה קורס אונליין בנושא יזמות".
תקימי מותג בגדי ים משלך?
"פחות מעוניינת להיכנס לתחום האופנה. יותר מעניין אותי לפעול בנושאים של חדשנות".
9 צפייה בגלריה
שני זיגרון
שני זיגרון
"לא רואה את עצמי חוזרת לארץ בעתיד הקרוב"
(צילום: Mac Coelho)

"חתונה עם 500 מוזמנים אף פעם לא היתה חלום שלי"

רוח יזמות ועסקים נמצאים במשפחה שאליה הצטרפה זיגרון במאי האחרון: משפחת אלכסנדר שהיגרה מישראל לארצות הברית, מבעלי חברת האבטחה המצליחה Kent Security. אלון, 33, הוא מנהל הסניפים בניו יורק ובלוס אנג'לס, בעוד התאום אורן והאח טל התפרסמו כאנשי נדל"ן מצליחים הפועלים בחוף המזרחי. בשנת 2019 מכרו השניים את הבית היקר ביותר בהיסטוריה של ארצות הברית: 238 מיליון דולר לדירת גג בסנטרל פארק סאות' 220.
בניגוד לאחיו שמפעילים חשבונות אינסטגרם עם עשרות אלפי עוקבים ומנהלים אורח חיים נוצץ של היפים והעשירים – אלון שומר על פרופיל נמוך עם נוכחות דיסקרטית ברשתות החברתיות ובחירה להתרחק מפרסום. "הוא איש פרטי ולא אוהב שמדברים עליו", מציינת זיגרון ומוכנה רק לספר שהם הכירו דרך חברים משותפים בחגיגת יום ההולדת 30 שלו שנערכה בארץ.
9 צפייה בגלריה
שני זיגרון בחתונתה
שני זיגרון בחתונתה
"על פי האמונה היהודית, אסור לשנות תאריך חתונה שכבר נקבע"
(צילום: Carlos chattah, Eduardo Garcia)

בחנוכה האחרון חגגו יחד בבית הלבן באירוע מצומצם עם משפחת טראמפ ואורחים נוספים. "זה היה אירוע מאוד יפה ומפואר. הבית הלבן קושט בחנוכיות והגישו סופגניות. בדרך כלל האירוע גדול יותר, אך בשל מגבלות הקורונה הוא היה קטן באופן משמעותי. אני מעריכה שהיו כמאה איש", היא מספרת, "הרגשתי שם אהבה ותמיכה בישראל".
היתה שיחת נימוסין עם מלניה טראמפ?
"לא דיברנו. אבל אני רואה לא פעם את ביונסה ואת קים קרדשיאן במסעדות כאן, אז אני לא מתרגשת ממפורסמים".
9 צפייה בגלריה
אופנה
אופנה
זיגרון על המסלול בשבוע בגדי הים במיאמי, 2019
(צילום: Frazer Harrison/GettyimagesIL)

בחודש מאי נערכה החתונה בטקס משפחתי מצומצם במיאמי, לאחר שהקורונה שינתה להם את התוכניות. זיגרון ואלכסנדר התכוונו להחליף נדרים מול כ-500 מוזמנים בחוות רונית, בפועל הם התחתנו מול 45 אורחים שנבחרו בקפידה על ידי בני הזוג. משפחתה מישראל נותרה בארץ והטקס הועבר להם בשידור חי עם הרבה דמעות. על שמלת הכלה הופקדה המעצבת הישראלית גליה להב, שניהלה את העיצוב בדיאלוג עם זיגרון דרך הזום.
"על פי האמונה היהודית, אסור לשנות תאריך חתונה שכבר נקבע, ואבא שלי ביקש ממני לא לשנות", אומרת זיגרון. "היה מבאס מאוד שהמשפחה שלי לא היתה לידי, אפילו לא נציגות אחת, אבל המשפחה של אלון חיבקה אותי. אבא שלי דאג שכל המשפחה והחברים מהארץ יתארחו אצלו בבית, שלוש לפנות בוקר בשעון ישראל, ושידרנו להם את החתונה בלייב ממיאמי".
האמנת שתתחתני מול מסך מחשב?
"מבחינתי, חתונה עם 500 מוזמנים אף פעם לא היתה חלום שלי. העדפתי מסיבה קטנה, אינטימית, ואלוהים הגשים לי את החלום, לצערי בלי המשפחה. כיוון שהמשפחה שלי לא היתה, כל מי שהוזמן מכיר אותי ואת אלון, לא חבר של חבר, אלא מישהו שיכול לעמוד ולתת עלינו נאום".
אתם רואים את העתיד שלכם בארצות הברית או שאתם מתכננים לחזור בשלב מסוים לישראל?
"בגיל 21 עזבתי את ישראל לניו יורק, ומהר מאוד מצאתי אהבה והתחתנתי. תמיד חלמתי לחיות בארצות הברית ושתהיה לי דירה בישראל שאוכל לבקר בה בקיץ. אני לא רואה את עצמי חוזרת לארץ בעתיד הקרוב".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button