"סתם צחקתי". האלי ברי והקארה בטקס האוסקר, 2021

מחזירה את הגלאם להוליווד: הקאמבק האופנתי של האלי ברי

אחרי שגנבה את ההצגה בטקס האוסקר, השחקנית שתחגוג בקיץ 55 מלהיבה את הרשת עם תלבושות נועזות. ולמה היא עדיין מודדת את הביקיני מ"למות ביום אחר" פעם בחודשיים?

פורסם:
השחקנית האלי ברי כבשה בחודש שעבר את השטיח האדום בטקס האוסקר בזכות תסרוקת קצרה. מי שבעבר נאמר עליה כי היא נראית כמו ילד סומלי רעב, השיבה להוליווד את הזוהר בתום שנה עגומה, לבושה שמלת סטרפלס בצבע לבנדר בעיצוב דולצ'ה & גבאנה. במדורי האופנה מיהרו להשוות בין הקארה הקצר של 2021 להופעתה בתספורת קצרה בשנת 2002, אז עשתה היסטוריה כאישה השחורה הראשונה שזכתה בפרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר על תפקידה בסרט "מונסטר בול".
4 צפייה בגלריה
האלי ברי בהשקת לוח השנה של פירלי ל-2019
האלי ברי בהשקת לוח השנה של פירלי ל-2019
האלי ברי בהשקת לוח השנה של פירלי ל-2019
(צילום: AP)

"אני מרגישה הכי טוב עם עצמי בשיער קצר", אמרה בראיון להפינגטון פוסט ב-2012. "גדלתי כאישה שחורה וכל חיי הרגשתי שאם אין לי שיער ארוך, אני לא יפה. תמיד חשבתי ככה, וגזירת השיער שלי היתה צעד משחרר". כמה ימים לאחר טקס האוסקר האחרון, חשפה באינסטגרם השחקנית שתחגוג בקיץ 55 כי לא מדובר בתספורת חדשה, אלא בפאה. "רק צחקתי...", כתבה לצד תמונה שלה בשיער ארוך. כנראה שיש מחשבות שאף פעם לא נעלמות.

לאחרונה הפך חשבון האינסטגרם של ברי למקום הכי חם הקיץ. בשבוע שעבר פרסמה תמונה שלה בבגד גוף בהדפס חברבורות ומגפיים תואמים של המותג Abodi, שכבר נלבש בעבר על ידי קיילי ג'נר, האחות הצעירה במשפחת קרדשיאן. ברי, לנצח קאט-וומן, אימצה שוב את החתולה הפנימית שבה, ולצד התצלום כתבה טקסט דו-משמעי: "ללחוץ על כל הנקודות הנכונות".

היה זה המשך ישיר לתמונה נוספת שהעלתה באמצע אפריל, אשר גם היא חרכה את הרשת: ברי עומדת על מדרגות בגבה למצלמה, לבושה שמלת רשת מטאלית – אם אפשר לקרוא כך למפית הזעירה שתלויה על גופה – מוחזקת ברצועות צד דקיקות. השמלה, מבוטיק הווינטג' לה דולצ'ה ויטה, עמדה בניגוד מוחלט לטקסט האירוני שליווה אותה: "הבינוניות התקשרה, אז ניתקתי".

"האלי תמיד אהבה אופנה, והיא תמיד תאהב", הסבירה החודש הסטייליסטית הצמודה שלה, לינדזי פלורס, בריאיון לווג. "אחרי הכל, השמלה בעיצוב אלי סאאב שלבשה לטקס האוסקר ב-2002 היא אייקונית".

עם זאת, בהוליווד יש מתלבשות טובות יותר מברי. ביום-יום אפשר לראות אותה בעיקר בבגדי ספורט ויוגה, כחלק מהיותה אושיית לייף סטייל המפעילה את האתר Respin, בעוד לשטיח האדום היא בוחרת בשמלות ערב צמודות וחושפניות המחמיאות לגזרתה מעוררת הקנאה.
4 צפייה בגלריה
האלי ברי בגאלה של המטרופוליטן, 2017
האלי ברי בגאלה של המטרופוליטן, 2017
מעדיפה גזרות צמודות וחושפניות
(צילום: Getty Images)

לזכותה ייאמר כי לאורך השנים באמת הצליחה ברי ליצור מראות אייקוניים, בין אם על השטיח האדום או על מסך הבד. לדוגמה, הביקיני הכתום שלבשה בסרט "למות ביום אחר" מסדרת ג'יימס בונד. לרגל יום הולדתה באוגוסט האחרון, הצטלמה ברי בבגד ים דומה כמחווה לביקיני הקטנטן ההוא, שאיתו פרצה מתוך המים בסערה, כשעל מותניה חגורה עם סכין בקריצה לאורסולה אנדרס.
ברי סיפרה בריאיון כי היא נעזרת בבגד הים כדי לעקוב אחר היקפי הגוף שלה. "אחת לחודשיים אני מודדת את בגד הים", סיפרה, "ואם אני רואה שהוא קטן מדי, אני פשוט מקצצת בג'אנק פוד". גם זאת דרך לעשות דיאטה.

(האלי ברי ב"למות ביום אחר")

מלבד השקעה באופנה, בתקופה האחרונה היא חולקת את חייה עם המוזיקאי ואן האנט, שהתייצב לצדה בטקס האוסקר. לברי שני ילדים ממערכות יחסים קודמות: ילדה בת 13 מבן זוגה לשעבר גבריאל אוברי, וילד בן שבע שהביאה לעולם יחד עם השחקן אוליבייה מרטינז. ברי והאנט מפרסמים לא מעט תמונות משותפות מחייהם, וברי סיפרה לא אחת כי הם חולקים אהבה והערכה רבה. "ההשראה מהזוגיות שלנו מקרינה על כל פן בחיי, אפילו על ההורות שלי", סיפר האנט בריאיון, וציין כי ברי הפכה למוזה שלו, גם במוזיקה וגם בחיים. "מאז שהכרנו, אני אדם אחר לגמרי. הזוגיות עם האלי שיפרה כל היבט בחיי".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button