"חשוב לא לאבד את עצמך בכל הדבר הזה שנקרא אינסטגרם". בר זומר בביתה

בר זומר מול המראה: "היום הרבה יותר קשה להצליח באינסטגרם"

מה עשתה כשפתחו לה פרופיל מזויף באתר של נערות ליווי, איך הגיב בעלה כשחשב שניפחה את השפתיים ולמה לא היתה חוזרת ל"הישרדות" – סודות היופי של הדוגמנית באמבטיה

פורסם:
צפו: סודות הטיפוח והאיפור של בר זומר מול המראה
( צילום: טל שחר)

בר זומר, איך הכל התחיל?

"כשהשתחררתי מהצבא, פנה אליי סוכן ידוע ואמר לי שאני אחת הבחורות הכי יפות שהוא פגש והוא חייב אותי בסוכנות שלו. הייתי צעירה ולא הכרתי את העולם הזה. אני במקור חיפאית והייתי עם בן הזוג שלי אביב, שהיום הוא בעלי. בהתחלה אמרתי לעצמי, מה לי ולדוגמנות? אבל אביב הציע שנלך לפגישה ותוך כמה ימים כבר הגיע האודישן הראשון. זו היתה פרסומת ענקית לקוקה קולה והיו שם איזה 400 בנים ובנות, ונורא נבהלתי. גם לשם, אביב ליווה אותי. האודישן כלל גם קטעי משחק – והתקבלתי.
"זה היה ה'כן' הראשון, שנתן לי אוקיי מאוד גדול שאני נכנסת למקום שאני יכולה להיות בו, כי לפני כן מאוד חששתי. אף פעם לא שאפתי להיות חלק מהעולם הזה. כן החמיאו לי תמיד כילדה שאני מאוד יפה, אבל החלום שלי בכלל היה להיות ילדת פסטיגל, ואף פעם לא התקבלתי. ניסיתי המון מהרגע שיכולתי, מכיתה ג'. אז עשיתי את הקמפיין לקוקה קולה. זה היה מאוד מרגש, מאוד גדול ומאוד נהניתי. משם זה התגלגל לעוד הרבה אודישנים ולמדתי גם לקבל תשובות שליליות, כי ההתחלה היתה מאוד-מאוד ורודה. אחר כך הגיעו הרבה 'לא'. למדתי שגם הם חלק מהעולם שאני נכנסת אליו. זה לא היה קל והיו רגעי משבר, ולא ויתרתי. ואז הלכתי ל'הישרדות' והשאר היסטוריה".
8 צפייה בגלריה
בר זומר בביתה
בר זומר בביתה
"מגיל צעיר תמיד אהבתי להצטלם". בר זומר בביתה
(צילום: טל שחר)

עד כדי כך?

"אפשר להגיד שקיבלתי שם חשיפה ענקית. גם עזר שהגעתי עם חשבון אינסטגרם מטופח עם 40 אלף עוקבים, שזה היה המון לפני ארבע שנים. הייתי בת 23 וקיבלתי החלטה שאני רוצה לצאת לחוויה המטורפת הזו. לא אגיד שלא חששתי, כי זה היה לצאת מאזור הנוחות שלי. לקחתי את זה כמשימה וכאתגר. רציתי בעיקר להוכיח לעצמי שאני יכולה. רציתי לצאת מגבולות האינסטגרם, כי אז עוד לא היה סטורי ומאוד רציתי לחשוף את האישיות שלי, מעבר לאיך שאני נראית. זו היתה חוויה מטלטלת, עוצמתית ומאתגרת. אני לא מצטערת לרגע. יש את בר של לפני 'הישרדות', ואת בר של אחרי 'הישרדות'. זה מאוד ביגר אותי ונתן לי הרבה לחיים, בעיקר בפן האישי. הוסיף לי הרבה לאישיות. לפני כן, לא התמודדתי עם קשיים כאלה מורכבים. הוכחתי לעצמי שאני יכולה. אומנם לא הגעתי לגמר, אבל ניצחתי את הניצחון האישי שלי, כי גיליתי שם על עצמי הרבה דברים. זו חוויה מדהימה, שלא הייתי מוותרת עליה. אבל אם ישאלו אם אעשה את זה שוב, התשובה היא לא".

עד כמה את מייחסת לאינסטגרם את הפרסום שלך?

"האינסטגרם הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה שלי. טיפחתי אותו מההתחלה, לא בגלל שצפיתי את ההצלחה, פשוט אהבתי את זה. מגיל צעיר תמיד אהבתי להצטלם. תמיד ביקשתי מהמשפחה שיצלמו אותי. תמיד אהבתי לתעד ולשתף, עד שזה הפך ממש לעבודה. גיליתי פן נוסף של עולם האינסטגרם. היום זה מאוד משפיע על מותגים כמה עוקבים יש לך, מה הערך המוסף שלך ואם זה מביא רכישות ותוצאות בפועל. זה כלי עבודה מאוד חשוב, שכל חברה שרוצה לעבוד איתך בודקת לפני הכל. זה גם חלק מחיי ואני נהנית מזה. זה הרבה מעבר לעבודה. היום הרבה יותר קשה להצליח באינסטגרם. הקהל אוהב לראות אמת ואותנטיות. אוהב הכל מהכל. בסופו של דבר, הקהל צריך להתחבר אלייך, כי ברגע הוא יכול לעשות unfollow. חשוב לא רק לצבור עוקבים, חשוב גם לשמר אותם. ללמוד אותם. לדעת מה הם אוהבים ולא לאבד את עצמך בכל הדבר הזה שנקרא אינסטגרם".
8 צפייה בגלריה
בר זומר בקמפיין למגנוליה
בר זומר בקמפיין למגנוליה
"כשנכנסתי לעולם הדוגמנות, התחזקה בי האהבה לתחום האיפור". זומר בקמפיין למגנוליה
(צילום: רועי סרוסי)

ואיך הפכת לבעלת מותג איפור משלך?

"כבר כילדה קטנה, מאוד התעניינתי באיפור ובאסתטיקה. מאוד אהבתי להתגנדר. תמיד הסתכלתי על אמא שלי בתור מודל. היא תמיד אהבה להתאפר. כשנכנסתי לעולם הדוגמנות, התחזקה בי האהבה לתחום האיפור. תמיד אהבתי איפור טבעי, שמבוסס על היופי הטבעי של האישה. בכל פעם שניסיתי מוצרי איפור, קפצו לי רעיונות איך אפשר לשדרג אותם. היה לי חלום לפתח איפור משלי. לקח זמן עד שהגעתי לתהליך עם עצמי. משהו בשנת החתונה שלי, הביא לי שקט נפשי ואמרתי לעצמי: זה הרגע שלך.
"ההשקה של המותג שלי היתה בפברואר 2020, רגע לפני הקורונה. כל המוצרים הם כאלה שאני אוהבת למרוח על עצמי ומאמינה שגם לקוחות יאהבו. המותג ברביז נקרא על שמי. ברבי היה תמיד הכינוי שלי, פלוס האות הראשונה של זומר בסוף. כילדה, תמיד קראו לי ברבי, ברבי, ברבי. אז זה התחבר לי נכון. את כל המוצרים אני מייצרת בארץ. הכל כחול-לבן. אני בבקרה מלאה על כל התהליכים. עושה הכל לבד. לא היו לי קיצורי דרך. הייתי גם בשירות לקוחות. היום יש לי עובדים. אני מעורבת בהכל. יש לי אתר, אבל מוכרים אותי גם ב-Guilty ובדיל קוסמטיקס. המותג כל הזמן מתפתח, כל הזמן יש לי מוצרים חדשים. גם דברים מיוחדים, כמו מצייר נמשים".

אשלי וקסמן-בקשי התבטאה לאחרונה בחריפות נגד תופעת מותגי האיפור הפרטיים של המפורסמות, שטוענות לפורמולות בלעדיות. איך הרגשת עם זה?

"היא אמרה שם דברים לא נכונים ולא מדויקים. זה אפילו יכול להגיע לפגיעה בפרנסה. באופן אישי, מאוד נפגעתי. למרות שאני לא יודעת אם היא כיוונה אליי. נאמרו שם דברים מאוד קשים. זה היה בלהט הרגע. אני מדברת מגרוני ואומרת שזה בכלל לא נכון. אני באמת עובדת על הפורמולות שלי המון זמן ומאוד-מאוד קשה. לא מחפשת קיצורי דרך. אני חושבת שאם כל אחת יכולה להביא את עצמה לעולם הזה – אז יש מקום לכולן. כל אחת בנישה שלה. בינתיים פתרנו את העניינים בינינו, אשלי ואני".
8 צפייה בגלריה
בר זומר בקמפיין לברביז
בר זומר בקמפיין לברביז
"כילדה, תמיד קראו לי ברבי, ברבי, ברבי". זומר בקמפיין לברביז
(צילום: אלכס ליפקין)

מה החלום הבא?

"להיכנס לעולם המשחק. כרגע אני עוד לא שם. לוהקתי לסדרה של אסי עזר, ואני לא יכולה להרחיב על זה את הדיבור. אני מגלמת שם את עצמי, בר זומר, כאשת עסקים ובעלת המותג ברביז. אני רוצה להתפתח כשחקנית וכמנחה. בינתיים, אני מסיימת עכשיו תואר במנהל עסקים באוניברסיטה הפתוחה. עשיתי את התואר בקצב שלי, בגלל שאני כל כך עמוסה".

איך הגבת כשגילית שתמונות שלך הופצו באתר רוסי למבוגרים בלבד?

"זו פעם ראשונה שדבר כזה קרה לי. כמובן שעשיתי הכל כדי שזה ירד. לאחרונה אמרו לי שהאתר כבר לא בתוקף. הוא פג בתאריך מסוים. הרכיבו לי דמות של רוסייה. גיליתי את זה דרך העוקבים שלי. קמתי באחד הבקרים וראיתי שיש לי מלא הודעות באינסטגרם. שלחו לי קישורים, שאני מופיעה פה ופה. בדרך כלל, אני לא נכנסת לקישורים ששולחים לי. אבל פתאום ראיתי יותר מדי הודעות, נכנסתי לקישור וראיתי את התמונות שלי. דבר ראשון שלחתי את זה לבעלי ואחר כך עירבנו גם עורך דין. זו באמת חוויה לא נעימה, לראות את עצמך באתר מהסוג הזה. אתר של נערות ליווי. אבל הגענו לאנשים הרלוונטיים והאתר נעלם".
8 צפייה בגלריה
בר זומר בביתה
בר זומר בביתה
"בהתחלה אמרתי לעצמי, מה לי ולדוגמנות?" זומר בביתה
(צילום: טל שחר)

מה דעתך על תעשיית ההזרקות והניתוחים הפלסטיים? לאחרונה התבדחת על העניין, כשמתחת את בעלך שניפחת שפתיים.

"מי שעוקב אחריי יודע שאנחנו מאוד אוהבים למתוח אחד את השנייה. היה לי רעיון לקנות דבק ריסים, למרוח על השפה העליונה ולהדביק אותה למעלה, שזה לגמרי מדמה שפתיים מנופחות. הוא נבהל והתעצבן, כי הוא טוען שאני לא צריכה לשנות כלום. הוא ממש התחרפן, עד שהבין שזו מתיחה. אני עוד לא עשיתי כלום. אני חושבת שכל אישה צריכה לעשות מה שטוב לה, כדי להרגיש טוב עם עצמה. כמובן, כל עוד זה בגבול הטעם הטוב. הכי חשוב להיות שלמה עם עצמך. זה מקרין על הרבה דברים בחיים".

איך את מטפלת בפנים?

"טיפולי פנים אני עושה אצל מימי לוזון. אני הולכת אליה כל כמה חודשים. יש לי שגרה קבועה. בכל ערב אני שוטפת את הפנים עם מוצרים אורגניים של Avalon Organics. ג'ל ניקוי עם ויטמין C, שעושה פלאים לעור, ומיד אחריו אני מורחת סרום ויטמין C, שאני מערבבת עם שמן ויטמין E, ומעסה את הפנים כלפי מעלה. זה טיפ שקיבלתי מהעוקבות שלי. ככה אני הולכת לישון. בבוקר אני מורחת סרום וג'ל פנים, שהוא קל ונעים, ולסירוגין גם קרם פנים עשיר יותר, ואז אני מתאפרת. ביום-יום, אני לרוב מורחת רק את הטינט שלי, תוחם שפתיים ומצייר נמשים, ויוצאת הכי טבעית. בערב אני מורחת גם מייק-אפ של שאנל, שהוא על בסיס מים ונראה הכי טבעי על העור, ברונזר טרקוטה של גרלן וקונטור של שיסיידו עם מברשת החלומות שלי, שאיתה אני עושה הכל. גם היא של שיסיידו. מסקרה אני מורחת רק בערב. יש לי כמה. האהובה עליי ביותר כרגע היא לוריאל טלסקופיק".
8 צפייה בגלריה
בר זומר בביתה
בר זומר בביתה
"אני חושבת שכל אישה צריכה לעשות מה שטוב לה, כדי להרגיש טוב עם עצמה"
(צילום: טל שחר)

מה לגבי הגוף?

"אני חיה על המשזף שלי, כי אני ממש אוהבת מראה שזוף. היה לי חשוב להשיק את המוצר בליין שלי, כי יש לי המון נקודות חן ואני לא עושה מיטות שיזוף. יש לי גם קרם גוף מעולה בריח לבנדר של החברה האורגנית אבלון אורגניקס, שאני מורחת בכל לילה לפני השינה. בשנה האחרונה התמכרתי לשני בשמים. הם מדברים בעד עצמם. אני אוהבת את Carven הסגול והבושם השני בכלל פסיכי – הזהב האלוהי של קסרג'וף – אצ'נטו".

איך את מטפלת בשיער?

"אני משתמשת בשמפו ובמרכך האורגני של אבלון וזה עוזר לי לנשירה. אני לא מרבה לגעת בשיער. פעם בשנה, אני עושה גווני שמש אצל הספר שלי ביוקנעם, שחר קרובי".
8 צפייה בגלריה
בר זומר בקמפיין לפמינה
בר זומר בקמפיין לפמינה
"אני חיה על המשזף שלי, כי אני ממש אוהבת מראה שזוף". זומר בקמפיין לפמינה
(צילום: גיא כושי ויריב פיין)

ספרי על שגרת הכושר והתזונה שלך.

"בקורונה קצת השתבשה לי השגרה. עכשיו אני מנסה לחזור לזה. ספורט זה חלק בלתי נפרד מחיי. בזמנים טובים, הייתי מתאמנת חמש פעמים בשבוע. שלוש פעמים אימון פונקציונלי עם מאמן פרטי ועוד פעמיים פילאטיס. אני מאוד אוהבת את זה. זה מאוד חסר לי, כשאני לא מתאמנת. זה משפיע לי על הנפש. אני צריכה את זה לעצמי.
"לגבי תזונה, אני נוטה לאכול בריא. לא בקטע של לשמור, אלא כדי לאכול בריא. אבל יש לי הרבה מעידות, כי אני מאוד אוהבת לאכול ויעידו על כך כל האנשים שקרובים אליי. אני תמיד מעלה ומראה תמונות של אוכל, ותמיד אומרים לי שאין מצב שאכלתי את זה. אוכל זה חלק בלתי נפרד מהנאות החיים שלי. אני מאוד אוהבת את האוכל של אמא. הכל אני אוהבת. מילת המפתח היא איזון".

איזו עצה היית נותנת לעצמך הצעירה עוד יותר?

"העצה שלי קצת קלישאתית, אבל זו האמת: להאמין בעצמך שאת יכולה לעשות הכל. לפעמים תצליחי ולפעמים לא. ולא לפחד מהכישלונות, כי הם חלק מהדרך. לתת לזמן לעשות את שלו. לקח לי זמן להבין את זה ולהקשיב לגוף וללב".

איפור לתמונות סטילס: רינת ישראלי | עיצוב שיער: אבישי מסטי | הלבשה תחתונה: פמינה | חולצת משבצות וג'ינס: ברנדה | תכשיטים: מגנוליה
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button