למי יש שיער חלק ומבריק יותר? קיילי ג'נר וקים קרדשיאן

בלי לאבד את הראש: חמש המלצות למראה שיער חלק ובוהק גם בקיץ

באיזה שמפו כדאי להשתמש, מתי להבריש, איך להגן מפני החום והים, ואיך למזער את נזקי המחליקים הביתיים? טיפים פשוטים שישמרו על המראה הנכסף

פורסם:
שיער חלק הוא טרנד שאף פעם לא נעלם לגמרי מהאופנה. בשנים האחרונות מייצגות את המראה בגאווה האחיות לבית קרדשיאן-ג'נר, שכמו מתחרות ביניהן למי יש שיער חלק ומבריק יותר. קים קרדשיאן, אגב, הודתה בעבר כי שאבה השראה למראה מהזמרת שר בצעירותה. במקרה של קרדשיאן, מדובר בתוספות שיער המתחלפות בתדירות שבה שאר בריות העולם מחליפות תחתונים. באשר לנו, יש כמה דרכים פשוטות להשיג את המראה הנחשק בבית.

1. השמפו והמרכך

לפני הכל, חשוב לבחור בתכשירים ייעודיים, המצטיינים בהוספת לחות ותורמים למראה עשיר ללא קצוות קופצניים. לחובבות השיער החלק מומלץ מראש לדלג על תכשירים המוסיפים נפח לשיער. לקרסטס יש את סדרת דיסיפלין אולאו רילקס, הכוללת שמפו, מסכה ושמן טיפוח, ופועלת להפחתת נפח ולמראה שיער מסודר ונטול פְריז (180-120 שקל, במספרות נבחרות). סדרת השיער Miracles של פנטן נועדה לשיער חזק וארוך, ומסייעת בהפחתת השבירה של השיער. הסדרה מכילה ביוטין ובמבוק, וכוללת שמפו, מרכך, מסכה וקרם לחות (24-22 שקל, ברשתות הפארם). גם סדרת השיער של FEMOR, שייסד יגאל ויצמן אשר שימש כמדריך לטיפולי שיער כימיים עבור כמה מהמותגים הגדולים בעולם, מטפלת היטב בשיער יבש ומעניקה מראה חלק ונטול פְריז. בלי "בן גוריונים", כפי שאילנית לוי מכנה את הקרזולים הקטנים. המוצרים מבוססים על צמח בורדוק, חלבון קרטין, שמנים ותמציות סרפד. בסדרה שמפו ללא מלחים, מסכה לטיפול משי וסרום גלוס (280 שקל לכל הסדרה, באתר המותג). כמו כן, ויצמן ממליץ לסיים כל חפיפה בזרם מים קרים מאוד, כדי להדק את הנקבוביות בקרקפת ולהעניק לשיער מראה חלק יותר. טיפ נוסף שלו: לנגב את השיער עם חולצת טריקו, ולא עם מגבת, כדי לא לשפשף את השיער ולעורר את הקרזולים לחיים.
4 צפייה בגלריה
מוצרי שיער של קרסטס, femor, פנטן ולוריאל פרופסיונל
מוצרי שיער של קרסטס, femor, פנטן ולוריאל פרופסיונל
תכשירים לשיער של קרסטס, femor, פנטן ולוריאל פרופסיונל
(צילום: יחצ)

2. ההברשה הרטובה

את ההברשה יש לעשות בעדינות ועם מברשת מיוחדת לשיער רטוב, שזיפיה גמישים ומתירים את הקשרים בלי לפגוע בשיער. הפייבוריטית בתעשיית היופי העולמית היא המברשת של Wet (ברשת סופר פארם, 50 שקל).
4 צפייה בגלריה
מברשת השיער של Wet
מברשת השיער של Wet
מברשת השיער של Wet
(צילום: יחצ)

3. ההגנה מהחום

כדי להעניק לשיער את הברק הנכסף, מומלץ למרוח קרם שגם יגן על השיער לפני המגע עם המחליקים. לקרסטס יש את דיפנס תרמיק, תחליב לחיזוק סיב השערה והגנה מפני החום (עד 200 מעלות צלזיוס), המעניק לשיער מגע רך וברק (129 שקלֿ, במספרות נבחרות). ללוריאל פרופסיונל יש קרם המגן מפני חום ומחזק גם את השיער (101 שקל, במספרות נבחרות). אם רוצים להעתיק מקים קרדשיאן עד הסוף, אז לפי מעצב השיער שלה כריס אפלטון, שצמוד גם לג'ניפר לופז וכוכבות בינלאומיות נוספות, הוא נוהג להשתמש במוצר של Bed Head שנקרא After Party, והשם שלו כבר עושה חשק עז להשתמש בו. מדובר בקרם המעניק מראה חלק, משיי, בוהק ובריא מאין כמוהו. בקיצור, השידוך האידיאלי למראה השיער החלק והנחשק (כ-80 שקל, בהזמנה אונליין).

4. המחליק

לסוגי שיער עדינים, המחליק המומלץ ביותר הוא Dyson Corrale של דייסון, שמצויד בטכנולוגיית פלטות גמישות חדשנית, המגינה על השיער מפני נזקים. יש לו שלוש דרגות חום, הוא אלחוטי ואפילו מאובזר בכפתור של מצב טיסה, כדי שניתן יהיה לטוס איתו לכל יעד בעולם. בתקווה, כמובן, שזה יהיה רלוונטי בקרוב (2,190 שקל, באתר דייסון). למומחי דייסון יש גם טיפים מיוחדים לקראת הקיץ: להגן על השיער והקרקפת מפני קרני השמש עם כובע וקרם הגנה מיוחד לשיער, ולהקפיד על תספורות סדירות כדי להפחית קרזול. לפני בילוי בים או בבריכה, מעצבת השיער הידועה ג'יין אטקין, שהיא גם הפרזנטורית העולמית של דייסון, ממליצה למרוח על השיער שמן ורדים, ששומר עליו מפני הנזקים של הכלור, המלח והחול. כמו כן, היא ממליצה לשטוף את השיער במים ולחפוף בהקדם, בגלל ההשפעה המזיקה של מי הים והבריכה גם על הצבע וגם על המרקם, שיכול להפוך למחוספס יותר. מחליק מתקדם יש גם ללוריאל פרופסיונל בשם STEAMPOD 3.0, המהיר פי שניים מהמחליקים המסורתיים, הודות לטכנולוגיית קיטור בלחץ גבוה של אדים (1,190 שקל, במספרות נבחרות). למותג השיער השוויצרי Valera יש סדרת מחליקים, המצופה בחמש שכבות קרמיות להחלקה אחידה, תוך שמירה על השיער הודות לחיישן המודד את הטמפרטורה 200 פעמים בשנייה, כדי למנוע קפיצות טמפרטורה המזיקות לשיער (590-490 שקל, בחנויות חשמל נבחרות). גם המותג מרוקון אויל מציע מחליק, העשוי מטיטניום ומאפשר בידוד מהחום והגנה על השיער, כולל צג דיגיטלי ופאוץ' עמיד בפני חום (499 שקל, במספרות נבחרות).
4 צפייה בגלריה
מחליקים של וולרה, דייסון, מרוקון אויל ולוריאל פרופסיונל
מחליקים של וולרה, דייסון, מרוקון אויל ולוריאל פרופסיונל
מחליקים של וולרה, דייסון, מרוקון אויל ולוריאל פרופסיונל
(צילום: יחצ)

5. תוסף התזונה

ג'יין אטקין ממליצה לקחת ביוטין באופן קבוע. מאידך, לסולגאר יש את פורמולת HNS לשיער וגם לציפורניים ולעור, המעודדת את הגוף לייצור נוסף של קולגן, אלסטין וקרטין, הבונים את השיער (227.58 שקל ל-120 טבליות, ברשתות הפארם ובבתי טבע).
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button