האם זה הסוד לשיער הנוצץ שלהן? דמי מור וג'ניפר אניסטון

הסוד המפתיע של הסלבס: האם שמפו לסוסים הופך את השיער למבריק יותר?

דמי מור, ג'ניפר אניסטון, שרה ג'סיקה פרקר והיילי ביבר חשפו בהזדמנויות שונות כי הברק של מחלפותיהן נובע משמפו מיוחד לסוסים. יצאנו למצוא אותו ברשת ולנסות את התופעה

פורסם:
הכל התחיל מווידוי מפתיע של דמי מור, כשאלן דג'נרס שאלה אותה לפני כמה שנים בריאיון טלוויזיוני איך השיער שלה נראה מבריק כל כך? מור חייכה וגילתה כי סוד השיער המסנוור הוא לא אחר משמפו מיוחד לסוסים. קוראים לו Mane 'N Tail, ומתברר שהוא אחד מהסודות הכי שמורים בהוליווד. רשימת הכוכבות ארוכות השיער שמשתמשות בו בקביעות נוצצת במיוחד, וכוללת, בין השאר, גם את ג'ניפר אניסטון, שרה ג'סיקה פרקר והיילי ביבר.
הנוסחה לשמפו ולמרכך נולדה בחווה משפחתית ביתית בניו ג'רזי בארצות הברית, והותאמה במיוחד לצרכים המיוחדים של הסוסים, כך שרעמתם וזנבם ייראו שופעים, נוצצים ובוהקים למרחקים. הפורמולות הפכו לשם דבר אחרי שכמה מחופפי הסוסים ניסו אותן בעצמם. שמו של שמפו הסוסים התחיל להתפשט ברבים, עד למעצבי השיער הבכירים ביותר בתעשייה, ומשם הדרך לכוכבות הוליווד הייתה קצרה.
2 צפייה בגלריה
היילי ביבר ושרה ג'סיקה פרקר
היילי ביבר ושרה ג'סיקה פרקר
ברשימת הכוכבות שמשתמשות בשמפו: היילי ביבר ושרה ג'סיקה פרקר
(צילום: Getty Images)

אודה ואתוודה, מיד לאחר הגילוי של מור מיהרתי לחפש את השמפו והמרכך לסוסים ברחבי הרשת, אך לא מצאתי אז דרך להזמין אותם לישראל. לאחרונה גיליתי כי הצמד חמד הזה – שמפו ומרכך – זמינים כעת באמזון וזוכים לאינסוף ביקורת מהללות המפליגות בשבחיהם ובשינוי הדרמטי שחוללו בשיער. גם המחיר נוח – 82.23 שקל לשניהם יחד, בכמות של 946 מ"ל לכל אחד.
לאחר רכישה ברשת, ציפייה למשלוח וחפיפה, מתברר שסוד הקסם הוא הנוסחה המיוחדת, שמצד אחד מנקה את השיער לעומק, ומצד שני מעשירה אותו במרכיבי לחות ובחלבונים, שעל פי הבטחות החברה על האריזה, אמורים לחזק אותו ולשמור עליו מהתפצלויות.
ההנחיות על האריזה משעשעות כשלעצמן. יש הוראות שימוש נפרדות לסוסים ולחיות אחרות, והוראות שימוש לבני אדם. צחקתי וצחקתי, אבל אחרי שבתי ואני חפפנו עם המוצרים מספר פעמים, הפסקנו לצחוק. השמפו והמרכך קיימו את הבטחותיהם נאמנה והתוצאה, יש להודות, היא שיער נוצץ ובוהק במיוחד. כעת הסוד גלוי גם למי שרוצה להעז ולנסות, ולסוסים תודה וברכה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button