"נשמח לחשוף את העיצובים בפני קהלים חדשים". עיצוב של ענבל דרור

מי המעצבים הישראלים שישתתפו בתצוגת אופנה באיחוד האמירויות הערביות?

היחסים המתהדקים בעקבות הסכמי הנורמליזציה יובילו בחודש אוקטובר לרכבת אווירית של מעצבי אופנה מהארץ לדובאי. המטרה: להלביש את לקוחות המפרץ העשירות וחובבות הקניות

פורסם:
עם חתימת הסכמי הנורמליזציה עם איחוד האמירויות הערביות וקטאר, התעוררה לחיים גם תעשיית האופנה המקומית שחווה בשלוש השנים האחרונות משבר קשה. כולם חולמים להלביש את לקוחות המפרץ העשירות, שידועות בכוח הקנייה הגדול שלהן. עוד מוקדם להמר כיצד היחסים המתהדקים בין המדינות ישפיעו על ארון הבגדים והמלתחה של הנשים באמירויות, אם בכלל. בינתיים, נראה שרכבת אווירית של מעצבי אופנה מקומיים תעשה לדובאי את הדרך בחודש אוקטובר.
בחודש שעבר הודיע היזם אלעד בורנשטיין מחברת "ברוניי" כי חתם על שיתוף פעולה עם אירועי World Fashion Festival Awards, אחד ממספר שבועות האופנה הנערכים באמירויות (בשבוע שעבר, לדוגמה, התקיים בדובאי שבוע האופנה הראשון לגברים של Arab Fashion Week). מארגני האירוע משוויצים כי בין המשתתפים יהיו אורחים ממשפחת המלוכה של איחוד האמירויות, מעצבים בינלאומיים מ-30 מדינות נוספות וגופי תקשורת מהעולם.
3 צפייה בגלריה
המותג ג'ולין של אלין וגילי כהן
המותג ג'ולין של אלין וגילי כהן
אלין כהן בשמלה של דניאל אלבז
(צילום עצמי)

הבוקר (ראשון) אנחנו יכולים לדווח כי בין המעצבים שישתתפו באירוע נמצאים מעצבת שמלות הכלה והערב הבינלאומית ענבל דרור; מעצב שמלות הכלה עידן כהן; מותג האופנה החדש ג'ולין של כוכבת הקוסמטיקה אלין כהן וגיסתה גילי כהן; מעצבת האופנה רעות אברהם, הפונה למגזר הדתי; בי פופ, מותג בגדי הילדים החדש של כוכבת הילדים אן בי עם נדנד; מעצבת שמלות הכלה והערב שנטל רומנו; והמעצב יוסי מזרחי, שלדברי בורנשטיין, אמור להלביש את אשת ראש הממשלה שרה נתניהו לביקור הצפוי של ראש הממשלה באיחוד האמירויות בחודש הבא.
3 צפייה בגלריה
עיצוב של רעות אברהם
עיצוב של רעות אברהם
עיצוב של רעות אברהם, הפונה למגזר הדתי
(צילום: רעות אברהם)

עוד הוסיף בורנשטיין כי כל אחד מהמעצבים יציג בין 10 ל-14 מערכות לבוש על המסלול, וכן ישתתף בתערוכה לקניינים שתוצג לאורך יומיים. גם אם הקורונה תמשיך איתנו עד הסתיו הבא, שבוע האופנה של דובאי לא צפוי להפוך לדיגיטלי, בניגוד לאירועים של השבועיים האחרונים במילאנו ובפריז. "דובאי לא נסגרת ושבוע האופנה יתקיים כרגיל", אומר בורנשטיין. "עד אוקטובר רוב הישראלים יהיו מחוסנים לנגיף".
מענבל דרור, מהשמות המפורסמים ביותר שישתתפו באירוע, נמסר: "בית האופנה ענבל דרור גאה לקחת חלק בשבוע האופנה של איחוד האמירויות בדובאי כחלק מהרחבת הפעילות של המותג בשנה הקרובה בעולם. נשמח לחשוף את העיצובים בפני קהלים חדשים".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button